hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 19:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 315 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 314 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 20:45 
Admin Chat Rang Hogy lehet megcsinálni hogy csak egyszer keljen bejelentkezni.
És hogy lehet vele több rangot adni?
pl:
[Tulaj][Vip]
[Admin][Vip]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 20:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
amx_loginos admin?
Vagy milyen?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 21:01 
Ha aszt írom hogy bejelentkezni te mire gondolsz?
Amúgy igen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 22:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Nemtudom erre gondolsz-e.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "1.3"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "|TULAJ| [VIP]",
  24. "|ADMIN| [VIP]"
  25.  
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  33.  
  34.  
  35. sayText = get_user_msgid("SayText")
  36. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  37. maxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. register_clcmd("say", "hook_say")
  40. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  41. }
  42.  
  43. public hook_say(id)
  44. {
  45. read_args(message, 191)
  46. remove_quotes(message)
  47.  
  48. // Gungame commands and empty messages
  49. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51.  
  52. new name[32]
  53. get_user_name(id, name, 31)
  54.  
  55. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  56.  
  57. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  58. admin = 1
  59. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  60. admin = 2
  61.  
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if(is_user_alive(id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01"
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*DEAD* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(admin)
  79. {
  80. get_user_team(id, color, 9)
  81. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  82. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  83. }
  84. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  85. {
  86. get_user_team(id, color, 9)
  87. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  88. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  89. }
  90.  
  91.  
  92. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  93.  
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95. }
  96.  
  97.  
  98. public hook_teamsay(id)
  99. {
  100. new playerTeam = get_user_team(id)
  101. new playerTeamName[19]
  102.  
  103. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  104. {
  105. case 1:
  106. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  107.  
  108. case 2:
  109. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  110.  
  111. default:
  112. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  113. }
  114.  
  115. read_args(message, 191)
  116. remove_quotes(message)
  117.  
  118. // Gungame commands and empty messages
  119. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121.  
  122. new name[32]
  123. get_user_name(id, name, 31)
  124.  
  125. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  126.  
  127. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  128. admin = 1
  129. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  130. admin = 2
  131.  
  132.  
  133. new isAlive
  134.  
  135. if(is_user_alive(id))
  136. {
  137. isAlive = 1
  138. alive = "^x01"
  139. }
  140. else
  141. {
  142. isAlive = 0
  143. alive = "^x01*DEAD* "
  144. }
  145.  
  146. static color[10]
  147.  
  148. if(admin)
  149. {
  150. get_user_team(id, color, 9)
  151. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  152. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  153. }
  154. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  155. {
  156. get_user_team(id, color, 9)
  157. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  158. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  159. }
  160.  
  161.  
  162. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  163.  
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165. }
  166.  
  167. public sendMessage(color[], alive)
  168. {
  169. new teamName[10]
  170.  
  171. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  172. {
  173. if(!is_user_connected(player))
  174. continue
  175.  
  176. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  177. {
  178. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  179. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  180. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  181. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  182. }
  183. }
  184. }
  185.  
  186.  
  187. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  188. {
  189. new teamName[10]
  190.  
  191. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  192. {
  193. if(!is_user_connected(player))
  194. continue
  195.  
  196. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  197. {
  198. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  199. {
  200. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  201. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  202. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  203. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  204. }
  205. }
  206. }
  207. }
  208.  
  209.  
  210. public changeTeamInfo(player, team[])
  211. {
  212. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  213. write_byte(player) // Write byte needed
  214. write_string(team) // Changes player's team
  215. message_end() // Also Needed
  216. }
  217.  
  218.  
  219. public writeMessage(player, message[])
  220. {
  221. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  222. write_byte(player) // Write byte needed
  223. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  224. message_end() // Needed as always
  225. }

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 22:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Loginnál sosem lesz állandó ..
ID-nél, IP-nél vagy névnél csak.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Chat Rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 22:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
igen ezért küldtem ezt neki :)

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 73 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole