hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 10:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 297 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.08. 21:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Valaki irna nekem olyan plugint ami letiltsa a szerveren az Ajtót a ct-knél és a Magozót a t-k nél és a ct-knél

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.08. 21:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
kecskee12 írta:
Valaki irna nekem olyan plugint ami letiltsa a szerveren az Ajtót a ct-knél és a Magozót a t-k nél és a ct-knél


Milyen ajtó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.08. 21:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Am a 2 magozó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Magozo tiltás"
  8.  
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. #define AUTHOR "auther"
  12.  
  13.  
  14.  
  15. static const tiltott_fegyverek[ ][ ] =
  16.  
  17.  
  18.  
  19. {
  20.  
  21. "g3sg1", "sg550"
  22.  
  23. }
  24.  
  25. public plugin_init(){
  26.  
  27. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  28.  
  29. register_event("CurWeapon", "cur", "be", "1=1")
  30.  
  31. for( new i; i < sizeof tiltott_fegyverek; i++ )
  32.  
  33. register_clcmd( tiltott_fegyverek[ i ], "tiltas" )
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public cur(id)
  38.  
  39. {
  40.  
  41. new weapon = get_user_weapon(id)
  42.  
  43. if(weapon == CSW_G3SG1)
  44.  
  45. engclient_cmd(id, "drop", "weapon_g3sg1")
  46.  
  47. if(weapon == CSW_SG550)
  48.  
  49. engclient_cmd(id, "drop", "weapon_sg550")
  50.  
  51. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 12:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Ez a válasz Applee-nak szól:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for( new i; i < sizeof tiltott_fegyverek; i++ )
  2. register_clcmd( tiltott_fegyverek[ i ], "tiltas" )


ez minek ha nem csinálsz vele semmit? :)

Válasz a kérdezőnek:

Az szeretnéd hogy az ajtó nyitás tiltva legyen a ct-nek?
Ha igen,itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "engine.inc"
  3. #include "fakemeta.inc"
  4.  
  5. public plugin_init() register_touch("func_door","player","Touched_Door")
  6. public Touched_Door(id,ent){
  7. if(pev(id,pev_team)==2){
  8. client_print(id,print_center,"Az ajto nyitas a ct-nek tiltva van!")
  9. return PLUGIN_HANDLED
  10. }
  11. else return 1
  12. return PLUGIN_CONTINUE
  13. }


Teszt nem volt.

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 12:59 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
nos'chez írta:
Ez a válasz Applee-nak szól:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for( new i; i < sizeof tiltott_fegyverek; i++ )
  2. register_clcmd( tiltott_fegyverek[ i ], "tiltas" )


ez minek ha nem csinálsz vele semmit? :)

Válasz a kérdezőnek:

Az szeretnéd hogy az ajtó nyitás tiltva legyen a ct-nek?
Ha igen,itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "engine.inc"
  3. #include "fakemeta.inc"
  4.  
  5. public plugin_init() register_touch("func_door","player","Touched_Door")
  6. public Touched_Door(id,ent){
  7. if(pev(id,pev_team)==2){
  8. client_print(id,print_center,"Az ajto nyitas a ct-nek tiltva van!")
  9. return PLUGIN_HANDLED
  10. }
  11. else return 1
  12. return PLUGIN_CONTINUE
  13. }


Teszt nem volt.

Szerintem az ajtó alatt a pajzsot érti ami mellé egy kispisztolyt lehet venni. Konkrét nevét nem tudom :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 14:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
nos'chez írta:
Ez a válasz Applee-nak szól:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for( new i; i < sizeof tiltott_fegyverek; i++ )
  2. register_clcmd( tiltott_fegyverek[ i ], "tiltas" )


ez minek ha nem csinálsz vele semmit? :)

Válasz a kérdezőnek:

Az szeretnéd hogy az ajtó nyitás tiltva legyen a ct-nek?
Ha igen,itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "engine.inc"
  3. #include "fakemeta.inc"
  4.  
  5. public plugin_init() register_touch("func_door","player","Touched_Door")
  6. public Touched_Door(id,ent){
  7. if(pev(id,pev_team)==2){
  8. client_print(id,print_center,"Az ajto nyitas a ct-nek tiltva van!")
  9. return PLUGIN_HANDLED
  10. }
  11. else return 1
  12. return PLUGIN_CONTINUE
  13. }


Teszt nem volt.


én is csak bemásoltam, mert emlékszem kaptam 1 ilyen SMA-t.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvertiltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 14:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Ja :D akkor bocsi,amúgy az taktikai pajzs :D ebben az esetben itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Magozo tiltás"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "auther"
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10. register_event("CurWeapon", "cur", "be", "1=1")
  11. RegisterHam(Ham_Touch,"weapon_shield","kecske")
  12. register_clcmd("shield","block")
  13. }
  14. public cur(id) {
  15. new weapon = get_user_weapon(id)
  16. if(weapon == CSW_G3SG1)
  17. engclient_cmd(id, "drop", "weapon_g3sg1")
  18. if(weapon == CSW_SG550)
  19. engclient_cmd(id, "drop", "weapon_sg550")
  20. }
  21. public kecske(id){
  22. client_print(id,print_chat,"A pajzs tiltva van!")
  23. return PLUGIN_HANDLED
  24. }
  25. public block(id) return PLUGIN_HANDLED

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole