hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Ölés rang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=15736
Oldal: 1 / 1

Szerző:  skyland [2014.05.07. 13:25 ]
Hozzászólás témája:  Ölés rang

Helo! valaki tudna linkelni 1 ölés rang redszer?
eszt ugyértem ,hogy a neve melé lene irva pl : Kezdő És akor ölnie kéne Haladóhoz modjuk 80 embert.
és igy tovább!

Szerző:  stupid [2014.05.07. 20:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < nvault >
  4.  
  5. const MAX_PLAYERS = 32;
  6.  
  7. new const Plugin[] = "ConnectionsRanks";
  8. new const Version[] = "5.0";
  9. new const Authors[] = "Excolent,fLy JumpeR*";
  10. new const DataFileName[] = "ConStats";
  11.  
  12. enum ConnectionStatus
  13. {
  14. Noob,
  15. Beginner,
  16. Learning,
  17. Knifer,
  18. Rambo,
  19. Butcher,
  20. Matrix,
  21. Probhop,
  22. Freak,
  23. Racer,
  24. Kill_Bill,
  25. Respected_Player
  26.  
  27. }
  28.  
  29. new const StatusDescription[ ConnectionStatus ][] =
  30. {
  31. "[Noob]",
  32. "[Halado]",
  33. "[Bot]",
  34. "[Sötét]",
  35. "[Rambo]",
  36. "[Kezdő]",
  37. };
  38.  
  39. new const StatusLevels[ ConnectionStatus ] =
  40. {
  41. 25,
  42. 50,
  43. 100,
  44. 200,
  45. 300,
  46. 500,
  47. 650,
  48. 850,
  49. 1000,
  50. 1200,
  51. 1450,
  52. 1700
  53.  
  54. }
  55.  
  56. new const Teams[ CsTeams ][] =
  57. {
  58. "(Unassigned)",
  59. "(Terrorist)",
  60. "(Counter-Terrorist)",
  61. "(Spectator)"
  62. };
  63.  
  64. enum PlayerData
  65. {
  66. Name[ 33 ],
  67. AuthID[ 35 ],
  68. Connections,
  69. Status,
  70. PlayTime,
  71. LeaveMsg[ 33 ]
  72. }
  73.  
  74. new g_PData[ MAX_PLAYERS + 1 ][ PlayerData ];
  75. new g_iConnectTime[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  76. new bool:g_bIsBot[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  77. new g_iVault;
  78.  
  79. new g_iMsgSayText;
  80. new g_iMaxPlayers;
  81. new g_pAllChat;
  82.  
  83. public plugin_init( )
  84. {
  85. register_plugin( Plugin , Version , Authors);
  86.  
  87. register_clcmd( "say" , "HookSay" );
  88. register_clcmd( "say_team" , "HookSay_Team" );
  89.  
  90. g_pAllChat = register_cvar( "cat_allchat" , "0" );
  91.  
  92. g_iMsgSayText = get_user_msgid( "SayText" );
  93. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  94. }
  95.  
  96. public plugin_cfg()
  97. g_iVault = nvault_open( DataFileName );
  98.  
  99. public plugin_end()
  100. nvault_close( g_iVault );
  101.  
  102. public client_putinserver( id )
  103. {
  104. g_bIsBot[ id ] = bool:!!is_user_bot( id );
  105.  
  106. if ( g_bIsBot[ id ] )
  107. return PLUGIN_CONTINUE;
  108.  
  109. get_user_authid( id , g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) );
  110.  
  111. static szData[ 128 ] , szConnections[ 5 ] , szStatus[ 2 ] , szPlayTime[ 8 ];
  112. if ( nvault_get( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szData , charsmax( szData ) ) )
  113. {
  114. parse( szData , g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) ,
  115. g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) ,
  116. szConnections , charsmax( szConnections ) ,
  117. szStatus , charsmax( szStatus ) ,
  118. szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) ,
  119. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) );
  120.  
  121. g_PData[ id ][ Connections ] = str_to_num( szConnections );
  122. g_PData[ id ][ PlayTime ] = str_to_num( szPlayTime );
  123. }
  124.  
  125. g_PData[ id ][ Connections ]++;
  126. g_iConnectTime[ id ] = get_systime();
  127.  
  128. {
  129. }
  130. }
  131. public client_infochanged(id)
  132. {
  133. static szNewName[ 33 ];
  134.  
  135. get_user_info( id , "name" , szNewName , 32 );
  136.  
  137. if ( !equal( g_PData[ id ][ Name ] , szNewName ) )
  138. copy( g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) , szNewName );
  139. }
  140.  
  141. public client_disconnect( id )
  142. {
  143. static szMessage[ 128 ];
  144.  
  145. if ( g_bIsBot[ id ] )
  146. return PLUGIN_CONTINUE;
  147.  
  148. remove_task( id );
  149.  
  150. g_PData[ id ][ PlayTime ] += ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  151.  
  152. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^"%s^" ^"%s^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%s^"" , g_PData[ id ][ Name ] ,
  153. g_PData[ id ][ AuthID ] ,
  154. g_PData[ id ][ Connections ] ,
  155. g_PData[ id ][ Status ] ,
  156. g_PData[ id ][ PlayTime ] ,
  157. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  158.  
  159. nvault_set( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szMessage );
  160.  
  161. {
  162. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03Veteran: %s has left the server. [^x04Message: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Name ] , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  163. Print( 0 , 1 , szMessage );
  164. }
  165.  
  166. g_PData[ id ][ Name ][ 0 ] = EOS;
  167. g_PData[ id ][ AuthID ][ 0 ] = EOS;
  168. g_PData[ id ][ Connections ] = 0;
  169. g_PData[ id ][ Status ] = 0;
  170. g_PData[ id ][ PlayTime ] = 0;
  171. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  172.  
  173. g_iConnectTime[ id ] = 0;
  174.  
  175. return PLUGIN_CONTINUE;
  176. }
  177.  
  178. public HookSay( id )
  179. {
  180. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  181. new bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  182.  
  183. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  184. remove_quotes( szMsgSaid );
  185.  
  186. {
  187. if( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 2 ] == 'e' && szMsgSaid[ 4 ] == 'v' && szMsgSaid[ 6 ] == 'm' )
  188. {
  189. new Arg[ 64 ];
  190. strbreak( szMsgSaid , szMsgSaid , 95 , Arg , 63 );
  191. remove_quotes( Arg );
  192.  
  193. if( !Arg[ 0 ] )
  194. {
  195. if( g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] )
  196. {
  197. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03Your current leave message is ^x04^"%s^"" , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03You haven't set a leave message yet. To do so, type /leavemsg ^"message^"." );
  202. }
  203. }
  204. else if( equali( Arg , "remove" ) )
  205. {
  206. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  207. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message was removed." );
  208. }
  209. else
  210. {
  211. copy( g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) , Arg );
  212. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message has been set to ^x04 ^"%s^"" , Arg );
  213. }
  214. return PLUGIN_HANDLED;
  215. }
  216. }
  217.  
  218. if ( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 1 ] == 'p' && szMsgSaid[ 4 ] == 'y' && szMsgSaid[ 7 ] == 'm' )
  219. {
  220. new iHours , iDays , iMinutes , iCurTime;
  221. static szPlayTime[ 128 ] , iPos;
  222.  
  223. formatex( szMessage , charsmax( szMessage) , "^x04[Rank System] ^x03 You currently have^x04 %d^x03 connections. [^x04Status: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Connections ] , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] );
  224. Print( id , id , szMessage );
  225.  
  226. iCurTime = g_PData[ id ][ PlayTime ] + ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  227. iPos = 0;
  228.  
  229. if ( iCurTime >= 86400 )
  230. {
  231. iDays = iCurTime / 86400;
  232. iCurTime -= iDays * 86400;
  233. iPos = formatex( szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) , "%d days, " , iDays );
  234. }
  235. if ( iCurTime >= 3600 )
  236. {
  237. iHours = iCurTime / 3600;
  238. iCurTime -= iHours * 3600;
  239. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d hour%s, " , iHours , iHours > 1 ? "s" : "" );
  240. }
  241. if ( iCurTime >= 60 )
  242. {
  243. iMinutes = iCurTime / 60;
  244. iCurTime -= iMinutes * 60;
  245. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d minute%s, " , iMinutes , iMinutes > 1 ? "s" : "" );
  246. }
  247. if ( iCurTime )
  248. {
  249. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d second%s, " , iCurTime , iCurTime > 1 ? "s" : "" );
  250. }
  251.  
  252. szPlayTime[ iPos - 2 ] = EOS;
  253.  
  254. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03 You have played on this server for:^x04 %s", szPlayTime );
  255. Print( id , id , szMessage );
  256.  
  257. return PLUGIN_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  261. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  262.  
  263. if ( bIsAlive )
  264. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  265. else
  266. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x01%s^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", ( cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_SPECTATOR ) ? "*DEAD*" : "*SPEC*" , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  267.  
  268. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  269. if ( is_user_connected( iPlayer ) &&
  270. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  271. Print( iPlayer , id , szMessage );
  272.  
  273. return PLUGIN_HANDLED;
  274. }
  275.  
  276. public HookSay_Team( id )
  277. {
  278. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  279. new CsTeams:iTeam , bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  280.  
  281. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  282. remove_quotes( szMsgSaid );
  283.  
  284. iTeam = cs_get_user_team( id );
  285. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  286. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  287.  
  288. if ( bIsAlive || ( iTeam == CS_TEAM_SPECTATOR ) )
  289. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  290. else
  291. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "*DEAD* ^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ], g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  292.  
  293. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  294. if ( ( is_user_connected( iPlayer ) && ( cs_get_user_team( iPlayer ) == iTeam ) ) &&
  295. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  296. Print( iPlayer , id , szMessage );
  297.  
  298. return PLUGIN_HANDLED;
  299. }
  300.  
  301. Print( id , colorid , szMessage[] )
  302. {
  303. message_begin( id ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST , g_iMsgSayText , {0,0,0} , id );
  304. write_byte( colorid );
  305. write_string( szMessage );
  306. message_end();
  307. }

Szerző:  skyland [2014.05.07. 22:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

Oké! De nem válcsa átt a nevét. Marad az elsőn PL : Nobb és hiába le öl 25 nem váltja átt!

Szerző:  theglorious [2014.05.15. 15:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

azért mert ez minden belépés után ad 1 pontot, nem öléskor

Szerző:  skyland [2014.05.15. 19:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

Akor valaki ölésre meg tudná csinálni?

Szerző:  DeR0iD [2014.05.15. 19:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

skyland magadnak kell megírni mert ez senkinek fogja neked megírni.
Nem is azért mert nem lehet, ha van valakinek az úgyse adja oda mint pl. nekem.
Szóval tőlem hiába kéred én nem fogom kiadni senkinek. :(

Szerző:  alfaanero [2014.05.16. 15:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

Tessék remélem ez jó lesz
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <csx>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new kills[32]
  14.  
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init()
  18.  
  19. {
  20.  
  21. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  22.  
  23.  
  24.  
  25. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  26.  
  27. }
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  32.  
  33. {
  34.  
  35. if ( is_user_alive(id) )
  36.  
  37. {
  38.  
  39. new stats[8], bodyhits[8]
  40.  
  41. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  42.  
  43. stats[0] = kills[id]
  44.  
  45.  
  46.  
  47. name_stuff(id)
  48.  
  49. }
  50.  
  51. }
  52.  
  53.  
  54.  
  55. public client_infochanged(id)
  56.  
  57. {
  58.  
  59. new OldName[32], NewName[32]
  60.  
  61.  
  62.  
  63. get_user_name(id, OldName, 31)
  64.  
  65. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  66.  
  67.  
  68.  
  69. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  70.  
  71.  
  72.  
  73. name_stuff(id)
  74.  
  75. }
  76.  
  77.  
  78.  
  79. name_stuff(id)
  80.  
  81. {
  82.  
  83. new Name[32]
  84.  
  85. get_user_name(id, Name, 31)
  86.  
  87.  
  88.  
  89. if ( kills[id] > 100 )
  90.  
  91. {
  92.  
  93. new prefix[] = "[Ujonc]"
  94.  
  95. new FullName[64]
  96.  
  97. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  98.  
  99.  
  100.  
  101. set_user_info(id, "name", FullName)
  102.  
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107. else if ( kills[id] > 500 )
  108.  
  109. {
  110.  
  111. new prefix[] = "[Semi-pro]"
  112.  
  113. new FullName[64]
  114.  
  115. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  116.  
  117.  
  118.  
  119. set_user_info(id, "name", FullName)
  120.  
  121. }
  122.  
  123.  
  124.  
  125. else if ( kills[id] > 750 )
  126.  
  127. {
  128.  
  129. new prefix[] = "[Pro]"
  130.  
  131. new FullName[64]
  132.  
  133. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  134.  
  135.  
  136.  
  137. set_user_info(id, "name", FullName)
  138.  
  139. }
  140.  
  141.  
  142.  
  143. else if ( kills[id] > 1000 )
  144.  
  145. {
  146.  
  147. new prefix[] = "[Veteran]"
  148.  
  149. new FullName[64]
  150.  
  151. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  152.  
  153.  
  154.  
  155. set_user_info(id, "name", FullName)
  156.  
  157. }
  158.  
  159. }

Szerző:  skyland [2014.05.16. 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

Jó lenne de ezt irja ki : "}", but found "-end of file-"

Szerző:  xXlederXxHUN [2014.05.16. 21:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés rang

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new kills[32]
  6.  
  7. public plugin_init()
  8.  
  9. {
  10. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  11. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  12. }
  13.  
  14. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  15. {
  16. if ( is_user_alive(id) )
  17. {
  18. new stats[8], bodyhits[8]
  19. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  20. stats[0] = kills[id]
  21. name_stuff(id)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. public client_infochanged(id)
  26. {
  27. new OldName[32], NewName[32]
  28. get_user_name(id, OldName, 31)
  29. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  30.  
  31. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  32. name_stuff(id)
  33. }
  34.  
  35. name_stuff(id)
  36. {
  37. new Name[32]
  38. get_user_name(id, Name, 31)
  39.  
  40. if ( kills[id] > 100 )
  41. {
  42. new prefix[] = "[Ujonc]"
  43. new FullName[64]
  44. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  45.  
  46. set_user_info(id, "name", FullName)
  47. }
  48.  
  49. else if ( kills[id] > 500 )
  50. {
  51. new prefix[] = "[Semi-pro]"
  52. new FullName[64]
  53. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  54.  
  55. set_user_info(id, "name", FullName)
  56. }
  57.  
  58. else if ( kills[id] > 750 )
  59. {
  60. new prefix[] = "[Pro]"
  61. new FullName[64]
  62. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  63.  
  64. set_user_info(id, "name", FullName)
  65. }
  66.  
  67. else if ( kills[id] > 1000 )
  68. {
  69. new prefix[] = "[Veteran]"
  70. new FullName[64]
  71. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  72. set_user_info(id, "name", FullName)
  73. }
  74. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/