hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 17:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 299 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: No fall damage jogra
HozzászólásElküldve: 2014.08.23. 20:20 
Valaki meg csinálná működő képesre?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FALL_VELOCITY 350.0
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_plugin("No fall damage", "0.2", "v3x");
  8. if(!cvar_exists("mp_falldamage")) {
  9. register_cvar("mp_falldamage", "0");
  10. }
  11. }
  12.  
  13. new bool:falling[33];
  14.  
  15. public client_PreThink(id) {
  16. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
  17. if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0
  18. && is_user_alive(id)
  19. && is_user_connected(id)) {
  20. if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
  21. falling[id] = true;
  22. } else {
  23. falling[id] = false;
  24. }
  25. }
  26. }
  27. }
  28.  
  29. public client_PostThink(id) {
  30. if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0
  31. && is_user_alive(id)
  32. && is_user_connected(id)
  33. && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
  34. if(falling[id]) {
  35. entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
  36. }
  37. }
  38. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No fall damage jogra
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 20:59 
már probáltam ugyis jogy csak ez az egy plugin van bent akkor se mukodot


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No fall damage jogra
HozzászólásElküldve: 2014.08.24. 21:30 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FALL_VELOCITY 350.0
  5. #define MAX_FALL_HEIGHT 250 // player would get hurt if he falled over greater height
  6.  
  7. new g_start_falling_height[33]
  8. new bool:g_height_reached[33];
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin("No fall damage", "0.1", "v3x");
  12. if(!cvar_exists("mp_falldamage")) {
  13. register_cvar("mp_falldamage", "0");
  14. }
  15. }
  16.  
  17. new bool:falling[33];
  18.  
  19. public client_PreThink(id) {
  20. if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
  21. if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
  22. if(g_height_reached[id])
  23. return
  24. new origin[3]
  25. get_user_origin(id, origin)
  26. if(!falling[id]) {
  27. //server_print("DEBUG: [%d] Start falling at height [%d]", id, origin[2])
  28. falling[id] = true
  29. g_start_falling_height[id] = origin[2]
  30. }
  31. else if(g_start_falling_height[id] - origin[2] > MAX_FALL_HEIGHT) {
  32. /*
  33.   server_print("DEBUG: [%d] MAX FALL HEIGHT is reached at height [%d]. Height difference [%d]",
  34.   id, origin[2], g_start_falling_height[id] - origin[2])
  35.   */
  36. falling[id] = false;
  37. g_height_reached[id] = true
  38. }
  39. } else {
  40. falling[id] = false;
  41. g_height_reached[id] = false
  42. }
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public client_PostThink(id) {
  47. if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
  48. if(falling[id]) {
  49. entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
  50. }
  51. }
  52. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole