hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 14:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gravity kés help.
HozzászólásElküldve: 2014.08.26. 19:23 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.26. 19:21
Hozzászólások: 7
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Üdv.

olyan problémám van hogy ha van 1 késmenüm ölésért, akkor ha késre váltok (gravity) akkor visszaváltok megmarad a gravity. Mié?

Így probáltam már:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new clip, ammo
  2. new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
  3. if(weapon == CSW_KNIFE)
  4. set_user_gravity(id, 0.5)


Vagy csak simán
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity(id, 0.5)
... Mit nem írtam bele/mit rontottam el?

Persze case ba írtam ezeket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravity kés help.
HozzászólásElküldve: 2014.08.27. 11:30 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(weapon != CSW_KNIFE)
  2. set_user_gravity(id, Float:1.0)
  3. else
  4. set_user_gravity(id, Float:0.5)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravity kés help.
HozzászólásElküldve: 2014.08.27. 11:37 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Szkuvi írta:
Üdv.

olyan problémám van hogy ha van 1 késmenüm ölésért, akkor ha késre váltok (gravity) akkor visszaváltok megmarad a gravity. Mié?

Így probáltam már:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new clip, ammo
  2. new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
  3. if(weapon == CSW_KNIFE)
  4. set_user_gravity(id, 0.5)


Vagy csak simán
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity(id, 0.5)
... Mit nem írtam bele/mit rontottam el?

Persze case ba írtam ezeket.


Ezt a kódrészletet melyik eventbe hívtad meg? Vagy csak simán a menübe?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole