hlmod.hu
https://hlmod.hu/

rang admin chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=16767
Oldal: 1 / 1

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 09:02 ]
Hozzászólás témája:  rang admin chat

A rang admin chatel hogy lehet 2 rangot adni ? :o

Szerző:  dekarn [2014.08.03. 09:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Mire gongolsz? :D
Írja a nebe előtt hogy:
pl. |Admin|Zolo69?
pl. |Moderátor|.Zollliiee.

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 09:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

[ADMIN] [TAG]-Name

Szerző:  kiralyadam [2014.08.03. 09:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Szerintem azt nem lehet..

Szerző:  dekarn [2014.08.03. 09:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Tessék, ha erre gondoltál: Ha több féle rang kell hozzá lehet írni :) (csak IMMUNITY joggal rendelkező admin írhat vele, de árírhatod azt is csak BAN jogra.)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  2. admin = 1

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[ADMIN] [TAG]-"
  24.  
  25. }
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  32.  
  33.  
  34. sayText = get_user_msgid("SayText")
  35. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  36. maxPlayers = get_maxplayers()
  37.  
  38. register_clcmd("say", "hook_say")
  39. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  40. }
  41.  
  42. public hook_say(id)
  43. {
  44. read_args(message, 191)
  45. remove_quotes(message)
  46.  
  47. // Gungame commands and empty messages
  48. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50.  
  51. new name[32]
  52. get_user_name(id, name, 31)
  53.  
  54. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  55.  
  56. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  57. admin = 1
  58.  
  59.  
  60. new isAlive
  61.  
  62. if(is_user_alive(id))
  63. {
  64. isAlive = 1
  65. alive = "^x01"
  66. }
  67. else
  68. {
  69. isAlive = 0
  70. alive = "^x01*DEAD* "
  71. }
  72.  
  73. static color[10]
  74.  
  75. if(admin)
  76. {
  77. get_user_team(id, color, 9)
  78. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  79. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  80. }
  81. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  82. {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  85. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  86. }
  87.  
  88.  
  89. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  90.  
  91. return PLUGIN_HANDLED
  92. }
  93.  
  94.  
  95. public hook_teamsay(id)
  96. {
  97. new playerTeam = get_user_team(id)
  98. new playerTeamName[19]
  99.  
  100. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  101. {
  102. case 1:
  103. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  104.  
  105. case 2:
  106. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  107.  
  108. default:
  109. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  110. }
  111.  
  112. read_args(message, 191)
  113. remove_quotes(message)
  114.  
  115. // Gungame commands and empty messages
  116. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118.  
  119. new name[32]
  120. get_user_name(id, name, 31)
  121.  
  122. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  123.  
  124. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  125. admin = 1
  126.  
  127.  
  128. new isAlive
  129.  
  130. if(is_user_alive(id))
  131. {
  132. isAlive = 1
  133. alive = "^x01"
  134. }
  135. else
  136. {
  137. isAlive = 0
  138. alive = "^x01*DEAD* "
  139. }
  140.  
  141. static color[10]
  142.  
  143. if(admin)
  144. {
  145. get_user_team(id, color, 9)
  146. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  147. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  148. }
  149. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  150. {
  151. get_user_team(id, color, 9)
  152. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  153. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  154. }
  155.  
  156.  
  157. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  158.  
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162. public sendMessage(color[], alive)
  163. {
  164. new teamName[10]
  165.  
  166. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  167. {
  168. if(!is_user_connected(player))
  169. continue
  170.  
  171. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  172. {
  173. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  174. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  175. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  176. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  177. }
  178. }
  179. }
  180.  
  181.  
  182. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  183. {
  184. new teamName[10]
  185.  
  186. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  187. {
  188. if(!is_user_connected(player))
  189. continue
  190.  
  191. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  192. {
  193. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  194. {
  195. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  196. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  197. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  198. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  199. }
  200. }
  201. }
  202. }
  203.  
  204.  
  205. public changeTeamInfo(player, team[])
  206. {
  207. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  208. write_byte(player) // Write byte needed
  209. write_string(team) // Changes player's team
  210. message_end() // Also Needed
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public writeMessage(player, message[])
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  217. write_byte(player) // Write byte needed
  218. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  219. message_end() // Needed as always
  220. }

Szerző:  dekarn [2014.08.03. 09:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Ui: Admin chat colors-al duplán fog írni érdemes kivenni, és tökéletesen fog működni!

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 09:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Szép munka koszi

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 10:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

A pluginba hol lehet ki torolni a Zold irást?

Szerző:  kiralyadam [2014.08.03. 10:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: rang admin chat

Milyen zöld írás?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/