hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 14:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 406 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 405 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szines füst csapatonként
HozzászólásElküldve:2014.08.13. 14:28 
Offline
Tag

Csatlakozott:2014.06.29. 10:45
Hozzászólások:41
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hali. Meglehet azt csinálni, hogy az alap ColoredSmokes.amxx ből, vagy akárhogyan olyan füstöt csináljunk, hogyha CT dobja el akkor kék, ha Terror akkor pedig piros!
Szal T piros füst eldobásnál
valamint CT kék füst eldobásnál!

Előre is köszönöm :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines füst csapatonként
HozzászólásElküldve:2014.08.13. 14:46 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Szerintem megoldható

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines füst csapatonként
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 20:51 
Offline
Tag

Csatlakozott:2014.06.29. 10:45
Hozzászólások:41
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És valaki megtudná csinálni? :/ ehhez még amatőr vagyok :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines füst csapatonként
HozzászólásElküldve:2014.08.16. 00:11 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Esetleg ha adsz egy sma-t akkor igen.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines füst csapatonként
HozzászólásElküldve:2014.08.16. 10:53 
Offline
Tag

Csatlakozott:2014.06.29. 10:45
Hozzászólások:41
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Tessék. Ez az alap ColoredSmoke.sma
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*
  3.   Ford�totta: BBk - Death of Legend
  4. */
  5.  
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <engine>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define VERSION "1.1"
  12.  
  13. new const g_szClassname[] = "colored_smokenade";
  14.  
  15. new g_szSmokeSprites[ 6 ];
  16. new g_Cvar_Enabled;
  17.  
  18. public plugin_init( ) {
  19. register_plugin( "Colored Smoke", VERSION, "xPaw" );
  20.  
  21. register_cvar( "colored_smoke", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
  22. set_cvar_string( "colored_smoke", VERSION );
  23.  
  24. g_Cvar_Enabled = register_cvar( "sv_colored_smoke", "1" );
  25.  
  26. register_forward( FM_EmitSound, "FwdEmitSound" );
  27. register_touch( g_szClassname, "worldspawn", "FwdTouch_FakeSmoke" );
  28. register_think( g_szClassname, "FwdThink_FakeSmoke" );
  29. }
  30.  
  31. public plugin_precache( ) {
  32. g_szSmokeSprites[ 0 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01y.spr" );
  33. g_szSmokeSprites[ 1 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01r.spr" );
  34. g_szSmokeSprites[ 2 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01b.spr" );
  35. g_szSmokeSprites[ 3 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01g.spr" );
  36. g_szSmokeSprites[ 4 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01m.spr" );
  37. g_szSmokeSprites[ 5 ] = precache_model( "sprites/gas_puff_01o.spr" );
  38.  
  39. precache_sound( "weapons/grenade_hit1.wav" );
  40. }
  41.  
  42. public FwdEmitSound( iOrigEnt, iChannel, const szSample[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) {
  43. new iCvar = get_pcvar_num( g_Cvar_Enabled );
  44. if( iCvar > 0 ) {
  45. static const szSmokeSound[] = "weapons/sg_explode.wav";
  46.  
  47. if( equal( szSample, szSmokeSound ) ) {
  48. // cache origin, angles and model
  49. new Float:vOrigin[ 3 ], Float:vAngles[ 3 ], szModel[ 64 ], iOwner;
  50. iOwner = entity_get_edict( iOrigEnt, EV_ENT_owner );
  51. entity_get_vector( iOrigEnt, EV_VEC_origin, vOrigin );
  52. entity_get_vector( iOrigEnt, EV_VEC_angles, vAngles );
  53. entity_get_string( iOrigEnt, EV_SZ_model, szModel, charsmax( szModel ) );
  54.  
  55. // remove entity from world
  56. entity_set_vector( iOrigEnt, EV_VEC_origin, Float:{ 9999.9, 9999.9, 9999.9 } );
  57. entity_set_int( iOrigEnt, EV_INT_flags, FL_KILLME );
  58.  
  59. // create new entity
  60. new iEntity = create_entity( "info_target" );
  61. if( iEntity > 0 ) {
  62. entity_set_string( iEntity, EV_SZ_classname, g_szClassname );
  63.  
  64. entity_set_origin( iEntity, vOrigin );
  65. entity_set_vector( iEntity, EV_VEC_angles, vAngles );
  66.  
  67. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS );
  68. entity_set_int( iEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX );
  69.  
  70. entity_set_float( iEntity, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 21.5 );
  71. entity_set_float( iEntity, EV_FL_gravity, 0.5 );
  72. entity_set_float( iEntity, EV_FL_friction, 0.8 );
  73.  
  74. entity_set_model( iEntity, szModel );
  75.  
  76. new Float:vVelocity[ 3 ];
  77. vVelocity[ 0 ] = random_float( -220.0, 220.0 );
  78. vVelocity[ 1 ] = random_float( -220.0, 220.0 );
  79. vVelocity[ 2 ] = random_float( 200.0, 300.0 );
  80. entity_set_vector( iEntity, EV_VEC_velocity, vVelocity );
  81.  
  82. emit_sound( iEntity, iChannel, szSample, fVol, fAttn, iFlags, iPitch );
  83.  
  84. // Create fake smoke
  85. new iSmoke;
  86.  
  87. if( iCvar == 2 )
  88. iSmoke = get_user_team( iOwner ); // csapatok indexelese, 1 - piros, 2 - kek, 3 - zold( spectator )
  89. else
  90. iSmoke = random_num( 0, 5 );
  91.  
  92. // Store the smoke number in entity, we will use it later
  93. entity_set_int( iEntity, EV_INT_iuser4, iSmoke );
  94.  
  95. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
  96. write_byte( TE_FIREFIELD );
  97. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 0 ] );
  98. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 1 ] );
  99. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 2 ] + 50 );
  100. write_short( 100 );
  101. write_short( g_szSmokeSprites[ iSmoke ] );
  102. write_byte( 100 );
  103. write_byte( TEFIRE_FLAG_ALPHA );
  104. write_byte( 1000 );
  105. message_end();
  106.  
  107. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
  108. write_byte( TE_FIREFIELD );
  109. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 0 ] );
  110. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 1 ] );
  111. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 2 ] + 50 );
  112. write_short( 150 );
  113. write_short( g_szSmokeSprites[ iSmoke ] );
  114. write_byte( 10 );
  115. write_byte( TEFIRE_FLAG_ALPHA | TEFIRE_FLAG_SOMEFLOAT );
  116. write_byte( 1000 );
  117. message_end( );
  118. }
  119. }
  120. }
  121. }
  122.  
  123. public FwdTouch_FakeSmoke( iEntity, iWorld ) {
  124. if( !is_valid_ent( iEntity ) )
  125. return PLUGIN_CONTINUE;
  126.  
  127. // Bounce sound
  128. emit_sound( iEntity, CHAN_VOICE, "weapons/grenade_hit1.wav", 0.25, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  129.  
  130. new Float:vVelocity[ 3 ];
  131. entity_get_vector( iEntity, EV_VEC_velocity, vVelocity );
  132.  
  133. if( vVelocity[ 1 ] <= 0.0 && vVelocity[ 2 ] <= 0.0 ) {
  134. new Float:vOrigin[ 3 ];
  135. new iSmoke = entity_get_int( iEntity, EV_INT_iuser4 );
  136. entity_get_vector( iEntity, EV_VEC_origin, vOrigin );
  137.  
  138. // Make small smoke near grenade on ground
  139. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
  140. write_byte( TE_FIREFIELD );
  141. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 0 ] );
  142. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 1 ] );
  143. engfunc( EngFunc_WriteCoord, vOrigin[ 2 ] + 10 );
  144. write_short( 2 );
  145. write_short( g_szSmokeSprites[ iSmoke ] );
  146. write_byte( 2 );
  147. write_byte( TEFIRE_FLAG_ALLFLOAT | TEFIRE_FLAG_ALPHA );
  148. write_byte( 30 );
  149. message_end();
  150. }
  151.  
  152. return PLUGIN_CONTINUE;
  153. }
  154.  
  155. public FwdThink_FakeSmoke( iEntity ) {
  156. if( !is_valid_ent( iEntity ) )
  157. return PLUGIN_CONTINUE;
  158.  
  159. remove_entity( iEntity );
  160.  
  161. return PLUGIN_CONTINUE;
  162. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole