hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 20:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 566 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 566 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 06:42 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hát jó akkor nálad normális playerek vannak de sajnos nálam nem XD
Mivel többszörösen is vissza éltek a bannolással és majdnem hazavágták a szerót ezért nem merek admin jogokat bízni az emberekre.
Volt olyan hogy 12 órát nem néztem néha néha rá... és 1 admin valami száz embert rakott ki... gondolhatod... egyesével fel oldani mindet meddig tartott XD
Mert unatkozott... (szerintem) amúgy nem tudom... sajnos többször is előfordult...

Igazából ez is jó lenne: http://amx-x.ru/viewtopic.php?f=12&t=30613&start=180

Csak kifagy tőle a szerver :/ A hiba valahol ott lehet...:/

L 05/27/2015 - 06:17:54: -------- Mapchange to css_dust --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 61

Orpheu functions search started.

Parsing functions started.
Parsing file "__ost_write_byte" started
Argument type "long" validated
Argument type "long" validated
Return type "long" validated
Searching for signature "[0x43][0x6d][0x64][0x5f][0x41](...)" ... FOUND
Parsing file "__ost_write_byte" ended
Parsing file "__ost_sv_requestmissingresources" started
Searching for name "SV_RequestMissingResources"... FOUND
Parsing file "__ost_sv_requestmissingresources" ended
Parsing file "Steam_NotifyClientDisconnect" started
Argument type "int" validated
Parsing file "Steam_NotifyClientDisconnect" ended
Parsing file "EmitAmbientSound" started
Argument type "edict_s *" validated
Argument type "Vector *" validated
Argument type "char *" validated
Argument type "float" validated
Argument type "float" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Return type "int" validated
Parsing file "EmitAmbientSound" ended
Parsing file "SV_ParseConsistencyResponse" started
Searching for name "SV_ParseConsistencyResponse"... FOUND
Parsing file "SV_ParseConsistencyResponse" ended
Parsing file "FS_Open" started
Argument type "char *" validated
Argument type "char *" validated
Return type "int" validated
Searching for name "FS_Open"... FOUND
Parsing file "FS_Open" ended
Parsing file "__ost_msg_writebits_lin" started
Searching for name "MSG_WriteBits"... FOUND
Parsing file "__ost_msg_writebits_lin" ended
Parsing file "__ost_move_resource" started
Argument type "long" validated
Argument type "long" validated
Argument type "long" validated
Return type "long" validated
Parsing file "__ost_move_resource" ended
Parsing file "__ost_malloc_win" started
Argument type "long" validated
Return type "long" validated
Parsing file "__ost_malloc_win" ended
Parsing file "SV_DropClient" started
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "char *" validated
Searching for name "SV_DropClient"... FOUND
Parsing file "SV_DropClient" ended
Parsing file "__ost_sv_parseconsistencyresponse" started
Searching for name "SV_ParseConsistencyResponse"... FOUND
Parsing file "__ost_sv_parseconsistencyresponse" ended
Parsing file "__ost_malloc_lin" started
Argument type "long" validated
Return type "long" validated
Searching for name "Hunk_Alloc"... FOUND
Parsing file "__ost_malloc_lin" ended
Parsing file "MSG_ReadBits" started
Argument type "int" validated
Return type "int" validated
Searching for name "MSG_ReadBits"... FOUND
Parsing file "MSG_ReadBits" ended
Parsing file "CheckMapConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckMapConditions__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "CheckMapConditions" ended
Parsing file "EmitSound" started
Argument type "edict_s *" validated
Argument type "int" validated
Argument type "char *" validated
Argument type "float" validated
Argument type "float" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Return type "int" validated
Parsing file "EmitSound" ended
Parsing file "__ost_cbuf_addtext_lin" started
Searching for name "Cbuf_AddText"... FOUND
Parsing file "__ost_cbuf_addtext_lin" ended
Parsing file "__ost_sv_sendres_f" started
Searching for name "SV_SendRes_f"... FOUND
Parsing file "__ost_sv_sendres_f" ended
Parsing file "__ost_msg_readbits" started
Searching for name "MSG_ReadBits"... FOUND
Parsing file "__ost_msg_readbits" ended
Parsing file "__ost_sv_sendresources" started
Searching for name "SV_SendResources"... FOUND
Parsing file "__ost_sv_sendresources" ended
Parsing file "SV_FullUpdate_f" started
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Argument type "int" validated
Searching for name "SV_FullUpdate_f"... FOUND
Parsing file "SV_FullUpdate_f" ended
Parsing file "__ost_sv_sendresources_lin" started
Searching for name "SV_SendResources"... FOUND
Parsing file "__ost_sv_sendresources_lin" ended
Parsing file "SV_Rcon" started
Argument type "pointer" validated
Searching for name "SV_Rcon"... FOUND
Parsing file "SV_Rcon" ended
Parsing file "__ost_msg_readbits_lin" started
Searching for name "MSG_ReadBits"... FOUND
Parsing file "__ost_msg_readbits_lin" ended
Parsing file "PrecacheSound" started
Argument type "char *" validated
Return type "int" validated
Parsing file "PrecacheSound" ended
Parsing file "__ost_engine_base" started
Searching for signature "[*]" ... FOUND
Parsing file "__ost_engine_base" ended
Parsing file "Host_Status_f" started
Searching for name "Host_Status_f"... FOUND
Parsing file "Host_Status_f" ended
Parsing file "SV_Rcon_Validate" started
Searching for name "SV_Rcon_Validate"... FOUND
Parsing file "SV_Rcon_Validate" ended
Parsing folder "CBasePlayerWeapon" started
Parsing file "ReloadSound" started
Searching for name "ReloadSound__17CBasePlayerWeapon"... NOT FOUND
Parsing file "ReloadSound" ended
Parsing folder "CBasePlayerWeapon" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" started
Parsing file "CheckMapConditions" started
Return type "bool" validated
Searching for name "CheckMapConditions__18CHalfLifeMultiplay"... NOT FOUND
Parsing file "CheckMapConditions" ended
Parsing folder "CHalfLifeMultiplay" ended
Parsing functions ended.

Orpheu functions search ended.

Orpheu virtual functions search started.

Parsing virtual functions started.
Parsing virtual functions ended.

Orpheu virtual functions search ended.

Orpheu memory structures search started.

Parsing memory structures started.
Parsing memory file "__ost_write_byte_eng"
Processing memory structure "__ost_write_byte_eng"
Added memory search structure "__ost_write_byte_eng"
Parsing memory structures ended.

Orpheu memory structures search ended.
[OST Check Files] Loaded...

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 07:16 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.09. 19:49
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
http://make-amxserv.ru/cs/zashita_serve ... ke-16.html


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 07:30 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
birkula01 írta:
http://make-amxserv.ru/cs/zashita_servera_cs16/17423-server-side-anticheat-v13-antichit-dlya-servera-counter-strike-16.html



Köszi!
Ez mennyire megbízható?:D
Mert a másik az jól mehet a srácnak... látta a weblapját...
Amúgy a HLGUARD miért van hogy 1x banned.cfg-be is rakja a bannokat 1x meg nem? XD mert mysql-ba menti :D
De örök bant be rak a cfg-be is... de miért?:O

Elméletileg megy az anticheat.amxx viszont nem jó:

rögtön felmenésnél ezt írja:
Invalid file type...skipping download of ../opengl32.dll
Server is enforcing file consistency for ../opengl32.dll
Bad file Server is enforcing file consistency for ../opengl32.dll

Miért? XD

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 09:05 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.09. 19:49
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Amikor te mész fel neked ezt írja?
Kód:
Invalid file type...skipping download of ../opengl32.dll
Server is enforcing file consistency for ../opengl32.dll
Bad file Server is enforcing file consistency for ../opengl32.dll


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 09:17 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
igen... de akkor is ha bele teszem a cstrike-be... a cuccot... szóval bármi van azt írja és nem tudom rá venni sehogy hogy engedjen fel

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 09:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.09. 19:49
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Azt jelenti, hogy wh-t észlelt.Szóval wh-zól...Töröld a counter strike mappádból az opengl32.dll fájlt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 09:20 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ezzel csak az a gond... ha nincs benne semmi... az sem akkor is azt írja (steamos) kliensel is... mivel nem vagyok elvetelmült sem multi milliárdos hogy steamos-ba rakjak bármi hack-et jobban féltem az accom mint az életem... mert sok pénzbe került az egész...

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 10:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Semmit nem ér ma már a HLGuard. Normálisa anti-cheat meg nincs publikus. WHBlocker van esetleg metamodos,de ennyi.
Abból is az újabb verzió kifagyasztja a szervert 5óránként xD:)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 10:28 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hát szerintem azért többet ér a semminél...
Csak nem eleget... jó lenne ha működne az az md5 ellenörzős mert azzal a hlguard elég jó lenne...:D

Edit: én kitaláltam még 1 jó hack védelmet... az MD5 cuccoshoz... de én nem tudok írni plugint szóval :((

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam ID Védelem! Kéne valakinek?
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 10:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
hallgatlak

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole