hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 379 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 378 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Színezés...
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 07:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Valamiért nem akkarja kiszinezzni eszt a részt sem a colorchat, sem a printcolor.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 2:{
  2. if(oles[id] >= 1000)
  3. kes[id] = 2
  4. else
  5. print_color(0, "A !gkes !yhasznalatahoz !g1000 !toles !yszukseges!")
  6. }

ColorChatal probáltam azzal sem müködőt.És valamiért ha a "0,, átírtam id-re kisem írt semit a chatba.Printcoloral átsem forditsa.Valaki javítaná?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színezés...
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 09:04 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Egyik része :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <colorchat>

Chat része :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz ^x04 1000 ^x03oles ^x01 szukseges")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színezés...
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 09:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ígysem ír ki semit.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színezés...
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 09:40 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
akkor valamit elírtál...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színezés...
HozzászólásElküldve:2014.08.15. 10:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nézzd:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  34. }
  35. public ecw(id)
  36. {
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  41. }
  42. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  45. }
  46. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  49. }
  50. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  53. }
  54. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  57. }
  58. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  61. }
  62. }
  63. public death(){
  64. new killer = read_data(1)
  65. new victim = read_data(2)
  66.  
  67. if(killer == victim)
  68. {
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. oles[killer]++
  72. return PLUGIN_HANDLED
  73. }
  74. public menu(id) {
  75. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  76. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  77. if(oles[id] >= 1000)
  78. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1","\r2",0)
  79. else
  80. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  81. if(oles[id] >= 2500)
  82. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2","\r3",0)
  83. else
  84. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  85. if(oles[id] >= 5000)
  86. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3","\r4",0)
  87. else
  88. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  89. if(oles[id] >= 10000)
  90. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4","\r5",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  93. if(oles[id] >= 15000)
  94. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5","\r6",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101.  
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu, 0);
  104. }
  105. public menu_h(id, menu, item)
  106. {
  107. if( item == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(menu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112. new data[9], szName[64];
  113. new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115. new key = str_to_num(data);
  116.  
  117. switch(key)
  118. {
  119. case 1:{
  120. if(oles[id] >= 0)
  121. kes[id] = 1
  122. }
  123. case 2:{
  124. if(oles[id] >= 1000)
  125. kes[id] = 2
  126. else
  127. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 1000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  128. }
  129. case 3:{
  130. if(oles[id] >= 2500)
  131. kes[id] = 3
  132. else
  133. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 2500 ^x03oles ^x01szukseges!")
  134. }
  135. case 4:{
  136. if(oles[id] >= 5000)
  137. kes[id] = 4
  138. else
  139. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 5000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  140. }
  141. case 5:{
  142. if(oles[id] >= 10000)
  143. kes[id] = 5
  144. else
  145. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 10000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  146. }
  147. case 6:{
  148. if(oles[id] >= 15000)
  149. kes[id] = 6
  150. else
  151. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 15000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  152. }
  153.  
  154. }
  155. menu_destroy(menu)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158. public mentes(id)
  159. {
  160. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  161. get_user_name(id, name, 31)
  162. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  163. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  164. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  165. return PLUGIN_CONTINUE
  166. }
  167. public betoltes(id)
  168. {
  169. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  170. get_user_name(id, name, 31)
  171. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  172. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  173. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176. public client_disconnect(id)
  177. {
  178. mentes(id)
  179. }
  180. public client_connect(id)
  181. {
  182. betoltes(id)
  183. }
  184. public ole(id)
  185. {
  186. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  187. }
  188.  
  189.  
  190.  
  191.  
  192.  

Valaki nemtudja miertnem jó?

Nincs Grey. Legalább is én nem tudok róla semmit,hogy lenne. Amit tudok hogy van, az a RED=piros GREEN=zöld BLUE=kék, esetleg WHITE=fehér, de ezt erősen kétlem,csak mintha úgyemlékeznékxD.
próbáld meg így->
Piros:
ColorChat(id, RED, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 5000 ^x03oles ^x01szukseges!")
Zöld:
ColorChat(id, GREEN, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 5000 ^x03oles ^x01szukseges!")
Kék:
ColorChat(id, BLUE, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 5000 ^x03oles ^x01szukseges!")

Egyébként->
^x01 - Alap sárga szín
^x03 - Csapat szín-> T=piros | CT= kék | SPEC=szürkés
^x04 - zöld
Nézd meg így.

_________________
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára DeteCT0R 2014.08.15. 20:40-kor.
Legyél szíves nem dupla posztolni és olvasd el a szabályzatot!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole