hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Jelzi a Játékosokat és a Köröket!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=15926
Oldal: 1 / 1

Szerző:  skyland [2014.05.17. 21:37 ]
Hozzászólás témája:  Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

Helo! valaki Irna 1 ijen plugint? Ami jelzi hanyan vannak a szervered? és a korok számát.
[Játékosok:]
[Körök:]

Szerző:  kecskee12 [2014.05.17. 21:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4.  
  5. new kor,jatekos
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. }
  9. public new_round(id){
  10. kor++
  11. jatekos=get_playersnum()
  12. set_dhudmessage(0, 170, 255, 0.5, 0.2, 2, 6.0, 12.0)
  13. show_dhudmessage(id, "Kör: %d/50 | Játékosok:%d" , kor , jatekos);
  14. if(kor>=50)
  15. {
  16. server_cmd("changelevel de_dust2")
  17. }
  18. }
  19. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  20. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  21. */
  22.  

Tessék DHUD ba van!

Szerző:  skyland [2014.05.17. 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

De én HUD-Ba gondoltam! Mert házi szeron szoktam Tesztelni és ott nem jelzi HUD.ba

Szerző:  Golo [2014.05.17. 22:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new kor,jatekos
  5. public plugin_init() {
  6. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  7. }
  8. public new_round(id){
  9. kor++
  10. jatekos=get_playersnum()
  11. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.5, 0.2, 2, 6.0, 12.0)
  12. show_hudmessage(id, "Kör: %d/50 | Játékosok:%d" , kor , jatekos);
  13. if(kor>=50)
  14. {
  15. server_cmd("changelevel de_dust2")
  16. }
  17. }

Szerző:  skyland [2014.05.17. 22:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

HUDba jelzi?

Szerző:  Golo [2014.05.17. 22:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

Igen

Szerző:  skyland [2014.05.17. 22:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

Ez jó. De én ugygondoltam ,hogy folyamatosan jeleze. Ne tunyon el!
és balfelső sarokba!

Szerző:  Golo [2014.05.17. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new kor,jatekos
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. set_task(1.0, "hud")
  9. }
  10.  
  11. public hud(id){
  12. kor++
  13. jatekos=get_playersnum()
  14. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 1.0)
  15. show_hudmessage(id, "[Kör: %d]^n[Játékosok:%d]" ,kor, jatekos);
  16. {
  17. }
  18. }

Szerző:  CrB [2014.05.18. 11:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Jelzi a Játékosokat és a Köröket!

tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  * AMXX Mod plugin
  3.  *
  4.  * Players hud, 1
  5.  *
  6.  * (c) Copyright qKKKJ;> © 2014
  7.  * This file is provided as is (no warranties).
  8.  *
  9.  */
  10. #include <amxmod>
  11. #include <amxmisc>
  12.  
  13. new kor
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("Players hud", "1", "qKKKJ - 2014")
  17. register_event( "TextMsg", "restart_event", "a", "2=#Game_Commencing", "2=#Game_will_restart_in" )
  18. set_task(1.0, "hud",_,_,_,"b")
  19. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  20. }
  21. public event_new_round()
  22. {
  23. kor++
  24. }
  25. public restart_event()
  26. {
  27. kor = 0
  28. }
  29. public hud()
  30. {
  31. new players[32], num
  32. get_players(players, num)
  33. for(new i; i<num; i++)
  34. {
  35. new id = players[i]
  36. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 1.0)
  37. show_hudmessage(id, "[Kör: %d]^n[Játékosok: %d/%d]" ,kor, get_playersnum(), get_maxplayers());
  38.  
  39. }
  40. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/