hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 07:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 536 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Give touched weapon entity
HozzászólásElküldve: 2014.04.29. 20:14 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Hát,magyarul nem tudtam megfogalmazni a témanevét,ezért bocsánatot kérek.(Lehet még az angol se lett nyelvtanilag helyes)
Szóval arról lenne szó,hogy ugye van a register_touch event az engine inc-ben.Én ott forciklussal regisztrálom az össze primary fegyvert.A függvény ugye úgy épül fel hogy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fgv_name(toucher,touched)

Lehet én gondolkodom hülyén,de a touched az az ami tárgyra ráment,szóval a weapon_m4a1,egy példa képpen.
Akkor miért dob hibát ha oda akarom neki adni?!
give_item(id,touched),de erre hibát dob.

Kód:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 38

Próbálgattam ilyeneket hogy get_string (Amúgy nem tudom mire van),de az se jön össze.Valaki segítsen akinek van ideje+kicsit ért hozzá kérem.

Ez a lényege a pluginból:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PRIMARY_WEAP[][]={
  2. "weapon_p228","weapon_m3","weapon_xm1014","weapon_mp5navy ","weapon_tmp","weapon_p90",
  3. "weapon_mac10","weapon_ump45","weapon_famas","weapon_sg552","weapon_ak47","weapon_m4a1",
  4. "weapon_aug","weapon_scout","weapon_awp","weapon_g3sg1","weapon_sg550","weapon_galil","weapon_m249"
  5. }
  6. /*ez init-be*/
  7. for(new i=0;i<sizeof(PRIMARY_WEAP);i++){
  8. register_touch(PRIMARY_WEAP[i],"player","touch_weapon")
  9. }
  10. public touch_weapon(id,touched) {
  11. //get_string(touched,_,20)
  12. give_item(id,touched)
  13. remove_entity(touched)
  14. }

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole