hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Nem jatsza le a hangot
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=16783
Oldal: 1 / 2

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 21:55 ]
Hozzászólás témája:  Nem jatsza le a hangot

Áatalakitotam egy plugint (Korelji uzenet+hang) de a hangfilet le tolti de nem jatsz le mi lehet a baj?

Szerző:  titkos [2014.08.03. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

MeSter írta:
Áatalakitotam egy plugint (Korelji uzenet+hang) de a hangfilet le tolti de nem jatsz le mi lehet a baj?

Sma-t kaphatunk?

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 22:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*==========================================================================================
  2.  
  3. AMX Round Count v0.0.1
  4. Copyright © 2010 by Duna. All rights reserved.
  5.  
  6.   Last Update: 29/11/2010
  7.  
  8.  
  9. -*- Description -*-
  10.  
  11. At the beginning of each round, the plugin will display a message on the hud,
  12.   stating the number of round and along with the message, a sound.
  13.   There are 4 different sounds.
  14.  
  15. Enjoy!
  16.  
  17. ===========================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <amxmisc>
  21.  
  22. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  23. new const VERSION [] = "0.0.1"
  24. new const AUTHOR [] = "Duna"
  25.  
  26. new g_roundCount
  27.  
  28. public plugin_init(){
  29. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  30. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  31. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }
  34.  
  35. new prepare_sounds[][] =
  36. {
  37. "X/t"
  38.  
  39. };
  40.  
  41. public roundcount()
  42. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  43.  
  44. ++g_roundCount
  45.  
  46. new r = random(256)
  47. new g = random(256)
  48. new b = random(256)
  49.  
  50. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  51. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  52.  
  53. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  54. }
  55.  
  56. public reset_counter(){
  57. g_roundCount = 0
  58. }
  59.  
  60. public plugin_precache(){
  61. precache_sound("X/t.wav")
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. /*==========================================================================================
  66.   the end ...
  67. ===========================================================================================*/
  68.  
  69.  

Szerző:  kiralyadam [2014.08.03. 22:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

Log?

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 22:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

Mien "LOG?" a plugin mukodik csak hangot nem játsza le
de letolto!

Szerző:  V!rusHD [2014.08.03. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

Nem láttom benne a zene elérési utját, lehet ezért nemjó.

Szerző:  V!rusHD [2014.08.03. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

Már megvan, bocsi.

Szerző:  MeSter [2014.08.03. 22:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

és aszt hova kell írni?

Szerző:  kiralyadam [2014.08.03. 22:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

cstrike/addons/amxmodx/logs
Itt van a mai dátummal egy log fájl, a legalján ott a hiba. Azt másold ide be.

Szerző:  titkos [2014.08.03. 22:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem jatsza le a hangot

MeSter írta:
Áatalakitotam egy plugint (Korelji uzenet+hang) de a hangfilet le tolti de nem jatsz le mi lehet a baj?

Szerintem ez jó lesz
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  6. new const VERSION [] = "0.0.1"
  7. new const AUTHOR [] = "Duna"
  8.  
  9. new g_roundCount
  10.  
  11. public plugin_init(){
  12. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  13. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  14. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17.  
  18. new prepare_sounds[][] =
  19. {
  20. "rcount/prepare1"
  21.  
  22. };
  23.  
  24. public roundcount()
  25. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  26.  
  27. ++g_roundCount
  28.  
  29. new r = random(256)
  30. new g = random(256)
  31. new b = random(256)
  32.  
  33. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  34. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  35.  
  36. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  37. }
  38.  
  39. public reset_counter(){
  40. g_roundCount = 0
  41. }
  42.  
  43. public plugin_precache(){
  44. precache_sound("rcount/prepare1.wav")
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47. }
  48.  
  49. /*==========================================================================================
  50.   the end ...
  51. ===========================================================================================*/
  52.  
  53. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  54. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0\\ deflang1046{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  55. */
  56.  

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/