hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.07. 05:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP Mód
HozzászólásElküldve:2014.04.13. 16:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2013.09.04. 15:21
Hozzászólások:635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Sziasztok ebbe a pluginba hogyan kell beleirni fegyvert?
Mind a rendes fegyver menübe például
És külön számolja a szintet minden fegyvernél
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define MAXCLASSES 4
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  8. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  9. new g_vault
  10.  
  11. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  12. "M4A1",
  13. "AK47",
  14. "AWP",
  15. "Deagle"
  16. }
  17.  
  18. new const LEVELS[7] = {
  19. 0,
  20. 100,
  21. 200,
  22. 400,
  23. 800,
  24. 1600,
  25. 3200
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin("XP Mod", "1.0", "N/A")
  31. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  32. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  33. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
  34. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  35. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  36. g_vault = nvault_open("animalmod")
  37.  
  38. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  39. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  40. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  41. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  42. }
  43.  
  44. public eDeath( )
  45. {
  46.  
  47. new attacker = read_data( 1 )
  48. new iVictim = read_data( 2 )
  49. new headshot = read_data( 3 )
  50.  
  51. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53.  
  54. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  55.  
  56. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  57.  
  58.  
  59. if(headshot)
  60. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  61.  
  62. if(weapon == CSW_KNIFE)
  63. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  64.  
  65. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  66. {
  67. client_print(attacker, print_chat, "[XP-Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  68.  
  69. PlayerLevel[attacker] += 1
  70. }
  71.  
  72. ShowHud(attacker)
  73. }
  74.  
  75. public ShowHud(id)
  76. {
  77. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  78. show_hudmessage(id, "Szinted: %i^nXP-d: %i^nFegyver: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  79. }
  80.  
  81. public ChangeClass(id)
  82. {
  83. new menu = menu_create("Fegyver:" , "Class_Handle");
  84. menu_additem(menu ,"M4A1", "1" , 0);
  85. menu_additem(menu ,"AK47", "2" , 0);
  86. menu_additem(menu ,"AWP", "3" , 0);
  87. menu_additem(menu ,"Deagle", "4" , 0);
  88. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  89. menu_display(id , menu , 0);
  90. return PLUGIN_CONTINUE;
  91. }
  92.  
  93. public Class_Handle(id , menu , item)
  94. {
  95. if(item == MENU_EXIT)
  96. {
  97. menu_destroy(menu);
  98. }
  99. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  100. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  101. new i = str_to_num(szCommand)
  102. if(PlayerClass[id] != i)
  103. {
  104. PlayerClass[id] = i; client_print(id,print_chat,"A te uj fegyvered: %s",CLASSES[i])
  105. }
  106. else
  107. {
  108. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
  109. }
  110. menu_destroy(menu);
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113.  
  114. public client_connect(id)
  115. {
  116. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  117. {
  118. LoadData(id)
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_disconnect(id)
  123. {
  124. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  125. {
  126. SaveData(id)
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public SaveData(id)
  131. {
  132. new name[32]
  133. get_user_name(id, name, 31)
  134.  
  135. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  136. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  137. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  138.  
  139. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143. public LoadData(id)
  144. {
  145. new name[32]
  146. get_user_name(id, name, 31)
  147. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  148. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  149. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  150. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  151. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  152. new playerxp[32], playerlevel[32]
  153. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  154. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  155. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  156. return PLUGIN_CONTINUE
  157. }

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole