hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szintredszer
HozzászólásElküldve:2014.08.19. 20:13 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Halli keresgéltem neten és találtam 1 kés szintrendszert de amikor beirom /knife tudom használni az összes kést nem tudom feloldani valki javitaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #pragma tabsize 0
  9.  
  10. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  11.  
  12. new knife_model[33];
  13.  
  14. new const g_VAULTNAME[] = "AnarChy-Skins";
  15. new const VERSION[] = "2.2"
  16. new const AUTHOR[] = "Jerullo"
  17.  
  18.  
  19. new iLevel[33];
  20. new iXp[33];
  21.  
  22. new knife_on;
  23.  
  24. new MaxLevel;
  25. new StartedLevel;
  26.  
  27. new cvar_KillXp;
  28. new cvar_HsXp;
  29. new cvar_KnifeXp;
  30.  
  31. new Forward_spawn;
  32. new Forward_levelup;
  33. new ForwardReturn;
  34.  
  35. new const g_KnifeNames[][32] =
  36. {
  37. "Normal Kes",
  38. "Alien Kes",
  39. "Ellium Dagger",
  40. "Dark Dagger",
  41. "Transparent Kes",
  42. "Genuine Dagger",
  43. "Hunt Blade",
  44. "Shadow Blade",
  45. "Slaughterer Axe",
  46. "Golden Katana",
  47. "Assasin's Blade",
  48. "Lightsaber",
  49. "Bloody Wolverine Claws",
  50. "Proton Axe"
  51. };
  52.  
  53. new const g_KnifevModels[][256] =
  54. {
  55. "models/Knifes/v_knife_1.mdl",
  56. "models/Knifes/v_knife_2.mdl",
  57. "models/Knifes/v_knife_3.mdl",
  58. "models/Knifes/v_knife_4.mdl",
  59. "models/Knifes/v_knife_5.mdl",
  60. "models/Knifes/v_knife_6.mdl",
  61. "models/Knifes/v_knife_7.mdl",
  62. "models/Knifes/v_knife_8.mdl",
  63. "models/Knifes/v_knife_9.mdl",
  64. "models/Knifes/v_knife_10.mdl",
  65. "models/Knifes/v_knife_11.mdl",
  66. "models/Knifes/v_knife_12.mdl",
  67. "models/Knifes/v_knife_13.mdl",
  68. "models/Knifes/v_knife_14.mdl"
  69. }
  70.  
  71. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  72. native get_user_level( index );
  73. native get_user_xp( index );
  74.  
  75. public plugin_init() {
  76.  
  77. register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  78. register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  79. set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  80.  
  81. // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  82. register_maxlevels( 13, 100 );
  83.  
  84. //Admin commands
  85.  
  86. register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"Add xp to a player")
  87. register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"Remove xp from a player")
  88.  
  89. //Clcmd's
  90.  
  91. knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  92.  
  93. register_clcmd("say","HandleSay");
  94. register_clcmd("say_team","HandleSay")
  95. register_clcmd("say /knife", "KnifeSkinsMenu");
  96. register_clcmd("say /level", "PlayerLevelsMenu");
  97.  
  98. //Event's
  99.  
  100. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  101. register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  102.  
  103. //Cvar's
  104.  
  105. cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "3" );
  106. cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  107. cvar_KnifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  108.  
  109. //Ham's
  110.  
  111. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  112. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  113.  
  114. //Forward's
  115.  
  116. Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  117. Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  118.  
  119. set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  120. set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  121. }
  122.  
  123. public plugin_precache() {
  124.  
  125. precache_model("models/Knifes/v_knife_1.mdl")
  126. precache_model("models/Knifes/v_knife_2.mdl")
  127. precache_model("models/Knifes/v_knife_3.mdl")
  128. precache_model("models/Knifes/v_knife_4.mdl")
  129. precache_model("models/Knifes/v_knife_5.mdl")
  130. precache_model("models/Knifes/v_knife_6.mdl")
  131.  
  132. precache_model("models/Knifes/v_knife_7.mdl")
  133.  
  134. precache_model("models/Knifes/v_knife_8.mdl")
  135. precache_model("models/Knifes/v_knife_9.mdl")
  136. precache_model("models/Knifes/v_knife_10.mdl")
  137. precache_model("models/Knifes/v_knife_11.mdl")
  138. precache_model("models/Knifes/v_knife_12.mdl")
  139. precache_model("models/Knifes/v_knife_13.mdl")
  140.  
  141. }
  142.  
  143. public plugin_natives( )
  144. {
  145. //Native's
  146.  
  147. register_library( "Knife-Skins" );
  148.  
  149. register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  150. register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  151. register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  152. register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  153. register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  154. }
  155.  
  156. public _register_maxlevels( plugin, params )
  157. {
  158. if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  159. {
  160. return;
  161. }
  162. else
  163. {
  164. MaxLevel = get_param( 1 );
  165. StartedLevel = get_param( 2 );
  166. }
  167. }
  168.  
  169. public _get_user_level( plugin, params )
  170. {
  171. return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  172. }
  173.  
  174. public _set_user_level( plugin, params )
  175. {
  176. iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  177.  
  178. FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  179.  
  180. SaveData( get_param( 1 ) );
  181.  
  182. LoadData( get_param( 1 ) );
  183. }
  184.  
  185. public _get_user_xp( plugin, params )
  186. {
  187. return iXp[ get_param( 1 ) ];
  188. }
  189.  
  190. public _set_user_xp( plugin, params )
  191. {
  192. iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  193.  
  194. CheckLevel( get_param( 1 ) );
  195.  
  196. SaveData( get_param( 1 ) );
  197.  
  198. LoadData( get_param( 1 ) );
  199. }
  200.  
  201. public CheckLevel( id )
  202. {
  203. if( iLevel[id] == MaxLevel )
  204. {
  205. return;
  206. }
  207. else
  208. {
  209. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  210.  
  211. new xp = level * StartedLevel;
  212.  
  213. if( iLevel[id] > 0 )
  214. {
  215. xp += ( xp * 4 / 2 );
  216. }
  217.  
  218. while( iXp[id] >= xp )
  219. {
  220. iLevel[id]++;
  221.  
  222. ColorChat(id,"^4Gratulalunk!^1 Szintet leptel! Az uj^4 SZINTED^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  223. ColorChat(0,"^3%s^1 szintet lepett!^4 UJ SZINT^3 %i^1!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  224.  
  225. FlsahLevelUp(id);
  226.  
  227. ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  228.  
  229. SaveData( id );
  230.  
  231. CheckLevel( id );
  232.  
  233. break;
  234. }
  235. }
  236. }
  237.  
  238. public FlsahLevelUp( id )
  239. {
  240. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  241. write_short( 1 << 10 );
  242. write_short( 1 << 10 );
  243. write_short( 0 );
  244. write_byte( 0 );
  245. write_byte( 255 );
  246. write_byte( 215 );
  247. write_byte( 100 );
  248. message_end( );
  249. }
  250.  
  251.  
  252. public HandleSay(id){
  253.  
  254. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  255. {
  256. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  257. return PLUGIN_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. new iMsg[200], iArgs[4][60];
  261. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  262.  
  263. new xp = level * StartedLevel;
  264.  
  265. if( iLevel[id] > 0 )
  266. {
  267. xp += ( xp * 4 / 2 );
  268. }
  269.  
  270. read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  271. parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  272.  
  273. if (equali(iArgs[0],"/level") || equali(iArgs[0],"/lvl") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  274. {
  275. new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  276.  
  277. if (!player)
  278. {
  279. ColorChat( id, "A^4 jelenlegi^1 szinted:^3 %i^4 |^1 A^4 jelenlegi^1 XP-d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  280. }
  281. }
  282.  
  283. return 0;
  284. }
  285.  
  286. public EventDeathMsg(id)
  287. {
  288. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  289. return PLUGIN_HANDLED;
  290.  
  291. new killer = read_data( 1 );
  292. new victim = read_data( 2 );
  293.  
  294. if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  295. {
  296. return PLUGIN_HANDLED;
  297. //return;
  298. }
  299.  
  300. new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  301.  
  302. if( read_data( 3 ) )
  303. {
  304. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  305. }
  306.  
  307. static sWeapon[ 26 ];
  308.  
  309. read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  310.  
  311.  
  312. if( equal( sWeapon, "knife" ) )
  313. {
  314. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_KnifeXp );
  315. }
  316.  
  317. iXp[ killer ] += XpAmount;
  318.  
  319. CheckLevel( killer );
  320.  
  321. SaveData( killer );
  322.  
  323. ColorChat( killer, "Kaptal^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  324.  
  325. return PLUGIN_HANDLED;
  326. }
  327.  
  328. public FwdPlayerSpawn( id )
  329. {
  330. ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  331. }
  332.  
  333. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  334. {
  335. if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  336. return HAM_IGNORED;
  337.  
  338. if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  339. {
  340. SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  341.  
  342. return HAM_HANDLED;
  343. }
  344.  
  345. return HAM_IGNORED;
  346. }
  347.  
  348. public KnifeSkinsMenu(id) {
  349.  
  350. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  351. {
  352. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  353. return PLUGIN_HANDLED;
  354. }
  355.  
  356. new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  357. szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  358.  
  359. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  360.  
  361. new xp = level * StartedLevel;
  362.  
  363. if( iLevel[id] > 0 )
  364. {
  365. xp += ( xp * 4 / 2 );
  366. }
  367.  
  368. formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \y[B]om[B]a Knife Szerver Menu \rv%s^n\yA te szinted: \r%d \w- \yTe XP-d: \r%d\w/\r%d\w.^n\yPage:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  369. formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\wAlien Kes [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ????? [\rLEVEL 1 REQUIRE\d]");
  370. formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\wEllium Kes [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ?????? [\rLEVEL 2 REQUIRE\d]");
  371. formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\wDark Dagger [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ?????? [\rLEVEL 3 REQUIRE\d]");
  372. formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\wTransparent Knife [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????????? ????? [\rLEVEL 4 REQUIRE\d]");
  373. formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\wGenuine Dagger [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????? ?????? [\rLEVEL 5 REQUIRE\d]");
  374. formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\wHunt Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ????? [\rLEVEL 6 REQUIRE\d]");
  375. formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\wShadow Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ????? [\rLEVEL 7 REQUIRE\d]");
  376. formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\wSlaughterer Axe [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????????? ??? [\rLEVEL 8 REQUIRE\d]");
  377. formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\wGolden Katana [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ?????? [\rLEVEL 9 REQUIRE\d]");
  378. formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\wAssasin's Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d???????? ????? [\rLEVEL 10 REQUIRE\d]");
  379. formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\wLightsaber [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????????? [\rLEVEL 11 REQUIRE\d]");
  380. formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\wBloody Wolverine Claws [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ????????? ????? [\rLEVEL 12 REQUIRE\d]");
  381. formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\wProton Axe [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ??? [\rLEVEL 13 REQUIRE\d]");
  382.  
  383. new menu = menu_create( szItem, "KnifeSkinsMenu_Handler" );
  384. menu_additem(menu, "\wNormal Kes [\yUNLOCKED\w]", "", 0 );
  385. menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  386. menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  387. menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  388. menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  389. menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  390. menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  391. menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  392. menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  393. menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  394. menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  395. menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  396. menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  397. menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  398.  
  399. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  400. menu_display(id, menu, 0 );
  401.  
  402. return PLUGIN_HANDLED;
  403. }
  404.  
  405. public KnifeSkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  406. {
  407. if(item == MENU_EXIT)
  408. {
  409. menu_destroy(menu)
  410. return PLUGIN_HANDLED
  411. }
  412.  
  413. SetKnife(id, item);
  414. ColorChat(id, "Sikeresen kivalasztottad a kest: ^4%s^1.", g_KnifeNames[item]);
  415.  
  416. SaveData(id);
  417. return PLUGIN_HANDLED;
  418. }
  419.  
  420. public SetKnife(id, item) {
  421.  
  422. knife_model[id] = item
  423.  
  424. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  425. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  426. return PLUGIN_HANDLED
  427.  
  428. new vModel[56],pModel[56]
  429.  
  430. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  431. {
  432. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  433. return PLUGIN_HANDLED;
  434. }
  435.  
  436. format(vModel,55, g_KnifevModels[item])
  437. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  438. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  439. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  440.  
  441. return PLUGIN_HANDLED;
  442. }
  443.  
  444. public PlayerLevelsMenu(id)
  445. {
  446. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  447. {
  448. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451.  
  452. new some[256], menu;
  453.  
  454. static players[32],szTemp[10],pnum;
  455. get_players(players,pnum,"ch");
  456.  
  457. formatex(some,255,"\w[ \r%s \w] \yJatekos Szint:\r", g_VAULTNAME);
  458.  
  459. menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  460.  
  461. for (new i; i < pnum; i++)
  462. {
  463. new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  464.  
  465. new xp = level * StartedLevel;
  466.  
  467. if( iLevel[players[i]] > 0 )
  468. {
  469. xp += ( xp * 4 / 2 );
  470. }
  471.  
  472. formatex(some,256,"%s \y(Level: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  473. num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  474. menu_additem(menu, some, szTemp);
  475. }
  476.  
  477. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  478. menu_display(id, menu);
  479.  
  480. return PLUGIN_HANDLED;
  481. }
  482.  
  483. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  484. if (item == MENU_EXIT)
  485. {
  486. menu_destroy(menu);
  487. return;
  488. }
  489.  
  490. new data[6] ,szName[64],access,callback;
  491.  
  492. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  493.  
  494. new player = str_to_num(data);
  495.  
  496. new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  497.  
  498. new xp = level * StartedLevel;
  499.  
  500. if( iLevel[player] > 0 )
  501. {
  502. xp += ( xp * 4 / 2 );
  503. }
  504.  
  505. ColorChat(id,"^3%sjelenlegi ^4szintje: ^3%i , ^3%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  506. PlayerLevelsMenu(id);
  507. }
  508.  
  509. public CurWeapon(id)
  510. {
  511. // Set Knife Model
  512. SetKnife(id, knife_model[id])
  513. }
  514.  
  515. public givexp(id) {
  516. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  517. {
  518. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  519. return PLUGIN_HANDLED;
  520. }
  521.  
  522. if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  523.  
  524. new PlayerToGive[32], XP[32]
  525. read_argv(1,PlayerToGive,31)
  526. read_argv(2,XP, 31)
  527. new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  528.  
  529. if(!Player) {
  530.  
  531. return PLUGIN_HANDLED
  532.  
  533. }
  534.  
  535. new XPtoGive = str_to_num(XP)
  536. new name[32],owner[32]
  537. get_user_name(id,owner,31)
  538. get_user_name(Player,name,31)
  539. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  540. iXp[Player]+= XPtoGive
  541. CheckLevel(Player);
  542. SaveData(id)
  543.  
  544. }
  545.  
  546. else {
  547.  
  548. client_print(id,print_console,"Hozzaferes megtagadva")
  549.  
  550. return PLUGIN_HANDLED
  551. }
  552.  
  553. return PLUGIN_HANDLED;
  554. }
  555.  
  556. public takexp(id) {
  557. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  558. {
  559. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva");
  560. return PLUGIN_HANDLED;
  561. }
  562.  
  563. if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  564.  
  565.  
  566. new PlayerToTake[32], XP[32]
  567. read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  568. read_argv(2,XP,31 )
  569. new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  570.  
  571. if(!Player) {
  572.  
  573. return PLUGIN_HANDLED
  574.  
  575. }
  576.  
  577. new XPtoTake = str_to_num(XP)
  578. new name[32],owner[32]
  579. get_user_name(id,owner,31)
  580. get_user_name(Player,name,31)
  581. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 elvett^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  582. iXp[ Player ]-=XPtoTake
  583. CheckLevel(Player);
  584. SaveData(id)
  585.  
  586. }
  587.  
  588. else {
  589.  
  590. client_print(id,print_console,"Hozzaferes megtagadva.")
  591.  
  592. return PLUGIN_HANDLED
  593.  
  594. }
  595.  
  596. return PLUGIN_HANDLED;
  597. }
  598.  
  599. public client_disconnect(id) {
  600.  
  601. if(task_exists(id)){
  602. remove_task(id)
  603. }
  604. SaveData(id);
  605. }
  606.  
  607.  
  608. public Knifemessage(id) {
  609.  
  610. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  611. return PLUGIN_HANDLED;
  612.  
  613. ColorChat(0, "Ird be: ^3/knife ^1hogy lathatsd a ^4Knife Skins Menu-t^1.");
  614. ColorChat(0, "This server is running ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  615. return PLUGIN_HANDLED;
  616. }
  617.  
  618. public Levelmessage(id) {
  619.  
  620. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  621. return PLUGIN_HANDLED;
  622.  
  623. ColorChat(0,"Hogy lasd mas ^4Jatekosok szintjet ^1ird be: ^3/level .");
  624. return PLUGIN_HANDLED;
  625. }
  626.  
  627. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  628.  
  629. public SaveData(id){
  630.  
  631. new authid[32]
  632. get_user_authid(id, authid, 31)
  633.  
  634. new vaultkey[64]
  635. new vaultdata[64]
  636.  
  637. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  638. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  639. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  640.  
  641. new data[ 16 ];
  642.  
  643. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  644.  
  645. formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  646.  
  647. fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  648.  
  649. return;
  650.  
  651.  
  652. }
  653.  
  654. public LoadData(id){
  655.  
  656. new authid[32]
  657. get_user_authid(id,authid,31)
  658.  
  659. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  660.  
  661. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  662. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  663. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  664.  
  665. new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  666.  
  667. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  668.  
  669. if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  670. {
  671. strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  672.  
  673. iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  674. iXp[id] = str_to_num( szXp );
  675.  
  676. return;
  677. }
  678. else
  679. {
  680. iLevel[id] = 0;
  681. iXp[id] = 0;
  682.  
  683. return;
  684. }
  685. }
  686.  
  687. stock get_player_name(id){
  688. static szName[32];
  689. get_user_name(id,szName,31);
  690. return szName;
  691. }
  692.  
  693. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  694. {
  695. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  696.  
  697. static len;
  698. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01 Knife-Skins^x04 ]^x01 " );
  699. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  700.  
  701. if( id )
  702. players[ 0 ] = id;
  703. else
  704. get_players( players,count,"ch" );
  705.  
  706. for( new i = 0; i < count; i++ )
  707. {
  708. if( is_user_connected( players[i] ) )
  709. {
  710. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  711. write_byte( players[ i ] );
  712. write_string( msg );
  713. message_end( );
  714. }
  715. }
  716. }
  717. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  718. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  719. */


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jerikoo 2014.08.19. 20:33-kor.
Forráskódokat "SMA Forráskód"-ba rakd máskor!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole