hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 20:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BUgos a wp
HozzászólásElküldve:2014.07.04. 16:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 16:23
Hozzászólások:475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hali!
KIcsit átalakitottam az eggyik fegyvermenüt,és bugos a wp,de nem mindenkinek
a bug:a wp be csak egyszer 10 van,a desibe is csak egyszer 7 van és NINCS Kése AZ EMBERNEK xD
az átalakitott:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include < amxmodx >
  3. #include < amxmisc >
  4. #include < fun >
  5. #include < fakemeta >
  6. #include < cstrike >
  7. #include < hamsandwich >
  8.  
  9. #pragma semicolon 1
  10.  
  11. #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players 32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name "![*W-T-F*]! Fegyvermenu *=*"
  19.  
  20. #define Next_Button "Kovetkez'o'"
  21. #define Back_Button "Eloz'o'"
  22. #define Exit_Button "Kile'pe's"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "A kocsogok ma'r elvitte'k a WP-t!",
  50. "^3%s^1 AWP^4 csak^1 4v4-t'o'l van!",
  51. "Ha elfelejtettél va'lasztani a menub'o'l,ird be:/fegyo!",
  52. "Ma'r van fegyvered!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "=>M4A1 csomag<=",
  58. "=>AK47 csomag<=",
  59. "=>AWP csomag<=",
  60. "=>M249 csomag<=",
  61. "=>AUG csomag<=",
  62. "=>Famas csomag<=",
  63. "=>Galil csomag<=",
  64. "=>MP5 csomag<=",
  65. "=>XM1014 csomag<=",
  66. "=>M3 csomag<=",
  67. "=>Scout csomag<="
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.  
  72. "weapon_m4a1",
  73. "weapon_ak47",
  74. "weapon_awp",
  75. "weapon_m249",
  76. "weapon_aug",
  77. "weapon_famas",
  78. "weapon_galil",
  79. "weapon_mp5navy",
  80. "weapon_xm1014",
  81. "weapon_m3",
  82. "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  86.  
  87. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  88. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  89.  
  90. 0,
  91. 52,
  92. 0,
  93. 90,
  94. 1,
  95. 32,
  96. 1,
  97. 100,
  98. 90,
  99. 1,
  100. 120,
  101. 100,
  102. 100,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 90,
  106. 100,
  107. 120,
  108. 30,
  109. 120,
  110. 200,
  111. 32,
  112. 90,
  113. 120,
  114. 90,
  115. 2,
  116. 35,
  117. 90,
  118. 90,
  119. 0,
  120. 100
  121. };
  122.  
  123. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  124. {
  125. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  126. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  127. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  128. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  129. "buyammo1", "buyammo2"
  130. };
  131.  
  132. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  133. {
  134. "fegyver",
  135. "say fegyver",
  136. "say_team fegyver",
  137.  
  138. "gun",
  139. "say gun",
  140. "say_team gun",
  141.  
  142. "say /fegyver",
  143. "say_team /fegyver",
  144.  
  145. "say /gun",
  146. "say_team /gun"
  147.  
  148. };
  149.  
  150. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  151. new g_msgHideWeapon;
  152. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  153.  
  154. public plugin_init ( ) {
  155.  
  156. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  157.  
  158. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  159.  
  160. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  161. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  162.  
  163. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  164.  
  165. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  166. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  167. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  168.  
  169. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  170. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  171.  
  172. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  173.  
  174. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  175. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  176. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod be?ll?tani, hogy mi legyen a Fegyvermen? prefix-je.
  177.  
  178. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  179.  
  180. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  181. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  182.  
  183. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  184. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  185.  
  186. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  187. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  188.  
  189. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  190.  
  191. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  192. }
  193.  
  194. public client_connect( iClient ) {
  195.  
  196. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  197. }
  198.  
  199. public client_disconnect( iClient ) {
  200.  
  201. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  202. }
  203.  
  204. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  205.  
  206. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  207.  
  208. case true:
  209. {
  210. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  211. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  216. }
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  221.  
  222. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224.  
  225. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. public eCurWeapon( iClient ) {
  231.  
  232. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  233.  
  234. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  235.  
  236. new weapon = read_data( 2 );
  237. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  238.  
  239. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  240. }
  241. }
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public onResetHUD( iClient ) {
  246.  
  247. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  248.  
  249. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  250. write_byte( Money_Hud );
  251. message_end( );
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public msgHideWeapon( ) {
  256.  
  257. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  258.  
  259. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  260. }
  261. }
  262.  
  263. public eRoundEnd ( ) {
  264.  
  265. g_iWPCT = 0;
  266. g_iWPTE = 0;
  267. }
  268.  
  269. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  270.  
  271. if( !is_user_alive( iClient ) )
  272. return;
  273.  
  274. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  275.  
  276. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  277.  
  278. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  279.  
  280. new szMenuTitle[ 121 ];
  281. new szMenuItem[ 121 ];
  282.  
  283. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  284.  
  285. StripUserWeapons( iClient );
  286. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  287.  
  288. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  289.  
  290. if( i != 2 ) {
  291.  
  292. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  293. }
  294. else {
  295. switch( get_user_team( iClient ) )
  296. {
  297. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ELS'O'NEK]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  298. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ELS'O'NEK]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  299. default: continue;
  300. }
  301. }
  302.  
  303. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  304. }
  305.  
  306. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  309. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  310. menu_display( iClient, menu );
  311. }
  312.  
  313. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  314.  
  315. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  316.  
  317. menu_destroy( iMenu );
  318. return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320.  
  321. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  322. new access, callback;
  323. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  324.  
  325. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  326.  
  327. if( iItem != 2 ) {
  328.  
  329. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  330. give_item( iClient, g_szPistolName );
  331.  
  332. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Sikeresen megkaptad a(z) ^4%s^1-od!Sok szerencse't!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  333. }
  334. else {
  335.  
  336. new iTeams[ CsTeams ];
  337. GetPlayerCount( iTeams );
  338.  
  339. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  340. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  341.  
  342. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  343. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  349. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  350.  
  351. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  352.  
  353. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354. give_item( iClient, g_szPistolName );
  355.  
  356. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Sikeresen megkaptad a(z) ^4%s^1-od!Sok szerencse't!^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357. g_iWPCT++;
  358. }
  359. else {
  360.  
  361. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  362. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367.  
  368. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  369.  
  370. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  371.  
  372.  
  373. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  374. give_item( iClient, g_szPistolName );
  375.  
  376. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Sikeresen megkaptad a(z) ^4%s^1-od!Sok szerencse't!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  377. g_iWPTE++;
  378. }
  379. else {
  380.  
  381. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  382. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  383.  
  384. return PLUGIN_HANDLED;
  385. }
  386. }
  387. }
  388.  
  389. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  390. give_player_stuff( iClient );
  391.  
  392. menu_destroy( iMenu );
  393. return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  397.  
  398. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  399.  
  400. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  401.  
  402. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  403. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  404. }
  405.  
  406. stock give_player_stuff( iClient ) {
  407.  
  408. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  409.  
  410. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  411. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  412. }
  413.  
  414. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  415.  
  416. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  417. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  418. }
  419.  
  420. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  421.  
  422. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  423. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  424. }
  425.  
  426. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  427.  
  428. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.  
  430. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  431. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  432. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  433. }
  434. }
  435.  
  436. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  437.  
  438. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  439. }
  440.  
  441. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  442.  
  443. new weapons[ 32 ];
  444. new weaponsnum;
  445. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  446. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  447. if( is_user_alive( iClient ) )
  448. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  449. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  450. }
  451.  
  452. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  453. return PLUGIN_CONTINUE;
  454. }
  455.  
  456.  
  457. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  458. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  459.  
  460. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  461.  
  462. if( iC4Ent > 0 ) {
  463.  
  464. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  465. }
  466.  
  467. strip_user_weapons( iClient );
  468. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  469.  
  470. if( iC4Ent > 0 ) {
  471.  
  472. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  473. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  474.  
  475. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  476. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  477. }
  478.  
  479. return PLUGIN_HANDLED;
  480. }
  481.  
  482. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  483. {
  484. new count = 1, players[ 32 ];
  485. static msg[ 191 ];
  486. vformat( msg, 190, input, 3 );
  487.  
  488. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  489. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  490. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  491.  
  492. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  493. {
  494. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  495. {
  496. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  497. {
  498. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  499. write_byte( players[ i ] );
  500. write_string( msg );
  501. message_end( );
  502. }
  503. }
  504. }
  505. }
  506.  

PLs valaki irja át jóra!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BUgos a wp
HozzászólásElküldve:2014.07.09. 02:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.16. 18:17
Hozzászólások:347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Pontosan melyk sort alakítottad át? vagy add az eredeti fegyvermenü smaját
Amúgy megén is felraktam egyszer ezt a fegyvermenüt.. azt egyik fegyversem azt a sebzést adta amennyit kellet volna pl ak val löcöm fejét és 2 adja be fejre.. (Nem hitbox hiba)
Ha kell ,akkor adok egy rendes fegyvermenü smaját.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BUgos a wp
HozzászólásElküldve:2014.07.15. 10:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 16:23
Hozzászólások:475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
hát kéne...egy rendes
én ezt használom:http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14279
ez jó?ez rendesen mutatja a sebzést?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BUgos a wp
HozzászólásElküldve:2014.07.15. 15:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.16. 18:17
Hozzászólások:347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Tessék.. még annó configoltam a Minden admi cs1.6 szervert!:)

Akkor ezt használtam.. csak ebben nincsen wp korlát.:),ha jól emlékszem.. ,de tudsz hozzá tenni külön plugint.:)

Tessék használd egészséggel!:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r[#||Minden Ami Couser-Strike1.6~\rO\yn\rl\ry \yD\ru\ys\yt\r2# \yVálassz \rFegyver \yCsomagot!]", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y [==>\rElső \y2 \rEmbernek\y<==]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \w[XM1014]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \w[M3]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[#||Minden Ami Couser-Strike1.6~\rO\yn\rl\ry \yD\ru\ys\yt\r2# \yVálassz \rFegyver \yCsomagot!]", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y [==>\rElső \y2 \rEmbernek\y<==]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \w[XM1014]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \w[M3]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2##]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 2 ember vehet WP-t!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4Galil ^1packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4Smg ^1packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4AutoShotgun ^1packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole