hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 10:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 512 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 512 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Golyo csík
HozzászólásElküldve: 2014.09.13. 09:30 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
melyik az a plugin amelyik ha lovunk akkor a lovedek latszik ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Golyo csík
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 02:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Attól függ melyikre gondolsz,2 fajta is van:

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=7880

A másikról itt a forráskód,ez olyan hogy rózsaszín csíkot hagy maga után a lövedék.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X script.
  2. *
  3. * tracer_fire by jon
  4. *
  5. * based on war weapon tracers.
  6. *
  7. * latest fixes:
  8. * - found get_user_origin mode 4, for cs only.
  9. * this allows us to draw the tracer to where the bullet actually
  10. * went instead of where the player was aiming.
  11. *
  12. * features solid, random, weapon class, and team color(s)
  13. * and a new option to prevent player from seeing their own tracer.
  14. *
  15. * *******************************************************************************
  16. *
  17. * Ported By KingPin( kingpin@onexfx.com ). I take no responsibility
  18. * for this file in any way. Use at your own risk. No warranties of any kind.
  19. *
  20. * *******************************************************************************
  21. *
  22. *
  23. * TODO:
  24. * - read default colors from a cfg or ini or something
  25. * - save colors/mode between map changes instead of loading defaults
  26. */
  27.  
  28.  
  29. #include <amxconst>
  30. #include <amxmodx>
  31. #include <amxmisc>
  32. #include <string>
  33.  
  34. /* current version */
  35. static const CURR_VERSION[] = "1.6"
  36.  
  37. /* mode nomenclature */
  38. static const modenames[5][] = { "disabled", "uniform", "random", "weapon-class", "player-team" }
  39.  
  40.  
  41. /***************** some shiz *****************/
  42.  
  43.  
  44. /* color tables. */
  45. static weap_colors[31][3]
  46. static rand_colors[23][3]
  47.  
  48. /* table[playerid] stores ammo count and last weapon id. */
  49. new lastammo[33]
  50. new lastweap[33]
  51.  
  52. /* cached beam sprite */
  53. new spriteidx
  54.  
  55.  
  56. /***************** more shiz *****************/
  57.  
  58.  
  59. /* gamemode:
  60. * 0 - disabled
  61. * 1 - use nCOLOR vars for color (defaults to pink 255,0,204)
  62. * 2 - random color from fixed table for every shot
  63. * 3 - use weapon table for colors
  64. * 4 - team based. CT=blue, T=red
  65. */
  66. new gamemode
  67.  
  68. /* option_all
  69. * 0 - send individual messages. player does not 'see' his/her own tracer. bots do not 'see' tracers.
  70. * 1 - MSG_ALL every tracer.
  71. */
  72. new option_all = 1
  73.  
  74.  
  75. /* nCOLOR: [0-255] - store rgb values for solid tracer. */
  76. new nred
  77. new ngreen
  78. new nblue
  79.  
  80.  
  81. /***************** still more shiz *****************/
  82.  
  83.  
  84. public tracer_setmode(id, level, cid)
  85. {
  86. if (!cmd_access(id,level,cid,1))
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88.  
  89. new bool:nochange = false
  90. new args[1]
  91.  
  92. read_argv(1, args, 1)
  93.  
  94. if (equal(args,"0")) gamemode = 0
  95. else if (equal(args,"1")) gamemode = 1
  96. else if (equal(args,"2")) gamemode = 2
  97. else if (equal(args,"3")) gamemode = 3
  98. else if (equal(args,"4")) gamemode = 4
  99. else nochange = true
  100.  
  101. console_print(id, "tracer mode is: %s", modenames[gamemode])
  102.  
  103. // didn't change gamemode, don't display anything.
  104. if (nochange) {
  105. console_print(id, "usage: 'amx_tracers <0-4>' where: 0=off, 1=uniform, 2=random, 3=weapons, 4=teams")
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.05, 0.65, 0, 0.00, 6.0, 0.01, 4.0, 3)
  110. show_hudmessage(0, "tracer mode is: %s", modenames[gamemode])
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115.  
  116. public tracer_setall(id, level, cid)
  117. {
  118. if (!cmd_access(id,level,cid,1))
  119. return PLUGIN_HANDLED
  120.  
  121. new bool:nochange = false
  122. new args[1]
  123.  
  124. read_argv(1, args, 1)
  125.  
  126. if (equal(args,"0")) option_all = 0
  127. else if (equal(args,"1")) option_all = 1
  128. else nochange = true
  129.  
  130. console_print(id, "tracer option_all is: %s", ((option_all==1) ? "on" : "off"))
  131.  
  132. // didn't change option_all, don't display anything.
  133. if (nochange) {
  134. console_print(id, "usage: 'amx_tracers_all <0-1>' where 0=dont draw own tracer, 1=draw all tracers")
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.05, 0.65, 0, 0.00, 6.0, 0.01, 4.0, 3)
  139. show_hudmessage(0, "tracer option_all is: %s", ((option_all==1) ? "on" : "off"))
  140.  
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143.  
  144.  
  145.  
  146. public tracer_setcolor(id, level, cid)
  147. {
  148. if (!cmd_access(id,level,cid,3))
  149. return PLUGIN_HANDLED
  150.  
  151. new ared[4], agreen[4], ablue[4]
  152. new tnred, tngreen, tnblue
  153.  
  154. // get args
  155. read_argv(1, ared, 3)
  156. read_argv(2, agreen, 3)
  157. read_argv(3, ablue, 3)
  158.  
  159. // convert to int
  160. tnred = str_to_num(ared)
  161. tngreen = str_to_num(agreen)
  162. tnblue = str_to_num(ablue)
  163.  
  164. // check bounds
  165. if (tnred < 0) tnred = 0
  166. if (tngreen < 0) tngreen = 0
  167. if (tnblue < 0) tnblue = 0
  168. if (tnred > 255) tnred = 255
  169. if (tngreen > 255) tngreen = 255
  170. if (tnblue > 255) tnblue = 255
  171.  
  172. // values ok, update application
  173. nred = tnred
  174. ngreen = tngreen
  175. nblue = tnblue
  176.  
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180.  
  181. public draw_tracer_for(pl, pteam[], vec1[3], vec2[3], weap)
  182. {
  183. new rval
  184.  
  185. message_begin(((pl==0) ? MSG_ALL : MSG_ONE), SVC_TEMPENTITY, vec1, pl)
  186. write_byte(0) // TE_BEAMPOINTS
  187. write_coord(vec1[0]) // start point
  188. write_coord(vec1[1])
  189. write_coord(vec1[2])
  190. write_coord(vec2[0]) // end point
  191. write_coord(vec2[1])
  192. write_coord(vec2[2])
  193. write_short(spriteidx) // sprite to draw (precached below)
  194. write_byte(0) // starting frame
  195. write_byte(0) // frame rate
  196. write_byte(4) // life in 0.1s
  197. write_byte(1) // line width in 0.1u
  198. write_byte(0) // noise in 0.1u
  199.  
  200. switch (gamemode) {
  201. case 4: {
  202. if (equali(pteam,"CT")) write_byte(0); else write_byte(255)
  203. write_byte(0)
  204. if (equali(pteam,"CT")) write_byte(255); else write_byte(0)
  205. }
  206. case 3: {
  207. write_byte(weap_colors[weap][0])
  208. write_byte(weap_colors[weap][1])
  209. write_byte(weap_colors[weap][2])
  210. }
  211. case 2: {
  212. rval = random_num(0, 22)
  213. write_byte(rand_colors[rval][0])
  214. write_byte(rand_colors[rval][1])
  215. write_byte(rand_colors[rval][2])
  216. }
  217. default: {
  218. write_byte(nred)
  219. write_byte(ngreen)
  220. write_byte(nblue)
  221. }
  222. }
  223.  
  224. write_byte(120) // brightness
  225. write_byte(50) // scroll speed
  226. message_end()
  227.  
  228. return PLUGIN_CONTINUE
  229. }
  230.  
  231.  
  232. public make_tracer(id)
  233. {
  234.  
  235. if (gamemode == 0) return PLUGIN_CONTINUE
  236.  
  237. new weap = read_data(2) // id of the weapon
  238. new ammo = read_data(3) // ammo left in clip
  239. new pteam[16]
  240. new players[32]
  241. new i, n
  242.  
  243. get_user_team(id, pteam, 15)
  244.  
  245. /* if no lastweap is set, you'll miss the first tracer!
  246. weap is never zero.
  247. */
  248. if (lastweap[id] == 0) { lastweap[id] = weap; }
  249.  
  250. /* fire this event only if the ammo has changed but the weapon has not.
  251. this prevents a tracer from being drawn when you switch from a weapon
  252. with a larger clip to one with a smaller clip.
  253.  
  254. also, new ammo setting must be less.. otherwise a tracer is fired on reload.
  255. */
  256. if ((lastammo[id] > ammo) && (lastweap[id] == weap)) {
  257.  
  258. new vec1[3], vec2[3]
  259. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  260. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  261.  
  262. vec1[2] -= 6
  263.  
  264. if (option_all==1)
  265. {
  266. // MSG_ALL
  267. draw_tracer_for(0, pteam, vec1, vec2, weap)
  268. }
  269. else
  270. {
  271. // MSG_ONE
  272. get_players(players, n, "c")
  273. for(i = 0; i < n; i++)
  274. if ((id != players[i]) && (is_user_connected(players[i])))
  275. draw_tracer_for(players[i], pteam, vec1, vec2, weap)
  276. }
  277. }
  278.  
  279. lastammo[id] = ammo
  280. lastweap[id] = weap
  281.  
  282. return PLUGIN_CONTINUE
  283. }
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. gamemode = 1
  289. nred = 255
  290. ngreen = 0
  291. nblue = 204
  292.  
  293. rand_colors[0] = {0, 255, 255} // cyan
  294. rand_colors[1] = {255, 0, 255} // magenta
  295.  
  296. rand_colors[2] = {255, 255, 204} // lt yellow
  297. rand_colors[3] = {255, 255, 0} // yellow
  298. rand_colors[4] = {153, 153, 0} // dark yellow/gold
  299.  
  300. rand_colors[5] = {204, 204, 255} // lt blue
  301. rand_colors[6] = {0, 0, 255} // blue
  302. rand_colors[7] = {0, 0, 102} // dark blue
  303.  
  304. rand_colors[8] = {255, 204, 255} // lt purple
  305. rand_colors[9] = {204, 0, 204} // purple
  306. rand_colors[10] = {102, 0, 102} // dark purple
  307.  
  308. rand_colors[11] = {255, 102, 102} // lt red
  309. rand_colors[12] = {255, 0, 0} // red
  310. rand_colors[13] = {102, 0, 0} // dark red
  311.  
  312. rand_colors[14] = {0, 255, 0} // lt green
  313. rand_colors[15] = {0, 153, 0} // green
  314. rand_colors[16] = {0, 102, 0} // dark green
  315.  
  316. rand_colors[17] = {255, 204, 153} // lt orange
  317. rand_colors[18] = {255, 153, 0} // orange
  318. rand_colors[19] = {153, 102, 0} // brown
  319. rand_colors[20] = {102, 102, 102} // gray
  320. rand_colors[21] = {204, 204, 204} // lt gray
  321. rand_colors[22] = {255, 255, 255} // white
  322.  
  323.  
  324. weap_colors[CSW_USP] = { 0, 0, 255 } // blue
  325. weap_colors[CSW_GLOCK18] = { 0, 0, 255 }
  326. weap_colors[CSW_P228] = { 0, 0, 255 }
  327. weap_colors[CSW_ELITE] = { 0, 0, 255 }
  328. weap_colors[CSW_FIVESEVEN] = { 0, 0, 255 }
  329. weap_colors[CSW_DEAGLE] = { 0, 0, 255 }
  330.  
  331. weap_colors[CSW_XM1014] = { 255, 255, 0 } // yellow
  332. weap_colors[CSW_M3] = { 255, 255, 0 }
  333.  
  334. weap_colors[CSW_MP5NAVY] = { 255, 153, 0 } // orange
  335. weap_colors[CSW_TMP] = { 255, 153, 0 }
  336. weap_colors[CSW_MAC10] = { 255, 153, 0 }
  337. weap_colors[CSW_UMP45] = { 255, 153, 0 }
  338. weap_colors[CSW_P90] = { 255, 153, 0 }
  339.  
  340. weap_colors[CSW_M4A1] = { 102, 0, 0 } // dark red
  341. weap_colors[CSW_AUG] = { 102, 0, 0 }
  342. weap_colors[CSW_SG552] = { 102, 0, 0 }
  343. weap_colors[CSW_AK47] = { 102, 0, 0 }
  344. weap_colors[CSW_G3SG1] = { 102, 0, 0 }
  345. weap_colors[CSW_SG550] = { 102, 0, 0 }
  346.  
  347. weap_colors[CSW_SCOUT] = { 102, 102, 102 } // lt gray
  348. weap_colors[CSW_AWP] = { 204, 204, 204 } // gray
  349.  
  350. weap_colors[CSW_M249] = { 0, 255, 0 } // lt green
  351.  
  352.  
  353. register_concmd("amx_tracers", "tracer_setmode", ADMIN_LEVEL_B, "<0-4> - 0:off,1:uniform,2:random,3:weapons,4:teams")
  354. register_concmd("amx_tracers_all", "tracer_setall", ADMIN_LEVEL_B, "<0-1> - 0:dont draw own tracer,1:draw all tracers")
  355. register_concmd("amx_tracers_colors", "tracer_setcolor", ADMIN_LEVEL_B, "<0-255> <0-255> <0-255> - RGB color values")
  356. register_plugin("tracer_fire", CURR_VERSION, "jon")
  357. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  358. return PLUGIN_CONTINUE
  359. }
  360.  
  361. public plugin_precache()
  362. {
  363. spriteidx = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
  364. return PLUGIN_CONTINUE
  365. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole