hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 09:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 535 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Késmenü.
HozzászólásElküldve: 2014.09.07. 00:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Van az a gond ezzel a késmenüvel, hogy amikor megvolt az 1000ölésem, akkor nemtudtam kíválasztani a 2-es kést, hanem a catba már asztírta, hogy Még -1 ölés szükséges a kés használatához.Ez miért van?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. vault = nvault_open("kes_olessert")
  31. }
  32. public ecw(id)
  33. {
  34. new fegyver = get_user_weapon(id)
  35. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  38. }
  39. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  42. }
  43. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  46. }
  47. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  50. }
  51. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  52. {
  53. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  54. }
  55. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  58. }
  59. }
  60. public death(){
  61. new killer = read_data(1)
  62. new victim = read_data(2)
  63.  
  64. if(killer == victim)
  65. {
  66. return PLUGIN_HANDLED
  67. }
  68. oles[killer]++
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. public menu(id) {
  72. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés\rMenü", "menu_h")
  73. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wAlap Kés","1",0)
  74. if(oles[id] >= 1000)
  75. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés 1 \y[Megszerezve]","2",0)
  76. else
  77. menu_additem(menu,"\d.:[R]3[L][O]AD]:. Kés 1 \y[1000]","2",0)
  78. if(oles[id] >= 2500)
  79. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés 2 \y[Megszerezve]","3",0)
  80. else
  81. menu_additem(menu,"\d.:[R]3[L][O]AD]:. Kes 2 \y[2500]","3",0)
  82. if(oles[id] >= 5000)
  83. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés 3 \y[Megszerezve]","4",0)
  84. else
  85. menu_additem(menu,"\d.:[R]3[L][O]AD]:. Kes 3 \y[5000]","4",0)
  86. if(oles[id] >= 10000)
  87. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés 4 \y[Megszerezve]","5",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\d.:[R]3[L][O]AD]:. Kés 4 \y[10000]","5",0)
  90. if(oles[id] >= 15000)
  91. menu_additem(menu,"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKés 5 \y[Megszerezve]","6",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\d.:[R]3[L][O]AD]:. Kés 5 \y[15000]","6",0)
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  100. menu_display(id, menu, 0);
  101. }
  102. public menu_h(id, menu, item)
  103. {
  104. if( item == MENU_EXIT )
  105. {
  106. menu_destroy(menu);
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108. }
  109. new data[9], szName[64];
  110. new access, callback;
  111. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  112. new key = str_to_num(data);
  113.  
  114. switch(key)
  115. {
  116. case 1:{
  117. if(oles[id] >= 0)
  118. kes[id] = 1
  119. }
  120. case 2:{
  121. if(oles[id] >= 1000)
  122. {
  123. kes[id] = 2
  124. ColorChat(id, RED, "^1Kivalasztotad a ^3.:[R]3^1[L][O]^4A|D:.^1 Kes ^41^1-t")
  125. }
  126. else
  127. {
  128. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  129. }
  130. }
  131. case 3:{
  132. if(oles[id] >= 2500)
  133. {
  134. kes[id] = 3
  135. ColorChat(id, RED, "^1Kivalasztotad a ^3.:[R]3^1[L][O]^4A|D:.^1 Kes ^41^2-t")
  136. }
  137. else
  138. {
  139. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  140. }
  141. }
  142. case 4:{
  143. if(oles[id] >= 5000)
  144. {
  145. kes[id] = 4
  146. ColorChat(id, RED, "^1Kivalasztotad a ^3.:[R]3^1[L][O]^4A|D:.^1 Kes ^41^3-t")
  147. }
  148. else
  149. {
  150. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  151. }
  152. }
  153. case 5:{
  154. if(oles[id] >= 10000)
  155. {
  156. kes[id] = 5
  157. ColorChat(id, RED, "^1Kivalasztotad a ^3.:[R]3^1[L][O]^4A|D:.^1 Kes ^44^1-t")
  158. }
  159. else
  160. {
  161. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  162. }
  163. }
  164. case 6:{
  165. if(oles[id] >= 15000)
  166. {
  167. kes[id] = 6
  168. ColorChat(id, RED, "^1Kivalasztotad a ^3.:[R]3^1[L][O]^4A|D:.^1 Kes ^45^1-t")
  169. }
  170. else
  171. {
  172. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1kell olnod, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  173. }
  174. }
  175.  
  176. }
  177. menu_destroy(menu)
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180. public mentes(id)
  181. {
  182. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  185. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  186. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  187. return PLUGIN_CONTINUE
  188. }
  189. public betoltes(id)
  190. {
  191. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  192. get_user_name(id, name, 31)
  193. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  194. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  195. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198. public client_disconnect(id)
  199. {
  200. mentes(id)
  201. }
  202. public client_connect(id)
  203. {
  204. betoltes(id)
  205. }
  206. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  207. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  208. */
  209.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole