hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 05:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP az összes admin levelre
HozzászólásElküldve:2014.07.10. 16:13 
Offline
Tag

Csatlakozott:2013.08.31. 10:56
Hozzászólások:38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali!
A VIP plugint átírná valaki úgy,hogy nem csak az admin level h ra hanem az összes többire is érvényes?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*
  3.   Ford�totta: BBk
  4. */
  5.  
  6. #define DAMAGE_RECIEVED
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9. #include <cstrike>
  10. #include <fun>
  11. #include <colorchat>
  12.  
  13.  
  14. static const COLOR[] = "^x04" //green
  15. static const CONTACT[] = ""
  16. new maxplayers
  17. new gmsgSayText
  18. new mpd, mkb, mhb
  19. new g_MsgSync
  20. new health_add
  21. new health_hs_add
  22. new health_max
  23. new nKiller
  24. new nKiller_hp
  25. new nHp_add
  26. new nHp_max
  27. new g_awp_active
  28. new g_menu_active
  29. new CurrentRound
  30. new bool:HasC4[33]
  31. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  32. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  33. new g_MsgSync2
  34. #endif
  35.  
  36. public plugin_init()
  37. {
  38. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  39. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  40. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  41. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  42. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  43. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  44. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  45. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  46. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  47. register_event("Damage","Damage","b")
  48. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  49. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  50. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  51. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  52. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  53. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  54. register_clcmd("say /vip","ShowMotd")
  55. register_clcmd("say /buy","ShowMotd")
  56. register_clcmd("say /VIP","ShowMotd")
  57. register_clcmd("say /vipveves","ShowMotd")
  58. register_clcmd("say /vipvasarlas","ShowMotd")
  59. maxplayers = get_maxplayers()
  60. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  61. register_clcmd("say", "handle_say")
  62. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  63. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  64. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  65. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  66. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  67. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  68. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  69. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  70. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  71. #endif
  72. }
  73.  
  74. public on_damage(id)
  75. {
  76. new attacker = get_user_attacker(id)
  77.  
  78. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  79. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  80. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  81. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  82. {
  83. new damage = read_data(2)
  84.  
  85. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  86. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  87. #else
  88. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  89. {
  90. new damage = read_data(2)
  91. #endif
  92. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  93. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public Damage(id)
  98. {
  99. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  100. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  101. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  102. {
  103. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  104. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  105. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  106. }
  107. }
  108.  
  109. public death_msg()
  110. {
  111. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  112. }
  113.  
  114. public LogEvent_RoundStart()
  115. {
  116. CurrentRound++;
  117. new players[32], player, pnum;
  118. get_players(players, pnum, "a");
  119. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  120. {
  121. player = players[i];
  122. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  123. {
  124. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  125. give_item(player, "weapon_flashbang")
  126. give_item(player, "weapon_flashbang")
  127. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  128. give_item(player, "item_assaultsuit")
  129. give_item(player, "item_thighpack")
  130.  
  131. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133.  
  134. if(CurrentRound >= 3)
  135. {
  136. Showrod(player);
  137. }
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. public Event_RoundRestart()
  144. {
  145. CurrentRound=0;
  146. }
  147.  
  148. public hook_death()
  149. {
  150. // Killer id
  151. nKiller = read_data(1)
  152.  
  153. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  154. {
  155. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  156. }
  157. else
  158. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  159. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  160. // Updating Killer HP
  161. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  162. return;
  163.  
  164. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  165. nKiller_hp += nHp_add
  166. // Maximum HP check
  167. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  168. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  169. // Hud message "KAPTÁL +10/+15 HP-T!"
  170. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  171. show_hudmessage(nKiller, "KAPTÁL +%d HP-T!", nHp_add)
  172. // Screen fading
  173. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  174. write_short(1<<10)
  175. write_short(1<<10)
  176. write_short(0x0000)
  177. write_byte(0)
  178. write_byte(0)
  179. write_byte(200)
  180. write_byte(75)
  181. message_end()
  182.  
  183. }
  184.  
  185. public Showrod(id) {
  186. show_menu(id, Keysrod, "Ingyen VIP Fegyverek^n\w1. M4A1+Deagle^n\w2. AK47+Deagle^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  187. }
  188. public Pressedrod(id, key) {
  189. /* Menu:
  190. * VIP Menu
  191. * 1. Get M4A1+Deagle
  192. * 2. Get AK47+Deagle
  193. * 0. Exit
  194. */
  195. switch (key) {
  196. case 0: {
  197. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  198. HasC4[id] = true;
  199. else
  200. HasC4[id] = false;
  201.  
  202. strip_user_weapons (id)
  203. give_item(id,"weapon_m4a1")
  204. give_item(id,"ammo_556nato")
  205. give_item(id,"ammo_556nato")
  206. give_item(id,"ammo_556nato")
  207. give_item(id,"weapon_deagle")
  208. give_item(id,"ammo_50ae")
  209. give_item(id,"ammo_50ae")
  210. give_item(id,"ammo_50ae")
  211. give_item(id,"ammo_50ae")
  212. give_item(id,"ammo_50ae")
  213. give_item(id,"ammo_50ae")
  214. give_item(id,"ammo_50ae")
  215. give_item(id,"weapon_knife")
  216. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  217. give_item(id, "weapon_flashbang");
  218. give_item(id, "weapon_flashbang");
  219. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  220. give_item(id, "item_assaultsuit");
  221. give_item(id, "item_thighpack");
  222. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy M4A1 es Deagle csomagot")
  223.  
  224. if (HasC4[id])
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_c4");
  227. cs_set_user_plant( id );
  228. }
  229. }
  230. case 1: {
  231. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  232. HasC4[id] = true;
  233. else
  234. HasC4[id] = false;
  235.  
  236. strip_user_weapons (id)
  237. give_item(id,"weapon_ak47")
  238. give_item(id,"ammo_762nato")
  239. give_item(id,"ammo_762nato")
  240. give_item(id,"ammo_762nato")
  241. give_item(id,"weapon_deagle")
  242. give_item(id,"ammo_50ae")
  243. give_item(id,"ammo_50ae")
  244. give_item(id,"ammo_50ae")
  245. give_item(id,"ammo_50ae")
  246. give_item(id,"ammo_50ae")
  247. give_item(id,"ammo_50ae")
  248. give_item(id,"ammo_50ae")
  249. give_item(id,"weapon_knife")
  250. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  251. give_item(id, "weapon_flashbang");
  252. give_item(id, "weapon_flashbang");
  253. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  254. give_item(id, "item_assaultsuit");
  255. give_item(id, "item_thighpack");
  256. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy AK47 es Deagle csomagot")
  257.  
  258. if (HasC4[id])
  259. {
  260. give_item(id, "weapon_c4");
  261. cs_set_user_plant( id );
  262. }
  263. }
  264. case 9: {
  265. }
  266. }
  267. return PLUGIN_CONTINUE
  268. }
  269.  
  270. public HandleCmd(id){
  271. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  272. return PLUGIN_CONTINUE
  273. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  274. return PLUGIN_CONTINUE
  275. client_print(id, print_center, "Sniper Csak a VIP szamara elerheto.")
  276. return PLUGIN_HANDLED
  277. }
  278.  
  279. public ShowMotd(id)
  280. {
  281. show_motd(id, "vip.txt")
  282. }
  283. public client_authorized(id)
  284. {
  285. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  286. }
  287. public PrintText(id)
  288. {
  289. ColorChat(0, NORMAL, "^x04<=^x03[^x04VIP^x03]^x04=>^x03Ha^x03 szeretnél^x04 VIP^x03-t^x04 venni^x04,írd^x04 be^x03=>^x04/vip")
  290. }
  291.  
  292. public handle_say(id) {
  293. new said[192]
  294. read_args(said,192)
  295. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  296. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  297. return PLUGIN_CONTINUE
  298. }
  299.  
  300. public print_adminlist(user)
  301. {
  302. new adminnames[33][32]
  303. new message[256]
  304. new contactinfo[256], contact[112]
  305. new id, count, x, len
  306.  
  307. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  308. if(is_user_connected(id))
  309. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  310. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  311.  
  312. len = format(message, 255, "%s Jelenleg fennt lévő VIP-ek=>",COLOR)
  313. if(count > 0) {
  314. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  315. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  316. if(len > 96 ) {
  317. print_message(user, message)
  318. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  319. }
  320. }
  321. print_message(user, message)
  322. }
  323. else {
  324. len += format(message[len], 255-len, "Jelenleg NINCS online VIP.")
  325. print_message(user, message)
  326. }
  327.  
  328. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  329. if(contact[0]) {
  330. format(contactinfo, 111, "%s -- %s", COLOR, contact)
  331. print_message(user, contactinfo)
  332. }
  333. }
  334.  
  335. print_message(id, msg[]) {
  336. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  337. write_byte(id)
  338. write_string(msg)
  339. message_end()
  340. }
  341.  
  342.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole