hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 15:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 277 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2 fegyver helyett 1 legyen
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 16:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hy.Hogy lehet azt megoldani ,hogy amikor új kör van akkor mondjuk 2 fegyver helyett csak 1 legyen és a régebbi maradjon meg?
Írok egy példát:
Ct vook és veszek alapból 1 M4-et ,de pl:nyerek egy pluginnal Ak47-t ,akkor az csak arra a körre legyen meg és a következőre ne

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 fegyver helyett 1 legyen
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 23:14 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
alfaanero írta:
Hy.Hogy lehet azt megoldani ,hogy amikor új kör van akkor mondjuk 2 fegyver helyett csak 1 legyen és a régebbi maradjon meg?
Írok egy példát:
Ct vook és veszek alapból 1 M4-et ,de pl:nyerek egy pluginnal Ak47-t ,akkor az csak arra a körre legyen meg és a következőre ne


amikor lefut a nyeremény akkor lekéred a fegyvereit és következő körben elveszel tőle mindent és odadod amit lekértél

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 fegyver helyett 1 legyen
HozzászólásElküldve: 2014.04.14. 16:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
kódal ez hogyan kellene?

Plugin:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <chr_engine>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. new bool:bAim[33];
  12. new bool:speed[33];
  13. new bool:esp[33];
  14. new bool:strong[33]
  15. new bool:noflash[33]
  16. new bool:godmode[33]
  17. new bool:noclip[33]
  18. new bool:norecoil[33]
  19. new bool:invi[33]
  20. new counter[33]
  21. new lehet
  22. new bool:erosgranat[33]
  23. new bool:vankepesseg[33]
  24. new bool: vegtelenloszer[33]
  25. const m_afButtonPressed = 246;
  26. const m_afButtonReleased = 247;
  27. new cvar
  28. new hasznalt
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin("Nyeremenyjatek", "1.0", "qKKKJ and crazy`")
  32.  
  33. /* TASK */
  34. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  35. set_task(90.0, "hirdet",_,_,_,"b")
  36. /* Kliens parancs */
  37. register_clcmd("say kocka", "roll")
  38. register_clcmd("say_team kocka", "roll")
  39. /* ForWard */
  40. register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline")
  41. register_forward(FM_TraceHull, "fw_tracehull", 1)
  42. register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
  43. register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
  44. /* Ham */
  45. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  46. /* Event */
  47. register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be");
  48. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
  49. /* Logevent */
  50. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  51. register_logevent("event_new_round",2,"0=World triggered","1=Round_Start")
  52. /* Szerver parancs */
  53. server_cmd("sv_maxspeed 600")
  54. /*Cvar */
  55. cvar = register_cvar("sv_max", "1")
  56.  
  57.  
  58. }
  59. public szamlalo()
  60. {
  61. new players[32], num
  62. get_players(players, num)
  63. for(new i = 0; i<get_maxplayers(); i++) {
  64. new id = players[i]
  65. if(lehet == 0 && vankepesseg[id] == true)
  66. {
  67. counter[id] -= 1
  68. }
  69. if(counter[id] <= 0 && vankepesseg[id] == true) {
  70. stopall(id)
  71. }
  72. }
  73. }
  74. public hirdet(id) {
  75. ColorChat(0, GREEN, "Üdv a Szerveren!! ^3 Jó Játékot kívánunk!!")
  76. }
  77. public event_new_round()
  78. {
  79. new players[32], num
  80. get_players(players,num)
  81. for(new y=0; y<get_maxplayers(); y++)
  82. {
  83. new id = players[y]
  84. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  85. {
  86. give_item(id, "weapon_knife")
  87. give_item(id, "weapon_usp")
  88. give_item(id, "item_thighpack")
  89. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  90. }
  91. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  92. {
  93. give_item(id, "weapon_knife")
  94. give_item(id, "weapon_glock18")
  95. give_item(id, "weapon_c4")
  96. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40)
  97. }
  98. cs_reset_user_model(id)
  99. hasznalt = 0
  100. }
  101. }
  102. public logevent_round_end()
  103. {
  104. new players[32], num
  105. get_players(players, num)
  106. for(new x=0; x<get_maxplayers(); x++)
  107. {
  108. new id = players[x]
  109. bAim[id] = false
  110. speed[id]= false
  111. strong[id] = false
  112. esp[id] = false
  113. noflash[id] = false
  114. noclip[id] = false
  115. norecoil[id] = false
  116. vegtelenloszer[id] = false
  117. invi[id] = false
  118. erosgranat[id] = false
  119. godmode[id] = false
  120. counter[id] = 30
  121. vankepesseg[id] = false
  122. lehet = 1
  123.  
  124. }
  125. }
  126. public stopall(id) {
  127.  
  128. bAim[id] = false
  129. speed[id]= false
  130. strong[id] = false
  131. esp[id] = false
  132. noflash[id] = false
  133. noclip[id] = false
  134. invi[id] = false
  135. norecoil[id] = false
  136. godmode[id] = false
  137. erosgranat[id] = false
  138. vegtelenloszer[id] = false
  139. counter[id] = 30
  140. vankepesseg[id] = false
  141. lehet = 1
  142. cs_reset_user_model(id)
  143. new nev[32]
  144. get_user_name(id, nev, 31)
  145. ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^4-nek már nincs ^3különleges kepessége!", nev)
  146.  
  147. }
  148.  
  149. public roll(id)
  150. {
  151. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)) {
  152. if(hasznalt < get_pcvar_num(cvar)) {
  153. if(lehet == 1) {
  154. new nev[32]
  155. get_user_name(id, nev, 31)
  156. switch(random_num(1,1900))
  157. {
  158. case 1..100: {
  159. bAim[id] = !bAim[id]
  160. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3AIM!", nev)
  161. counter[id] = 20
  162. vankepesseg[id] = true
  163. lehet = 0
  164. }
  165. case 101..200: {
  166. speed[id] = !speed[id]
  167. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3SPEED!", nev)
  168. counter[id] = 20
  169. vankepesseg[id] = true
  170. lehet = 0
  171. }
  172. case 201..300: {
  173. esp[id] = !esp[id]
  174. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3WH!", nev)
  175. counter[id] = 20
  176. vankepesseg[id] = true
  177. lehet = 0
  178. }
  179. case 301..400: {
  180. strong[id] = !strong[id]
  181. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Erős lövés", nev)
  182. counter[id] = 20
  183. vankepesseg[id] = true
  184. lehet = 0
  185. }
  186. case 401..500: {
  187. noflash[id] = !noflash[id]
  188. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3No Flash!", nev)
  189. counter[id] = 30
  190. vankepesseg[id] = true
  191. lehet = 0
  192. }
  193. case 501..600: {
  194. godmode[id] = !godmode[id]
  195. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Isten Mód!", nev)
  196. counter[id] = 10
  197. vankepesseg[id] = true
  198. lehet = 0
  199. }
  200. case 601..700: {
  201. noclip[id] = !noclip[id]
  202. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Falonátjárás!", nev)
  203. counter[id] = 10
  204. vankepesseg[id] = true
  205. lehet = 0
  206. }
  207. case 701..800: {
  208. invi[id] = !invi[id]
  209. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Láthatatlanság!", nev)
  210. counter[id] = 15
  211. vankepesseg[id] = true
  212. lehet = 0
  213. }
  214. case 801..1000: {
  215. lehet = 1
  216. ColorChat(0, GREEN, "^3%s -nek ^4ez most nem sikerült! Nyereménye: ^3Semmi :S", nev)
  217. }
  218. case 1001..1100: {
  219. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+2000)
  220. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott és ^4nyert! Nyereménye: ^3+2000$!", nev)
  221. lehet = 1
  222. }
  223. case 1201..1300 : {
  224. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nem nyert! ^3Levontunk tőle 25 ölést!", nev)
  225. set_user_frags(id, get_user_frags(id)-25)
  226. lehet = 1
  227. }
  228. case 1301..1400: {
  229. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nem nyert! ^3És most halt meg 100-adjára!", nev)
  230. cs_set_user_deaths(id, 100)
  231. }
  232. case 1401..1500: {
  233. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Örült gránát dobáló!", nev)
  234. counter[id] = 20
  235. vankepesseg[id] = true
  236. erosgranat[id] = !erosgranat[id]
  237. lehet = 0
  238. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  239. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 20)
  240.  
  241. }
  242. case 1501..1600: {
  243. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Minden fegyver 1 körre", nev)
  244. allweapon(id)
  245. lehet = 1
  246. }
  247. case 1601..1700: {
  248. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  249. {
  250. cs_set_user_model(id, "leet")
  251. }
  252. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  253. {
  254. cs_set_user_model(id, "gign")
  255. }
  256. counter[id] = 15
  257. lehet = 0
  258. vankepesseg[id] = true
  259. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Kaméleon", nev)
  260. }
  261. case 1701..1800: {
  262. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Örök Lőszer", nev)
  263. counter[id] = 15
  264. vegtelenloszer[id] = !vegtelenloszer[id]
  265. vankepesseg[id] = true
  266. lehet = 0
  267. }
  268. case 1801..1900: {
  269. norecoil[id] = !norecoil[id]
  270. counter[id] =20
  271. vankepesseg[id] = true
  272. lehet = 0
  273. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3No Recoil", nev)
  274. }
  275. }
  276. hasznalt++
  277. }
  278. else {
  279. ColorChat(id, RED, "Valaki más már játszik várj ameddig lejár neki!")
  280. }
  281. } else {
  282. ColorChat(id, RED, "Ebben a körben többször nem használhatod a kocka parancsot!")
  283. }
  284. }
  285. else {
  286. ColorChat(id, RED, "Csak élő játékosok játszhatnak!")
  287. }
  288. }
  289.  
  290. public client_putinserver(id)
  291. {
  292. bAim[id] = false
  293. speed[id]= false
  294. strong[id] = false
  295. esp[id] = false
  296. noflash[id] = false
  297. noclip[id] = false
  298. invi[id] = false
  299. godmode[id] = false
  300. counter[id] = 30
  301. vankepesseg[id] = false
  302. vegtelenloszer[id] = false
  303. lehet = 1
  304. }
  305. //Aim
  306. public fw_traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, ptr)
  307. {
  308. return process_trace(id, ptr)
  309. }
  310.  
  311. public fw_tracehull(Float:start[3], Float:end[3], conditions, hull, id, ptr)
  312. {
  313. return process_trace(id, ptr)
  314. }
  315. public process_trace(id, ptr)
  316. {
  317. if (!is_user_alive(id) || !bAim[id]) return FMRES_IGNORED
  318.  
  319. new target = get_tr2(ptr, TR_pHit)
  320.  
  321. if (!is_user_alive(target)) return FMRES_IGNORED
  322.  
  323. new Float:origin[3], Float:angles[3]
  324. engfunc(EngFunc_GetBonePosition, target, 8, origin, angles)
  325. set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, origin)
  326. set_tr2(ptr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
  327.  
  328. return FMRES_IGNORED
  329. }
  330. //Wh, Speed
  331. public client_PreThink(id)
  332. {
  333. if(is_user_alive(id))
  334. {
  335. static Float:origin[3], players[32], num, num2, team
  336. team = get_user_team(id)
  337. if(speed[id])
  338. {
  339. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  340. {
  341. set_speed(id,1000.0,3)
  342. static Float:velocity[3]
  343. pev(id,pev_velocity,velocity)
  344. velocity[2] = -320.0
  345. set_pev(id,pev_velocity,velocity)
  346.  
  347. }
  348. }
  349. if(esp[id])
  350. {
  351. pev(id,pev_origin,origin);
  352. get_players_distance(origin,players,num,"a");
  353. static Float:hudpos[2];
  354. static Float:distance;
  355. static Float:origin2[3];
  356. num2=0;
  357. for(new i=0;i<num;i++)
  358. {
  359. if(players[i] && get_user_team(players[i]) != team)
  360. {
  361. pev(players[i],pev_origin,origin2);
  362. if(get_hudmessage_locs(id,origin2,hudpos))
  363. {
  364. distance = vector_distance(origin,origin2);
  365. num2++;
  366. if(get_user_team(id)== 1) set_hudmessage(0,0,255,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  367. if(get_user_team(id)== 2) set_hudmessage(255,0,0,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  368. show_hudmessage(id, "%d",floatround(distance / 10.0));
  369. if(num2==4) break;
  370. }
  371. }
  372. }
  373. }
  374. if(godmode[id])
  375. {
  376. set_user_godmode(id, 1);
  377. set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, random( 256 ), random( 256 ), random( 256 ), kRenderNormal, 25 )
  378. }
  379. else if(!godmode[id])
  380. {
  381. set_user_godmode(id, 0);
  382. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  383. }
  384. if(invi[id])
  385. {
  386. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0 );
  387.  
  388. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  389. }
  390. else if(!invi[id])
  391. {
  392. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 );
  393.  
  394. }
  395. if(noclip[id])
  396. {
  397. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  398. {
  399. set_user_noclip(id, 1)
  400. }
  401. else {
  402. set_user_noclip(id, 0)
  403. }
  404. }
  405. else if(!noclip[id]) {
  406. set_user_noclip(id, 0)
  407. }
  408. if(vankepesseg[id])
  409. {
  410. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.74, 0, 6.0, 1.0)
  411. show_hudmessage(id, "Hátravan %d mp", counter[id])
  412. }
  413. }
  414. }
  415. //Flash
  416. public eventFlash(id)
  417. {
  418. if(is_user_connected(id))
  419. {
  420. if(noflash[id] == true)
  421. {
  422. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
  423. write_short(1);
  424. write_short(1);
  425. write_short(1);
  426. write_byte(0);
  427. write_byte(0);
  428. write_byte(0);
  429. write_byte(255);
  430. message_end();
  431. }
  432. }
  433. }
  434. //Eros loves, granat
  435. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  436. {
  437. new weap = get_user_weapon(attacker)
  438. if(strong[attacker])
  439. {
  440. SetHamParamFloat(4, damage * 1.75);
  441. }
  442. if(erosgranat[attacker] && weap == CSW_HEGRENADE && attacker != victim)
  443. {
  444. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  445. }
  446. return HAM_IGNORED;
  447. }
  448.  
  449. public eventCurWeapon(id)
  450. {
  451. new weapon = get_user_weapon(id)
  452. if(weapon != CSW_HEGRENADE && erosgranat[id])
  453. {
  454. client_cmd(id, "weapon_hegrenade")
  455. }
  456. new iWeapon = read_data(2)
  457. if(vegtelenloszer[id] == true)
  458. {
  459. }
  460. }
  461. public allweapon(id)
  462. {
  463. give_item(id,"weapon_usp")
  464. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  465. give_item(id,"weapon_glock18")
  466. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
  467. give_item(id,"weapon_deagle")
  468. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  469. give_item(id,"weapon_p228")
  470. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  471. give_item(id,"weapon_elite")
  472. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  473. give_item(id,"weapon_fiveseven")
  474. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
  475. give_item(id,"weapon_m3")
  476. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
  477. give_item(id,"weapon_xm1014")
  478. cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
  479. give_item(id,"weapon_mp5navy")
  480. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  481. give_item(id,"weapon_tmp")
  482. cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
  483. give_item(id,"weapon_p90")
  484. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
  485. give_item(id,"weapon_mac10")
  486. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
  487. give_item(id,"weapon_ump45")
  488. cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
  489. give_item(id,"weapon_famas")
  490. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  491. give_item(id,"weapon_sg552")
  492. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
  493. give_item(id,"weapon_ak47")
  494. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  495. give_item(id,"weapon_m4a1")
  496. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  497. give_item(id,"weapon_aug")
  498. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  499. give_item(id,"weapon_scout")
  500. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  501. give_item(id,"weapon_awp")
  502. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  503. give_item(id,"weapon_g3sg1")
  504. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  505. give_item(id,"weapon_sg550")
  506. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  507. give_item(id,"weapon_galil")
  508. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  509. give_item(id,"weapon_m249")
  510. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  511. }
  512. //norecoil
  513. public fwServerFrame()
  514. {
  515. for(new i = 1;i<=get_maxplayers();i++)
  516. {
  517. if(!is_user_alive(i)) continue;
  518.  
  519. if(pev(i, pev_button) & IN_ATTACK && norecoil[i]){
  520. set_pev(i, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
  521. }
  522. }
  523. return 0;
  524. }
  525.  
  526. public fwUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
  527. {
  528. if(norecoil[id])
  529. set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0});
  530. }
  531.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 79 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole