hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 17:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 08:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Van ez a 2plugin:
1:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Pontrendszer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "qKKKJ"
 
new message[192]
new nev[32]
new Temp[192]
static color[10]
new g_vault
new olesek[33]
new szint[33]
 
 
#define ASD 8
 
//Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
 
new const szamok[ASD] = {
   100,
   200,
   400,
   800,
   1600,
   3200,
   6500,
   10000
}
 
new const rangok[ASD+1][] = {
   "Bot",
   "Kezdo",
   "Halado",
   "Orult",
   "LoL",
   "Mester",
   "Predator",
   "LegenD",
   "Isten"
 
}
 
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /xp", "hud")
   register_clcmd("say", "sayhook")
   register_clcmd("say_team", "tshook")
   register_event("DeathMsg", "halal", "a")
   g_vault = nvault_open("namerang")
 
}
public hud(id)
{
   if(szint[id] != ASD+1)
   {
 
 
      ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id]  )
   }
   else {
 
      ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^40",rangok[szint[id]], olesek[id])

   }
 
}
public sayhook(id)
{
 
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   get_user_name(id, nev, 31)
   if(is_user_alive(id)) {
      get_user_team(id, color, 9)
      if(is_user_admin(id))
      {
         formatex(Temp, 191, "^x04 *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
      }      
      else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
 
   }
   else {
      get_user_team(id, color, 9)
      if(is_user_admin(id))
      {
         formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
      }
      else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
   }
   sendmessage(color)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public tshook(id)
{
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   get_user_name(id, nev, 31)
   new playerTeam = get_user_team(id)
   new playerTeamName[19]
   switch (playerTeam)
   {
      case 1: {
         copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
 
      }
      case 2: {
         copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
 
      }
      default:
      copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
   }
   if(is_user_alive(id))
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      if(is_user_admin(id))
      {
         formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
      }
      else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
 
   }
   else
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      if(is_user_admin(id)) {
         formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
      }      
      else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
   }
   sendtmessage(color, playerTeam)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[])
{
   new teamName[10]
   for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
   {
      get_user_team (player, teamName, 9)
      teamf (player, color)
      elkuldes(player, Temp)
      teamf(player, teamName)
   }
}
public sendtmessage(color[], playerTeam)
{
   new teamName[10]
   for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
   {
      if(get_user_team(player) == playerTeam)
      {
         get_user_team (player, teamName, 9)
         elkuldes(player, Temp)
         teamf (player, teamName)
         teamf (player, color)
      }
   }
}
public teamf(player, team[])
{
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
   write_byte(player)
   write_string(team)
   message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[])
{
 
   message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
   write_byte( player )
   write_string( Temp )
   message_end()
 
}
 
public client_connect(id)
{   
   LoadData(id)
}
public client_disconnect(id) SaveData(id)
 
public SaveData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
 
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
 
 
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
 
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   new oles[32], level[32]
   parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
   olesek[id] = str_to_num(oles)
   szint[id] = str_to_num(level)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public halal()
{
   new killer = read_data(1)
   new victim = read_data(2)
 
   if(killer != victim)
      olesek[killer]++
 
   while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
   {
      szint[killer]++
   }
}
 
 
 

 
 
 

2:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Kes olesert"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"
 
new oles[33], kes[33], vault
 
public plugin_precache() {
   precache_model("models/reload_alap.mdl")
   precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
   precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
   precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
   precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
   precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
 
}
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("DeathMsg","death","a")
   register_clcmd("say /kes","menu")
   register_clcmd("say /knife","menu")
   vault = nvault_open("kes_olessert")
   register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
   set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
}
public ecw(id)
{
   new fegyver = get_user_weapon(id)
   if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
   }
   if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")   
   }
   if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
   }
   if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
   }
   if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
   }
   if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
   {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
   }
}
public death(){
   new killer = read_data(1)
   new victim = read_data(2)
 
   if(killer == victim)
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   oles[killer]++
   return PLUGIN_HANDLED
}
public menu(id) {
   new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKés\rMenü \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
   menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKés","\r1",0)
   if(oles[id] >= 1000)
      menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 1 \y[Megszerezve]","\r2",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 1","\r2",0)
   if(oles[id] >= 2500)
      menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 2 \y[Megszerezve]","\r3",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 2","\r3",0)
   if(oles[id] >= 5000)
      menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKés 3 \y[Megszerezve]","\r4",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 3","\r4",0)
   if(oles[id] >= 10000)
      menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 4 \y[Megszerezve]","\r5",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 4","\r5",0)
   if(oles[id] >= 15000)
      menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKés 5 \y[Megszerezve]","\r6",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 5","\r6",0)
 
 
 
 
 
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_h(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
 
   switch(key)
   {
      case 1:{
         if(oles[id] >= 0)
            kes[id] = 1
      }
      case 2:{
         if(oles[id] >= 1000)
         {   
         kes[id] = 2
         ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
         }
      }
      case 3:{
         if(oles[id] >= 2500)
         {
         kes[id] = 3
         ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
         }
      }
      case 4:{
         if(oles[id] >= 5000)
         {
         kes[id] = 4
         ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
         }
      }
      case 5:{
         if(oles[id] >= 10000)
         {
         kes[id] = 5
         ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
         }
      }
      case 6:{
         if(oles[id] >= 15000)
         {
         kes[id] = 6
         ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
         }
      }
 
   }   
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public mentes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
   format(vaultdata,255,"%i", oles[id])
   nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
   nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
   oles[id] = str_to_num(vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
   mentes(id)
}
public client_connect(id)
{
   betoltes(id)
}


Az a gond velük, hogy mikor elváltom a nevem és utána visszaváltom, akkor nemlesznek meg az ölések, hanem megint 0-ról kezdi.Valaki megcsinálná?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 09:08 
1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "qKKKJ"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 8
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 100,
  24. 200,
  25. 400,
  26. 800,
  27. 1600,
  28. 3200,
  29. 6500,
  30. 10000
  31. }
  32.  
  33. new const rangok[ASD+1][] = {
  34. "Bot",
  35. "Kezdo",
  36. "Halado",
  37. "Orult",
  38. "LoL",
  39. "Mester",
  40. "Predator",
  41. "LegenD",
  42. "Isten"
  43.  
  44. }
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  49. register_clcmd("say /rang", "hud")
  50. register_clcmd("say", "sayhook")
  51. register_clcmd("say_team", "tshook")
  52. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  53. g_vault = nvault_open("namerang")
  54.  
  55. }
  56. public hud(id)
  57. {
  58. if(szint[id] != ASD+1)
  59. {
  60.  
  61.  
  62. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  63. }
  64. else {
  65.  
  66. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  67. }
  68.  
  69. }
  70. public sayhook(id)
  71. {
  72.  
  73. read_args (message, 191)
  74. remove_quotes (message)
  75. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  76. {
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. }
  79. get_user_name(id, nev, 31)
  80. if(is_user_alive(id)) {
  81. get_user_team(id, color, 9)
  82. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  83.  
  84. }
  85. else {
  86. get_user_team(id, color, 9)
  87. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  88. }
  89. sendmessage(color)
  90. return PLUGIN_HANDLED
  91. }
  92. public tshook(id)
  93. {
  94. read_args (message, 191)
  95. remove_quotes (message)
  96. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  97. {
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99. }
  100. get_user_name(id, nev, 31)
  101. new playerTeam = get_user_team(id)
  102. new playerTeamName[19]
  103. switch (playerTeam)
  104. {
  105. case 1: {
  106. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  107.  
  108. }
  109. case 2: {
  110. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  111.  
  112. }
  113. default:
  114. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  115. }
  116. if(is_user_alive(id))
  117. {
  118. get_user_team(id, color, 9)
  119. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  120.  
  121. }
  122. else
  123. {
  124. get_user_team(id, color, 9)
  125. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  126. }
  127. sendtmessage(color, playerTeam)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. public sendmessage(color[])
  131. {
  132. new teamName[10]
  133. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  134. {
  135. get_user_team (player, teamName, 9)
  136. teamf (player, color)
  137. elkuldes(player, Temp)
  138. teamf(player, teamName)
  139. }
  140. }
  141. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  142. {
  143. new teamName[10]
  144. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  145. {
  146. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  147. {
  148. get_user_team (player, teamName, 9)
  149. elkuldes(player, Temp)
  150. teamf (player, teamName)
  151. teamf (player, color)
  152. }
  153. }
  154. }
  155. public teamf(player, team[])
  156. {
  157. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  158. write_byte(player)
  159. write_string(team)
  160. message_end()
  161. }
  162. public elkuldes(player, Temp[])
  163. {
  164.  
  165. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  166. write_byte( player )
  167. write_string( Temp )
  168. message_end()
  169.  
  170. }
  171.  
  172. public client_connect(id)
  173. {
  174. LoadData(id)
  175. }
  176. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  177.  
  178. public SaveData(id)
  179. {
  180. new name[32]
  181. get_user_name(id, name, 31)
  182.  
  183. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  184. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  185. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  186.  
  187.  
  188. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public LoadData(id)
  192. {
  193. new name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  196.  
  197. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  198. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  199.  
  200. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  201. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  202. new oles[32], level[32]
  203. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  204. olesek[id] = str_to_num(oles)
  205. szint[id] = str_to_num(level)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public halal()
  209. {
  210. new killer = read_data(1)
  211. new victim = read_data(2)
  212.  
  213. if(killer != victim)
  214. olesek[killer]++
  215.  
  216. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  217. {
  218. szint[killer]++
  219. }
  220.  
  221.  
  222. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Hali!
Ezek a pluginok névre mentik az adatokat!
Itt van STEAM_ID-s mentéssel:

1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKKJ"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 8
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 100,
  25. 200,
  26. 400,
  27. 800,
  28. 1600,
  29. 3200,
  30. 6500,
  31. 10000
  32. }
  33.  
  34. new const rangok[ASD+1][] = {
  35. "Bot",
  36. "Kezdo",
  37. "Halado",
  38. "Orult",
  39. "LoL",
  40. "Mester",
  41. "Predator",
  42. "LegenD",
  43. "Isten"
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public plugin_init()
  48. {
  49. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  50. register_clcmd("say /xp", "hud")
  51. register_clcmd("say", "sayhook")
  52. register_clcmd("say_team", "tshook")
  53. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  54. g_vault = nvault_open("namerang")
  55.  
  56. }
  57. public hud(id)
  58. {
  59. if(szint[id] != ASD+1)
  60. {
  61.  
  62.  
  63. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  64. }
  65. else {
  66.  
  67. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^40",rangok[szint[id]], olesek[id])
  68.  
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. if(is_user_admin(id))
  85. {
  86. formatex(Temp, 191, "^x04 *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  87. }
  88. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89.  
  90. }
  91. else {
  92. get_user_team(id, color, 9)
  93. if(is_user_admin(id))
  94. {
  95. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96. }
  97. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98. }
  99. sendmessage(color)
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. public tshook(id)
  103. {
  104. read_args (message, 191)
  105. remove_quotes (message)
  106. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  107. {
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. get_user_name(id, nev, 31)
  111. new playerTeam = get_user_team(id)
  112. new playerTeamName[19]
  113. switch (playerTeam)
  114. {
  115. case 1: {
  116. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  117.  
  118. }
  119. case 2: {
  120. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  121.  
  122. }
  123. default:
  124. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  125. }
  126. if(is_user_alive(id))
  127. {
  128. get_user_team(id, color, 9)
  129. if(is_user_admin(id))
  130. {
  131. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  132. }
  133. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135. }
  136. else
  137. {
  138. get_user_team(id, color, 9)
  139. if(is_user_admin(id)) {
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendtmessage(color, playerTeam)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public sendmessage(color[])
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. get_user_team (player, teamName, 9)
  153. teamf (player, color)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf(player, teamName)
  156. }
  157. }
  158. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf (player, teamName)
  168. teamf (player, color)
  169. }
  170. }
  171. }
  172. public teamf(player, team[])
  173. {
  174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  175. write_byte(player)
  176. write_string(team)
  177. message_end()
  178. }
  179. public elkuldes(player, Temp[])
  180. {
  181.  
  182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  183. write_byte( player )
  184. write_string( Temp )
  185. message_end()
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. LoadData(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  194.  
  195. public SaveData(id)
  196. {
  197. new name[32]
  198. get_user_authid(id, name, 31)
  199.  
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  203.  
  204.  
  205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public LoadData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_authid(id, name, 31)
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213.  
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new oles[32], level[32]
  220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  222. szint[id] = str_to_num(level)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public halal()
  226. {
  227. new killer = read_data(1)
  228. new victim = read_data(2)
  229.  
  230. if(killer != victim)
  231. olesek[killer]++
  232.  
  233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  234. {
  235. szint[killer]++
  236. }
  237. }


2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. vault = nvault_open("kes_olessert")
  31. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  60. }
  61. }
  62. public death(){
  63. new killer = read_data(1)
  64. new victim = read_data(2)
  65.  
  66. if(killer == victim)
  67. {
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id) {
  74. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKés\rMenü \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  75. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKés","\r1",0)
  76. if(oles[id] >= 1000)
  77. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 1 \y[Megszerezve]","\r2",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 1","\r2",0)
  80. if(oles[id] >= 2500)
  81. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 2 \y[Megszerezve]","\r3",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 2","\r3",0)
  84. if(oles[id] >= 5000)
  85. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKés 3 \y[Megszerezve]","\r4",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 3","\r4",0)
  88. if(oles[id] >= 10000)
  89. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKés 4 \y[Megszerezve]","\r5",0)
  90. else
  91. menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 4","\r5",0)
  92. if(oles[id] >= 15000)
  93. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKés 5 \y[Megszerezve]","\r6",0)
  94. else
  95. menu_additem(menu,"\dReloaD Kés 5","\r6",0)
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public menu_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(oles[id] >= 0)
  120. kes[id] = 1
  121. }
  122. case 2:{
  123. if(oles[id] >= 1000)
  124. {
  125. kes[id] = 2
  126. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  127. }
  128. else
  129. {
  130. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  131. }
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. {
  136. kes[id] = 3
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  138. }
  139. else
  140. {
  141. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(oles[id] >= 5000)
  146. {
  147. kes[id] = 4
  148. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  149. }
  150. else
  151. {
  152. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  153. }
  154. }
  155. case 5:{
  156. if(oles[id] >= 10000)
  157. {
  158. kes[id] = 5
  159. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  160. }
  161. else
  162. {
  163. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  164. }
  165. }
  166. case 6:{
  167. if(oles[id] >= 15000)
  168. {
  169. kes[id] = 6
  170. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  171. }
  172. else
  173. {
  174. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  175. }
  176. }
  177.  
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public mentes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_authid(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i", oles[id])
  188. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public betoltes(id)
  192. {
  193. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  194. get_user_authid(id, name, 31)
  195. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  196. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  197. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200. public client_disconnect(id)
  201. {
  202. mentes(id)
  203. }
  204. public client_connect(id)
  205. {
  206. betoltes(id)
  207. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:11 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
AUTHOR "DeRoiD"
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. \yBy:\rV!rus\wHD

Kicsit gáz nem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Jeriko ugy nem lehetne, hogy névre mentse?És ne tőnjenek el a killek ha átváltjuk a nevet majd vissza

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:48 
Virus az enyém nem névre menti?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 21:21
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Úgy nem lehet..
Névre lehet, Steam id-re, ami nem túl hasznos mert ha valaki Steam ID lanos, és van 1000 XP-je, akkor a többinek is annyi lesz. :)
IP-re is lehet.
Tegyél be egy regisztrációs rendszert, azzal megtudod oldani hogy ne a játékos nevére, hanem a fiókra amit regisztrált mentse az XP-ket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 10:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Van még egy megoldás: Ha az illető STEAM_ID_LAN os akkor ip re mented el neki ha van Id je akkor steamid re persze ez sem tökéletes a dinamikus ip miatt viszont nvaultal tökéletes mentést nem lehet csinálni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 11:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Akkor valaki egy regisztrácios rendszert adna?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem menti el, ha nevet váltok.
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 11:02 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 21:21
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12489


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole