hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 15:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 499 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 499 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: plugin átirás
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 21:01 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello valki eszt a plgunt át irna nekem hogy amikor Game Commencing van akkor ne kezdjen elorol számolni elore is köszönom
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new gSzamolas;
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_clcmd("say timeleft", "kor")
  7. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11.  
  12. public ElsoKor()
  13. {
  14. gSzamolas = 50;
  15. }
  16. public KorKezdes()
  17. {
  18. gSzamolas--;
  19. }
  20.  
  21. public kor(id)
  22. {
  23. print_color(id, "!yH�tra van m�g!t %d!y k�r.", gSzamolas)
  24. }
  25.  
  26. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  27. {
  28. new count = 1, players[32];
  29. static msg[191];
  30. vformat(msg, 190, input, 3);
  31.  
  32. replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  33. replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  34. replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  35. replace_all(msg, 190, "�", "á");
  36. replace_all(msg, 190, "�", "é");
  37. replace_all(msg, 190, "�", "í");
  38. replace_all(msg, 190, "�", "ó");
  39. replace_all(msg, 190, "�", "ö");
  40. replace_all(msg, 190, "�", "ő");
  41. replace_all(msg, 190, "�", "ú");
  42. replace_all(msg, 190, "�", "ü");
  43. replace_all(msg, 190, "�", "ű");
  44. replace_all(msg, 190, "�", "Á");
  45. replace_all(msg, 190, "�", "É");
  46. replace_all(msg, 190, "�", "Í");
  47. replace_all(msg, 190, "�", "Ó");
  48. replace_all(msg, 190, "�", "Ö");
  49. replace_all(msg, 190, "�", "Ő");
  50. replace_all(msg, 190, "�", "Ú");
  51. replace_all(msg, 190, "�", "Ü");
  52. replace_all(msg, 190, "�", "Ű");
  53.  
  54. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  55. {
  56. for (new i = 0; i < count; i++)
  57. {
  58. if (is_user_connected(players[i]))
  59. {
  60. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  61. write_byte(players[i]);
  62. write_string(msg);
  63. message_end();
  64. }
  65. }
  66. }
  67. return PLUGIN_HANDLED;
  68. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin átirás
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 05:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék 1 sort kell kivenni xd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new gSzamolas;
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_clcmd("say timeleft", "kor")
  7. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8. //register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11.  
  12. public ElsoKor()
  13. {
  14. gSzamolas = 50;
  15. }
  16. public KorKezdes()
  17. {
  18. gSzamolas--;
  19. }
  20.  
  21. public kor(id)
  22. {
  23. print_color(id, "!yH�tra van m�g!t %d!y k�r.", gSzamolas)
  24. }
  25.  
  26. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  27. {
  28. new count = 1, players[32];
  29. static msg[191];
  30. vformat(msg, 190, input, 3);
  31.  
  32. replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  33. replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  34. replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  35. replace_all(msg, 190, "�", "á");
  36. replace_all(msg, 190, "�", "é");
  37. replace_all(msg, 190, "�", "í");
  38. replace_all(msg, 190, "�", "ó");
  39. replace_all(msg, 190, "�", "ö");
  40. replace_all(msg, 190, "�", "ő");
  41. replace_all(msg, 190, "�", "ú");
  42. replace_all(msg, 190, "�", "ü");
  43. replace_all(msg, 190, "�", "ű");
  44. replace_all(msg, 190, "�", "Á");
  45. replace_all(msg, 190, "�", "É");
  46. replace_all(msg, 190, "�", "Í");
  47. replace_all(msg, 190, "�", "Ó");
  48. replace_all(msg, 190, "�", "Ö");
  49. replace_all(msg, 190, "�", "Ő");
  50. replace_all(msg, 190, "�", "Ú");
  51. replace_all(msg, 190, "�", "Ü");
  52. replace_all(msg, 190, "�", "Ű");
  53.  
  54. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  55. {
  56. for (new i = 0; i < count; i++)
  57. {
  58. if (is_user_connected(players[i]))
  59. {
  60. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  61. write_byte(players[i]);
  62. write_string(msg);
  63. message_end();
  64. }
  65. }
  66. }
  67. return PLUGIN_HANDLED;
  68. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin átirás
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 15:44 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönom de ez minuszba számol es nem 50 lefele hanem -1 -2 ....stb :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin átirás
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 16:52 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Üdv!

server.cfg -be írd bele hogy: mp_maxrounds 50

Ezáltal nem fog mínuszba számolni, ugyan is maximum 50 körös a szerver. :)
Illetve ha only D2 a szerver(Gondolom az) akkor ezt is írd bele a server.cfg -be: changelevel "de_dust2"

Remélem tudtam segíteni. :)

Homer írta:
Köszönom de ez minuszba számol es nem 50 lefele hanem -1 -2 ....stb :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin átirás
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 17:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Z77 írta:
Üdv!

server.cfg -be írd bele hogy: mp_maxrounds 50

Ezáltal nem fog mínuszba számolni, ugyan is maximum 50 körös a szerver. :)
Illetve ha only D2 a szerver(Gondolom az) akkor ezt is írd bele a server.cfg -be: changelevel "de_dust2"

Remélem tudtam segíteni. :)

Homer írta:
Köszönom de ez minuszba számol es nem 50 lefele hanem -1 -2 ....stb :)


mp_maxrounds 50 be van irva a server.cfg be

minek írjam be changelevel de_dust2 amikor ki vettem a folosleges mapokat es csak d2 van bent :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole