hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 382 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 380 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki segít kijavítani?
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 14:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Üdv valaki tudna segíteni?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[Konfigos]",
  25. "[HELPER]",
  26. "[ADMIN]",
  27. "[VIP4]"
  28. }
  29.  
  30. public plugin_init()
  31. {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  35.  
  36.  
  37. sayText = get_user_msgid("SayText")
  38. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  39. maxPlayers = get_maxplayers()
  40.  
  41. register_clcmd("say", "hook_say")
  42. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  43. }
  44.  
  45. public hook_say(id)
  46. {
  47. read_args(message, 191)
  48. remove_quotes(message)
  49.  
  50. // Gungame commands and empty messages
  51. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53.  
  54. new name[32]
  55. get_user_name(id, name, 31)
  56.  
  57. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  58.  
  59. if(iFlags & ADMIN_CFG)
  60. admin = 1
  61. else if(iFlags & ADMIN_CVAR)
  62. admin = 2
  63. else if(iFlags & ADMIN_RCON)
  64. admin = 3
  65. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  66. admin = 4
  67. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H)
  68. admin = 5
  69. new isAlive
  70.  
  71. if(is_user_alive(id))
  72. {
  73. isAlive = 1
  74. alive = "^x01"
  75. }
  76. else
  77. {
  78. isAlive = 0
  79. alive = "^x01*DEAD* "
  80. }
  81.  
  82. static color[10]
  83.  
  84. if(admin)
  85. {
  86. get_user_team(id, color, 9)
  87. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  88. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  89. }
  90. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  91. {
  92. get_user_team(id, color, 9)
  93. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  94. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  95. }
  96.  
  97.  
  98. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102.  
  103.  
  104. public hook_teamsay(id)
  105. {
  106. new playerTeam = get_user_team(id)
  107. new playerTeamName[19]
  108.  
  109. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  110. {
  111. case 1:
  112. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  113.  
  114. case 2:
  115. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  116.  
  117. default:
  118. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  119. }
  120.  
  121. read_args(message, 191)
  122. remove_quotes(message)
  123.  
  124. // Gungame commands and empty messages
  125. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  126. return PLUGIN_CONTINUE
  127.  
  128. new name[32]
  129. get_user_name(id, name, 31)
  130.  
  131. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  132.  
  133. if(iFlags & ADMIN_CFG)
  134. admin = 1
  135. else if(iFlags & ADMIN_CVAR)
  136. admin = 2
  137. else if(iFlags & ADMIN_RCON)
  138. admin = 3
  139. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  140. admin = 4
  141. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H))
  142. admin = 5
  143. new isAlive
  144.  
  145. if(is_user_alive(id))
  146. {
  147. isAlive = 1
  148. alive = "^x01"
  149. }
  150. else
  151. {
  152. isAlive = 0
  153. alive = "^x01*DEAD* "
  154. }
  155.  
  156. static color[10]
  157.  
  158. if(admin)
  159. {
  160. get_user_team(id, color, 9)
  161. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  162. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  163. }
  164. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  165. {
  166. get_user_team(id, color, 9)
  167. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  168. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  169. }
  170.  
  171.  
  172. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  173.  
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175. }
  176.  
  177. public sendMessage(color[], alive)
  178. {
  179. new teamName[10]
  180.  
  181. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  182. {
  183. if(!is_user_connected(player))
  184. continue
  185.  
  186. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  187. {
  188. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  189. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  190. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  191. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  192. }
  193. }
  194. }
  195.  
  196.  
  197. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  198. {
  199. new teamName[10]
  200.  
  201. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  202. {
  203. if(!is_user_connected(player))
  204. continue
  205.  
  206. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  207. {
  208. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  209. {
  210. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  211. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  212. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  213. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  214. }
  215. }
  216. }
  217. }
  218.  
  219.  
  220. public changeTeamInfo(player, team[])
  221. {
  222. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  223. write_byte(player) // Write byte needed
  224. write_string(team) // Changes player's team
  225. message_end() // Also Needed
  226. }
  227.  
  228.  
  229. public writeMessage(player, message[])
  230. {
  231. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  232. write_byte(player) // Write byte needed
  233. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  234. message_end() // Needed as always
  235. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki segít kijavítani?
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 15:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.02.10. 19:10
Hozzászólások:252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Tessék: (teszt nem volt) ha van benne hiba bocs gyorsan raktam össze :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "1.1"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[TULAJ]",
  24. "[KONFIGOS]",
  25. "[HELPER]",
  26. "[ADMIN]",
  27. "[VIP]"
  28. }
  29.  
  30. public plugin_init()
  31. {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  35.  
  36.  
  37. sayText = get_user_msgid("SayText")
  38. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  39. maxPlayers = get_maxplayers()
  40.  
  41. register_clcmd("say", "hook_say")
  42. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  43. }
  44.  
  45. public hook_say(id)
  46. {
  47. read_args(message, 191)
  48. remove_quotes(message)
  49.  
  50. // Gungame commands and empty messages
  51. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53.  
  54. new name[32]
  55. get_user_name(id, name, 31)
  56.  
  57. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  58.  
  59. if(iFlags & ADMIN_CFG)
  60. admin = 1
  61. else if(iFlags & ADMIN_CVAR)
  62. admin = 2
  63. else if(iFlags & ADMIN_RCON)
  64. admin = 3
  65. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  66. admin = 4
  67. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H)
  68. admin = 5
  69.  
  70. new isAlive
  71.  
  72. if(is_user_alive(id))
  73. {
  74. isAlive = 1
  75. alive = "^x01"
  76. }
  77. else
  78. {
  79. isAlive = 0
  80. alive = "^x01*DEAD* "
  81. }
  82.  
  83. static color[10]
  84.  
  85. if(admin)
  86. {
  87. get_user_team(id, color, 9)
  88. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  89. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  90. }
  91. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  92. {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  95. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  96. }
  97.  
  98.  
  99. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103.  
  104.  
  105. public hook_teamsay(id)
  106. {
  107. new playerTeam = get_user_team(id)
  108. new playerTeamName[19]
  109.  
  110. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  111. {
  112. case 1:
  113. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  114.  
  115. case 2:
  116. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  117.  
  118. default:
  119. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  120. }
  121.  
  122. read_args(message, 191)
  123. remove_quotes(message)
  124.  
  125. // Gungame commands and empty messages
  126. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128.  
  129. new name[32]
  130. get_user_name(id, name, 31)
  131.  
  132. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  133.  
  134. if(iFlags & ADMIN_CFG)
  135. admin = 1
  136. else if(iFlags & ADMIN_CVAR)
  137. admin = 2
  138. else if(iFlags & ADMIN_RCON)
  139. admin = 3
  140. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  141. admin = 4
  142. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H)
  143. admin = 5
  144.  
  145. new isAlive
  146.  
  147. if(is_user_alive(id))
  148. {
  149. isAlive = 1
  150. alive = "^x01"
  151. }
  152. else
  153. {
  154. isAlive = 0
  155. alive = "^x01*DEAD* "
  156. }
  157.  
  158. static color[10]
  159.  
  160. if(admin)
  161. {
  162. get_user_team(id, color, 9)
  163. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  164. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  165. }
  166. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  167. {
  168. get_user_team(id, color, 9)
  169. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  170. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  171. }
  172.  
  173.  
  174. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  175.  
  176. return PLUGIN_HANDLED
  177. }
  178.  
  179. public sendMessage(color[], alive)
  180. {
  181. new teamName[10]
  182.  
  183. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  184. {
  185. if(!is_user_connected(player))
  186. continue
  187.  
  188. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  189. {
  190. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  191. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  192. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  193. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  194. }
  195. }
  196. }
  197.  
  198.  
  199. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  200. {
  201. new teamName[10]
  202.  
  203. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  204. {
  205. if(!is_user_connected(player))
  206. continue
  207.  
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  209. {
  210. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  211. {
  212. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  213. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  214. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  215. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  216. }
  217. }
  218. }
  219. }
  220.  
  221.  
  222. public changeTeamInfo(player, team[])
  223. {
  224. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  225. write_byte(player) // Write byte needed
  226. write_string(team) // Changes player's team
  227. message_end() // Also Needed
  228. }
  229.  
  230.  
  231. public writeMessage(player, message[])
  232. {
  233. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  234. write_byte(player) // Write byte needed
  235. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  236. message_end() // Needed as always
  237. }

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki segít kijavítani?
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 15:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.02.10. 19:10
Hozzászólások:252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ui. admin chat colors ne legyen bent :)

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole