hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 16:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 497 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 496 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 17:47 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Sziasztok miért irja ezt ?

Idézet:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

zp_extra_pack_mods.sma(35) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
zp_extra_pack_mods.sma(36) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
zp_extra_pack_mods.sma(37) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
zp_extra_pack_mods.sma(38) : error 035: argument type mismatch (argument 2)

4 Errors.
Could not locate output file zp_extra_pack_mods.amxx (compile failed).



ittva nvalaki tudná javítani ?

:
Csatolmány:
zp_extra_vip_nnemesisvsnipervassa.sma [4.2 KiB]
Letöltve 67 alkalommal.

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 18:43 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Javítva:

Ha bármi hibát találsz, írj! :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <zmvip>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "[ZP] Pack Assasin,Survivor,Nemesis,Sniper"
  8. #define VERSION "0.1"
  9. #define AUTHOR "Gabriel"
  10.  
  11. #define ZV_TEAM_HUMAN (1<<1)
  12.  
  13. native zv_register_extra_item_item(const name[], cost, teams)
  14. native zp_make_user_nemesis(id)
  15. native zp_make_user_survivor(id)
  16. native zp_make_user_sniper(id)
  17. native zp_make_user_assassin(id)
  18. native zp_get_user_ammo_packs(id)
  19. native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)
  20.  
  21.  
  22. new g_maxplayers, g_msgSayText
  23. new g_enabled
  24. new g_nemesis, g_survivor, g_assassin, g_sniper
  25. new const g_costnemesis = 9000
  26. new const g_costsurvivor = 9000
  27. new const g_costassassin = 10000
  28. new const g_costsniper = 9000
  29.  
  30. public plugin_init()
  31. {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33. g_enabled = register_cvar("zv_extra_pack_mods", "1")
  34.  
  35. g_nemesis = zv_register_extra_item("Buy Nemesis"), g_costnemesis, ZV_TEAM_HUMAN)
  36. g_survivor = zv_register_extra_item("Buy Survivor"), g_costsurvivor, ZV_TEAM_HUMAN)
  37. g_assassin = zv_register_extra_item("Buy Assasin"), g_costassassin, ZV_TEAM_HUMAN)
  38. g_sniper = zv_register_extra_item("Buy Sniper"), g_costsniper, ZV_TEAM_HUMAN)
  39.  
  40. g_maxplayers = get_maxplayers()
  41. g_msgSayText = get_user_msgid("SayText")
  42. }
  43.  
  44. public zv_extra_item_selected(player, itemid)
  45. {
  46. new name[32]
  47. get_user_name(player, name, 31)
  48.  
  49. if (itemid == g_nemesis)
  50. {
  51. if (get_pcvar_num(g_enabled)) {
  52. zp_make_user_nemesis(player)
  53. zp_colored_print(0, "^x04[ZOMBIE]^x03 %s^x01 a cumparat ^x04 Nemesis", name)
  54.  
  55. }
  56. else
  57. {
  58. static ammopacksnemesis
  59. ammopacksnemesis = zp_get_user_ammo_packs(player)
  60. zp_set_user_ammo_packs(player, ammopacksnemesis + g_costnemesis)
  61. }
  62. }
  63. else if (itemid == g_survivor)
  64. {
  65. if (get_pcvar_num(g_enabled)) {
  66. zp_make_user_survivor(player)
  67. zp_colored_print(0, "^x04[ZOMBIE]^x03 %s^x01 a cumparat ^x04 Survivor", name)
  68.  
  69. }
  70. else
  71. {
  72. static ammopackssurvivor
  73. ammopackssurvivor = zp_get_user_ammo_packs(player)
  74. zp_set_user_ammo_packs(player, ammopackssurvivor + g_costsurvivor)
  75. }
  76. }
  77. else if (itemid == g_assassin)
  78. {
  79. if (get_pcvar_num(g_enabled)) {
  80. zp_make_user_assassin(player)
  81. zp_colored_print(0, "^x04[ZOMBIE]^x03 %s^x01 a cumparat ^x04 Assasin", name)
  82.  
  83. }
  84. else
  85. {
  86. static ammopacksassassin
  87. ammopacksassassin = zp_get_user_ammo_packs(player)
  88. zp_set_user_ammo_packs(player, ammopacksassassin + g_costassassin)
  89. }
  90. }
  91. else if (itemid == g_sniper)
  92. {
  93. if (get_pcvar_num(g_enabled)) {
  94. zp_make_user_sniper(player)
  95. zp_colored_print(0, "^x04[ZOMBIE]^x03 %s^x01 a cumparat ^x04 Sniper", name)
  96.  
  97. }
  98. else
  99. {
  100. static ammopackssniper
  101. ammopackssniper = zp_get_user_ammo_packs(player)
  102. zp_set_user_ammo_packs(player, ammopackssniper + g_costsniper)
  103. }
  104. }
  105.  
  106. }
  107. zp_colored_print(target, const message[], any:...)
  108. {
  109. static buffer[512], i, argscount
  110. argscount = numargs()
  111.  
  112. // Send to everyone
  113. if (!target)
  114. {
  115. static player
  116. for (player = 1; player <= g_maxplayers; player++)
  117. {
  118. // Not connected
  119. if (!is_user_connected(player))
  120. continue;
  121.  
  122. // Remember changed arguments
  123. static changed[5], changedcount // [5] = max LANG_PLAYER occurencies
  124. changedcount = 0
  125.  
  126. // Replace LANG_PLAYER with player id
  127. for (i = 2; i < argscount; i++)
  128. {
  129. if (getarg(i) == LANG_PLAYER)
  130. {
  131. setarg(i, 0, player)
  132. changed[changedcount] = i
  133. changedcount++
  134. }
  135. }
  136.  
  137. // Format message for player
  138. vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3)
  139.  
  140. // Send it
  141. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgSayText, _, player)
  142. write_byte(player)
  143. write_string(buffer)
  144. message_end()
  145.  
  146. // Replace back player id's with LANG_PLAYER
  147. for (i = 0; i < changedcount; i++)
  148. setarg(changed[i], 0, LANG_PLAYER)
  149. }
  150. }
  151. // Send to specific target
  152. else
  153. {
  154. // Format message for player
  155. vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3)
  156.  
  157. // Send it
  158. message_begin(MSG_ONE, g_msgSayText, _, target)
  159. write_byte(target)
  160. write_string(buffer)
  161. message_end()
  162. }
  163. }


Üdv, Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 20:07 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
most eg ezt irja xD


Idézet:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(35) : error 088: number of arguments does not match definition
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(36) : error 088: number of arguments does not match definition
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(37) : error 088: number of arguments does not match definition
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(38) : error 088: number of arguments does not match definition
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(38) : error 029: invalid expression, assumed zero
zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.sma(38 -- 40) : warning 215: expression has no effect

8 Errors.
Could not locate output file zm_vip_extra_vasar_tulvnemsvass.amxx (compile failed).

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.10. 10:05 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
komolyan senki?

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.11. 06:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
zmvip.inc-t töltsd fel és megcsinálom

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Complier Hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.11. 14:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
crazyboy írta:
zmvip.inc-t töltsd fel és megcsinálom


Köszi már mind1 DarkAngel^^ megcsinálta nekem ;)

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole