Hello! Van a körök plugin,na abba van egy kis hibám  Egy kicsit átírtam a plugint,de nem nagy dolog,csak include colorchat és a print chatet color chatte irtam at,ezt majdnem minden pluginnal megcsinaltam,es azoknal jó is volt Tehát amikor beírom,hogy timeleft akkor ezt dobja ki: SZÍNESEN:<=^[KÖRÖK]=>Dus2 mapra való váltásig még 0 kör van hátra! IGEN,jól láttad,azt írja,hogy 0 kör van hátra... Server.cfg cvarok:
Kód: // Round Settings mp_timelimit "999" mp_maxrounds 50 mp_winlimit 49 mp_roundtime 1 mp_buytime 0.25 mp_freezetime 0
A plugin átírva:
#include <amxmodx> #include <colorchat> new gSzamolas; public plugin_init() { register_clcmd("say timeleft", "kor") register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_"); register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing"); register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End"); } public ElsoKor() { gSzamolas = 50; } public KorKezdes() { gSzamolas--; } public kor(id) { ColorChat(0, NORMAL, "^x03<=^x04[^x03KÖRÖK^x04]^x03=>^x04 Dus2^x03 mapra^x01 való^x04 váltásig^x03 még^x04 %d^x03 kör^x01 van^x04 hátra!", gSzamolas) } stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg, 190, input, 3); replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); replace_all(msg, 190, "�", "á"); replace_all(msg, 190, "�", "é"); replace_all(msg, 190, "�", "í"); replace_all(msg, 190, "�", "ó"); replace_all(msg, 190, "�", "ö"); replace_all(msg, 190, "�", "ő"); replace_all(msg, 190, "�", "ú"); replace_all(msg, 190, "�", "ü"); replace_all(msg, 190, "�", "ű"); replace_all(msg, 190, "�", "Á"); replace_all(msg, 190, "�", "É"); replace_all(msg, 190, "�", "Í"); replace_all(msg, 190, "�", "Ó"); replace_all(msg, 190, "�", "Ö"); replace_all(msg, 190, "�", "Ő"); replace_all(msg, 190, "�", "Ú"); replace_all(msg, 190, "�", "Ü"); replace_all(msg, 190, "�", "Ű"); if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]); write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } } } return PLUGIN_HANDLED; }
nem értem,hogy miért ír mindig 0-át,valaki segítsen!
|