hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 15:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü hangra.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 13:27 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Sziasztok. Az lenne a kérdésem h h írjam bele azt h mikor kör elején kihoza a fegyvermenüt és hangot játszom le?
PLS FONTOS!
forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new gWPCT,gWPTE;
  12. new g_showsec[33];
  13. new bool:already[33];
  14. new bool:beirta[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenuredirect");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29. }
  30. public fegyvermenuredirect(id){
  31. set_user_health(id,get_user_health(id)-25)
  32. fegyvermenu(id)
  33. }
  34.  
  35.  
  36. public playerspawn(id)
  37. {
  38. g_showsec[id] = 16;
  39. already[id] = false;
  40. beirta[id] = false
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43. public megnyitas(id)
  44. {
  45. g_showsec[id] = 16;
  46. already[id] = false;
  47. beirta[id] = true;
  48. fegyvermenu(id);
  49. }
  50.  
  51. public fegyvermenu(id)
  52. {
  53. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  54.  
  55. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  56. new string[200];
  57.  
  58. if(g_showsec[id] <= 16)
  59. {
  60. if(g_showsec[id] != 0)
  61. {
  62. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  63. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  64. g_showsec[id]--;
  65. }
  66. else
  67. {
  68. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71. }
  72.  
  73. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  74. {
  75.  
  76. strip_user_weapons(id);
  77. format(string, charsmax(string), "\riAfterLife\y*Only Dust*\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  78. new menu = menu_create(string, "handler")
  79. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  82. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  83. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "5", 0);
  84. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "6", 0);
  85. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "7", 0);
  86. client_cmd
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88.  
  89. menu_display(id, menu);
  90. }
  91. else
  92. {
  93. format(string, charsmax(string), "\riAfterLife\y*Only Dust*\r2\d ^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  94. new menu = menu_create(string, "handler")
  95. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "5", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "6", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "7", 0);
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu);
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public handler(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. already[id] = true;
  117. new data[6], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121. switch(key)
  122. {
  123.  
  124. case 1:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae")
  133. give_item(id, "ammo_50ae")
  134. give_item(id, "ammo_50ae")
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138. give_item(id, "ammo_556nato");
  139.  
  140. }
  141. case 2:
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae")
  150. give_item(id, "ammo_50ae")
  151. give_item(id, "ammo_50ae")
  152. give_item(id, "ammo_50ae")
  153. give_item(id, "weapon_ak47");
  154. give_item(id, "ammo_762nato");
  155. give_item(id, "ammo_762nato");
  156. give_item(id, "ammo_762nato");
  157.  
  158. }
  159. case 3:
  160. {
  161. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  162. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  163. {
  164. if(gWPCT < 5)
  165. {
  166.  
  167. give_player_grenades(id);
  168. give_item(id, "weapon_knife");
  169. give_item(id, "weapon_awp");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae")
  174. give_item(id, "ammo_50ae")
  175. give_item(id, "ammo_50ae")
  176. give_item(id, "ammo_338magnum");
  177. give_item(id, "ammo_338magnum");
  178. give_item(id, "ammo_338magnum");
  179.  
  180. gWPCT++
  181. }
  182. else
  183. {
  184. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  185. fegyvermenu(id);
  186. }
  187. }
  188. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  189. {
  190. if(gWPTE < 5)
  191. {
  192.  
  193. give_player_grenades(id);
  194. give_item(id, "weapon_knife");
  195. give_item(id, "weapon_awp");
  196. give_item(id, "weapon_deagle");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae");
  199. give_item(id, "ammo_50ae")
  200. give_item(id, "ammo_50ae")
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "ammo_338magnum");
  203. give_item(id, "ammo_338magnum");
  204. give_item(id, "ammo_338magnum");
  205.  
  206. gWPTE++
  207. }
  208. else
  209. {
  210. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  211. fegyvermenu(id);
  212. }
  213. }
  214.  
  215. }
  216. case 4:
  217. {
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_deagle");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_m249");
  227. give_item(id, "ammo_556natobox");
  228. give_item(id, "ammo_556natobox");
  229. give_item(id, "ammo_556natobox");
  230. }
  231. case 5:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "ammo_50ae")
  242. give_item(id, "weapon_famas");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "ammo_556nato");
  246.  
  247. }
  248. case 6:
  249. {
  250.  
  251. give_player_grenades(id);
  252. give_item(id, "weapon_knife");
  253. give_item(id, "weapon_deagle");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae");
  256. give_item(id, "ammo_50ae")
  257. give_item(id, "ammo_50ae")
  258. give_item(id, "ammo_50ae")
  259. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  260. give_item(id, "ammo_9mm");
  261. give_item(id, "ammo_9mm");
  262. give_item(id, "ammo_9mm");
  263.  
  264. }
  265. case 7:
  266. {
  267.  
  268. give_player_grenades(id);
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270. give_item(id, "weapon_deagle");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_scout");
  277. give_item(id, "ammo_762nato");
  278. give_item(id, "ammo_762nato");
  279. give_item(id, "ammo_762nato");
  280.  
  281. }
  282. case 8:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  294. give_item(id, "ammo_9mm");
  295. give_item(id, "ammo_9mm");
  296. give_item(id, "ammo_9mm");
  297.  
  298. }
  299. case 9:
  300. {
  301.  
  302. give_player_grenades(id);
  303. give_item(id, "weapon_knife");
  304. give_item(id, "weapon_deagle");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae")
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "ammo_50ae")
  310. give_item(id, "weapon_xm1014");
  311. give_item(id, "ammo_buckshot");
  312. give_item(id, "ammo_buckshot");
  313. give_item(id, "ammo_buckshot");
  314.  
  315. }
  316. case 10:
  317. {
  318.  
  319. give_player_grenades(id);
  320. give_item(id, "weapon_knife");
  321. give_item(id, "weapon_deagle");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae");
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "ammo_50ae")
  326. give_item(id, "ammo_50ae")
  327. give_item(id, "weapon_m3");
  328. give_item(id, "ammo_buckshot");
  329. give_item(id, "ammo_buckshot");
  330. give_item(id, "ammo_buckshot");
  331.  
  332. }
  333. case 11:
  334. {
  335.  
  336. give_player_grenades(id);
  337. give_item(id, "weapon_knife");
  338. give_item(id, "weapon_deagle");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae");
  341. give_item(id, "ammo_50ae")
  342. give_item(id, "ammo_50ae")
  343. give_item(id, "ammo_50ae")
  344. give_item(id, "weapon_scout");
  345. give_item(id, "ammo_762nato");
  346. give_item(id, "ammo_762nato");
  347. give_item(id, "ammo_762nato");
  348.  
  349. }
  350. }
  351. return PLUGIN_HANDLED;
  352. }
  353.  
  354. stock give_player_grenades(index)
  355. {
  356. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  357. give_item(index, "weapon_flashbang");
  358. give_item(index, "weapon_flashbang");
  359. give_item(index, "item_thighpack");
  360. give_item(index, "item_assaultsuit");
  361. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hangra.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 14:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ha mp3:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_cmd(id,,"mp3 play sound/asd")

Ha wav:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_cmd(id,"spk sound/asd.wav")


jó helyen kezdted el,csak be kellene fejezni :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hangra.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 18:59 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
golden15 írta:
Nane:DDDDDDDDDDDDDDD Benő ?:DDD
Mikor felmentem ts-re szívatni configosokat én meg Krisz azt jött egy olyan ötlet ,hogy csináljon nekünk a csávó ilyen fegyó menüt xDD azt ne mond ,hogy megtetszett az ötlet:DDD
Am én is csináltam le futott rendesen csak elveszett az sma -_- :( :d

már Megcsináltam...:D
krisznek a hangja van "Válaszááá Vegyéé kést vagy Vasviláát!"

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole