hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Cod kaszt, modell
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 14:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello. 2 kérdésem lenne:
1.:
Van a Cod mód és abban ugye vannak a kasztok,nah tehát hogy tudnám megcsinálni,hogy pl: ennek másik modellje legyen és mondjuk a fegyverének is ,ezt máshova még be-e kell írni?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case Terminator:
  2. {
  3. give_item(id, "weapon_ak47");
  4. give_item(id, "weapon_usp");
  5.  


2.:
Itt van 1 sima Rakétás kaszt külön pluginba,hogyan lehet lecserélni mondjuk ennek a kasztnak a modelljét és esetleg a fegyverét
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <codmod>
  3. #include <engine>
  4.  
  5.  
  6. new sprite_blast;
  7. new ilosc_rakiet_gracza[33];
  8. new poprzednia_rakieta_gracza[33];
  9.  
  10. new const nazwa[] = "MP5(4Rakéta)"; //Neve
  11. new const opis[] = "4 rakétát tud kilőnni"; //Mit tud
  12. new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; //fegyvere
  13. new const zdrowie = 0; //elet
  14. new const kondycja = 0; //sebesseg
  15. new const inteligencja = 0; //intelligencia
  16. new const wytrzymalosc = 10; //halhatatlansag
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
  21.  
  22. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  23. register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
  24.  
  25. register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. {
  30. sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
  31. precache_model("models/rpgrocket.mdl");
  32. }
  33.  
  34. public cod_class_enabled(id)
  35. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  36.  
  37. public cod_class_skill_used(id)
  38. {
  39. if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
  40. {
  41. client_print(id, print_center, "Már használtad a rakétát,várj 2 mp-t");
  42. return PLUGIN_CONTINUE;
  43. }
  44.  
  45. if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  46. {
  47. client_print(id, print_center, "2 mp-ként használhatod a rakétát");
  48. return PLUGIN_CONTINUE;
  49. }
  50.  
  51. if (is_user_alive(id))
  52. {
  53. poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  54. ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  55.  
  56. new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
  57.  
  58. entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  59. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  60.  
  61. new Ent = create_entity("info_target");
  62.  
  63. entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  64. entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  65.  
  66. vAngle[0] *= -1.0;
  67.  
  68. entity_set_origin(Ent, Origin);
  69. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  70.  
  71. entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  72. entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  73. entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  74. entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  75.  
  76. VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  77. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. public DotykRakiety(ent)
  83. {
  84. if (!is_valid_ent(ent))
  85. return;
  86.  
  87. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  88.  
  89.  
  90. new Float:fOrigin[3];
  91. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  92.  
  93. new iOrigin[3];
  94. for(new i=0;i<3;i++)
  95. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  96.  
  97. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  98. write_byte(TE_EXPLOSION);
  99. write_coord(iOrigin[0]);
  100. write_coord(iOrigin[1]);
  101. write_coord(iOrigin[2]);
  102. write_short(sprite_blast);
  103. write_byte(32);
  104. write_byte(20);
  105. write_byte(0);
  106. message_end();
  107.  
  108. new entlist[33];
  109. new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
  110.  
  111. for (new i=0; i < numfound; i++)
  112. {
  113. new pid = entlist[i];
  114.  
  115. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
  116. continue;
  117. cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
  118. }
  119. remove_entity(ent);
  120. }
  121.  
  122. public ResetHUD(id)
  123. ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
  124.  
  125. public client_disconnect(id)
  126. {
  127. new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
  128. while(ent > 0)
  129. {
  130. if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
  131. remove_entity(ent);
  132. ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
  133. }
  134. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole