hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 19:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 468 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 468 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Eltűnik a kés
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 08:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* qKKKJ plugin
  2. *
  3. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  4. * Minden jog fenntartva!
  5. *
  6. */
  7.  
  8. #include <amxmodx>
  9. #include <amxmisc>
  10. #include <cstrike>
  11. #include <fun>
  12. #include <nvault>
  13. #include <hamsandwich>
  14. #include <engine>
  15. #include <colorchat>
  16.  
  17. new pont[33]
  18. new hs,oles
  19. new g_vault
  20. new bool:g_aranyak[33] = false
  21. new bool:g_aranym4[33] = false
  22. new bool:g_aranydezi[33] = false
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin("pontrendszer","1.0","qKKKJ")
  25. hs = register_cvar("HS", "10")
  26. oles = register_cvar("oles", "5")
  27. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  28. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  29. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  30. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  31. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  32. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  33. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  34.  
  35.  
  36. }
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  40. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  41. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  42. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  43. precache_model("models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  44. precache_model("models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  45.  
  46. }
  47. public event_new_round(id)
  48. {
  49. g_aranyak[id] = false
  50. g_aranym4[id] = false
  51. g_aranydezi[id] = false
  52. }
  53. public client_connect(id)
  54. {
  55.  
  56. LoadData(id)
  57. }
  58. public client_disconnect(id)
  59. {
  60.  
  61. SaveData(id)
  62.  
  63. }
  64. public SaveData(id)
  65. {
  66. new name[32]
  67. get_user_name(id, name, 31)
  68.  
  69. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  70. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  71.  
  72. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  73.  
  74. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77. public LoadData(id)
  78. {
  79. new name[32]
  80. get_user_name(id, name, 31)
  81. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  82. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  83. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  84. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  85. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  86. new pontok[33]
  87. parse(vaultdata, pontok)
  88. pont[id] = str_to_num(pontok)
  89. return PLUGIN_CONTINUE
  90. }
  91. public pontjaim(id)
  92. {
  93. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x01 Pontjaid:^x04 %d", pont[id])
  94. }
  95. public halal()
  96. {
  97. new killer = read_data(1)
  98. new victim = read_data(2)
  99.  
  100. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  101. {
  102. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  103. }
  104. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  105. {
  106. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  107. }
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. public bolt(id)
  111. {
  112. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  113.  
  114. menu_additem(menu, "VIP menü", "", 0); // case 0
  115. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  116. menu_additem(menu, "Képességek", "", 0); // case 2
  117.  
  118. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  119.  
  120. menu_display(id, menu, 0);
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public bolt_hand(id, menu, item)
  126. {
  127. if(item == MENU_EXIT)
  128. {
  129. menu_cancel(id);
  130. return PLUGIN_HANDLED;
  131. }
  132.  
  133. new command[6], name[64], access, callback;
  134.  
  135. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  136.  
  137. switch(item)
  138. {
  139. case 0: vipmenu(id)
  140. case 1: fegyverek(id)
  141. case 2: kepessegek(id)
  142. }
  143.  
  144. menu_destroy(menu);
  145.  
  146. return PLUGIN_HANDLED;
  147. }
  148. public vipmenu(id)
  149. {
  150. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  151. {
  152. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  153.  
  154. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  155. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [20] pont", "", 0); // case 1
  156. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  157. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  158. menu_additem(menu, "Arany Dezi [30] pont", "", 0); // case 4
  159.  
  160.  
  161. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  162.  
  163. menu_display(id, menu, 0);
  164.  
  165.  
  166. }
  167. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  168. return PLUGIN_CONTINUE
  169. }
  170. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  171. {
  172. if(item == MENU_EXIT)
  173. {
  174. menu_cancel(id);
  175. return PLUGIN_HANDLED;
  176. }
  177.  
  178. new command[6], name[64], access, callback;
  179.  
  180. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  181.  
  182. switch(item)
  183. {
  184. case 0:
  185. {
  186. if(pont[id] >= 10)
  187. {
  188. give_item(id, "weapon_awp")
  189. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  190. pont[id] -= 10
  191. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  192. }
  193. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  194. }
  195. case 1:
  196. {
  197. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  198. {
  199. give_item(id, "weapon_sg550")
  200. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  201. pont[id] -= 20
  202. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04Sikeres vásárlás")
  203. }
  204. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_sg552")
  207. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  208. pont[id] -= 20
  209. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  210. }
  211. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  212. }
  213. case 2:
  214. {
  215. if(pont[id] >= 30)
  216. {
  217. g_aranyak[id] = true
  218. pont[id] -= 30
  219. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  220. }
  221. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  222. }
  223. case 3:
  224. {
  225. if(pont[id] >= 30)
  226. {
  227. g_aranym4[id] = true
  228. pont[id] -= 30
  229. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  230. }
  231. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  232. }
  233. case 4:
  234. {
  235. if(pont[id] >= 30)
  236. {
  237. g_aranydezi[id] = true
  238. pont[id] -= 30
  239. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  240. }
  241. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  242. }
  243. }
  244.  
  245. menu_destroy(menu);
  246.  
  247. return PLUGIN_HANDLED;
  248. }
  249. public fegyverek(id)
  250. {
  251. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  252.  
  253. menu_additem(menu, "AWP [30] pont", "", 0); // case 0
  254. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [50] pont", "", 0); // case 1
  255. menu_additem(menu, "Arany AK [80] pont", "", 0); // case 2
  256. menu_additem(menu, "Arany M4 [80] pon", "", 0); // case 3
  257. menu_additem(menu, "Arany Dezi [80] pont", "", 0); // case 4
  258.  
  259. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  260.  
  261. menu_display(id, menu, 0);
  262.  
  263. return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265.  
  266. public fegyver_hand(id, menu, item)
  267. {
  268. if(item == MENU_EXIT)
  269. {
  270. menu_cancel(id);
  271. return PLUGIN_HANDLED;
  272. }
  273.  
  274. new command[6], name[64], access, callback;
  275.  
  276. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  277.  
  278. switch(item)
  279. {
  280. case 0:
  281. {
  282. if(pont[id] >= 30)
  283. {
  284. give_item(id, "weapon_awp")
  285. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  286. pont[id] -= 30
  287. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  288. }
  289. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  290. }
  291. case 1:
  292. {
  293. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  294. {
  295. give_item(id, "weapon_sg550")
  296. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  297. pont[id] -= 50
  298. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  299. }
  300. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  301. {
  302. give_item(id, "weapon_sg552")
  303. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  304. pont[id] -= 50
  305. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  306. }
  307. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  308. }
  309. case 2:
  310. {
  311. if(pont[id] >= 80)
  312. {
  313. g_aranyak[id] = true
  314. pont[id] -= 30
  315. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  316. }
  317. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  318. }
  319. case 3:
  320. {
  321. if(pont[id] >= 80)
  322. {
  323. g_aranym4[id] = true
  324. pont[id] -= 30
  325. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  326. }
  327. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  328. }
  329. case 4:
  330. {
  331. if(pont[id] >= 80)
  332. {
  333. g_aranydezi[id] = true
  334. pont[id] -= 30
  335. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  336. }
  337. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  338. }
  339. }
  340.  
  341. menu_destroy(menu);
  342.  
  343. return PLUGIN_HANDLED;
  344. }
  345. public kepessegek(id)
  346. {
  347. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  348.  
  349. menu_additem(menu, "Gyorsasag [20] pont", "", 0); // case 0
  350. menu_additem(menu, "Gravitacio [20] pont", "", 0); // case 1
  351. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  352.  
  353. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  354.  
  355. menu_display(id, menu, 0);
  356.  
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. public kep_hand(id, menu, item)
  361. {
  362. if(item == MENU_EXIT)
  363. {
  364. menu_cancel(id);
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367.  
  368. new command[6], name[64], access, callback;
  369.  
  370. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  371.  
  372. switch(item)
  373. {
  374. case 0:
  375. {
  376. if(pont[id] >= 20)
  377. {
  378. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  379. pont[id] -= 20
  380. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  381. }
  382. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  383. }
  384. case 1:
  385. {
  386. if(pont[id] >= 20)
  387. {
  388. set_user_gravity(id, 0.8)
  389. pont[id] -= 20
  390. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  391. }
  392. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  393. }
  394. case 2:
  395. {
  396. if(pont[id] >= 2)
  397. {
  398. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  399. pont[id] -= 2
  400. ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Sikeres vásárlás")
  401. }
  402. else ColorChat(id, RED, "[T.B.D.]^x04 Nincs elég pontod")
  403. }
  404. }
  405.  
  406. menu_destroy(menu);
  407.  
  408. return PLUGIN_HANDLED;
  409. }
  410. //Arany fegyverek cuccai
  411. public Event_CurWeapon(id)
  412. {
  413. new weapon = get_user_weapon(id)
  414. new vModel[56],pModel[56]
  415. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id])
  416. {
  417. format(vModel,55,"models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  418. format(pModel,55,"models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  419. }
  420. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id])
  421. {
  422. format(vModel,55,"models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  423. format(pModel,55,"models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  424. }
  425. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id])
  426. {
  427. format(vModel,55,"models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  428. format(vModel,55,"models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  429.  
  430. }
  431. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  432. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  433. }
  434. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  435. {
  436. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  437. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  438. {
  439. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  440. }
  441. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  442. {
  443. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  444. }
  445. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  446. {
  447. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  448. }
  449. }
  450.  
  451. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  452. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  453. */
  454.  


Beraktam ezt a shop plugint, de ahogy elkezdenék építeni (bb mod) eltűnik a kés.
Miért a baja?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltűnik a kés
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 16:38 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Mi a hibája?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltűnik a kés
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 16:39 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
NuD[!]e írta:
Mi a hibája?

Applee írta:
Beraktam ezt a shop plugint, de ahogy elkezdenék építeni (bb mod) eltűnik a kés.
Miért a baja?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltűnik a kés
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 16:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
NuD[!]e írta:
Mi a hibája?

Applee írta:
Beraktam ezt a shop plugint, de ahogy elkezdenék építeni (bb mod) eltűnik a kés.
Miért a baja?


Mi lehet a baja* Bocsi reggel volt még ..
Nud[!]e, nem tudom megtaláltam ugyan ezt csak crazyboy kijavította.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltűnik a kés
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 16:46 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Nem küldöd el a kijavitott sma-t?:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 150 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole