hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 16:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dinamit kaszt
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 17:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Az lenne a kérdésem,hogy hogyan lehetne azt megcsinálni a dinamit kaszttal ,hogy amikor használom akkor ne csak 1-2 mpre lehesen látni a körvonalat amit a dinamit csinál hanem kb 5-6 mp-ig ,mint zombi módban a sikoly zm.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <codmod>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define AUTHOR "Radim"
  8.  
  9. new const nazwa[] = "SCOUT+M3(3 Dinamit)"; //Nev
  10. new const opis[] = "3 Dinamit"; //mit tud leirashoz
  11. new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_SCOUT); //fegyverek
  12. new const zdrowie = 0; //elet
  13. new const kondycja = -5; //sebesseg
  14. new const inteligencja = 10; //intelligencia
  15. new const wytrzymalosc = 0; //Sebezhetetlenseg
  16.  
  17. new dynamit_gracza[33];
  18. new ilosc_dynamitow_gracza[33];
  19.  
  20. new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(nazwa, "1.0", "");
  25.  
  26. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  27. register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
  28.  
  29. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_precache()
  34. {
  35.  
  36. sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
  37. sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
  38. precache_model("models/cod_mod/dynamite.mdl");
  39.  
  40. }
  41.  
  42. public client_disconnect(id)
  43. {
  44.  
  45. new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
  46. while(entDynamit > 0)
  47. {
  48. if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
  49. remove_entity(entDynamit);
  50. entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
  51. }
  52.  
  53. }
  54.  
  55. public cod_class_enabled(id)
  56. {
  57.  
  58. ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public cod_class_skill_used(id)
  63. {
  64.  
  65. if(is_user_alive(id)){
  66. if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
  67. {
  68. client_print(id, print_center, "M�r haszn�ltad a dinamitot");
  69. }
  70. else{
  71.  
  72. static dynamit_gracza[33];
  73. if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
  74. {
  75. ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
  76.  
  77. new Float:fOrigin[3];
  78. entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
  79.  
  80. new iOrigin[3];
  81. for(new i=0;i<3;i++)
  82. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  83.  
  84. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  85. write_byte(TE_EXPLOSION);
  86. write_coord(iOrigin[0]);
  87. write_coord(iOrigin[1]);
  88. write_coord(iOrigin[2]);
  89. write_short(sprite_blast_dynamit);
  90. write_byte(32);
  91. write_byte(20);
  92. write_byte(0);
  93. message_end();
  94.  
  95. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
  96. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  97. write_coord( iOrigin[0] );
  98. write_coord( iOrigin[1] );
  99. write_coord( iOrigin[2] );
  100. write_coord( iOrigin[0] );
  101. write_coord( iOrigin[1] + 250 );
  102. write_coord( iOrigin[2] + 250 );
  103. write_short( sprite_white_dynamit );
  104. write_byte( 0 );
  105. write_byte( 0 );
  106. write_byte( 10 );
  107. write_byte( 10 );
  108. write_byte( 255 );
  109. write_byte( 255 );
  110. write_byte( 100 );
  111. write_byte( 100 );
  112. write_byte( 128 );
  113. write_byte( 0 );
  114. message_end();
  115.  
  116. new entlist[33];
  117. new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
  118.  
  119. for (new i=0; i < numfound; i++)
  120. {
  121. new pid = entlist[i];
  122.  
  123. if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
  124. cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
  125. }
  126. remove_entity(dynamit_gracza[id]);
  127. }
  128. else
  129. {
  130.  
  131. new Float:origin[3];
  132. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  133.  
  134. dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
  135. entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
  136. entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
  137. entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  138. entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
  139. entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  140.  
  141. entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/cod_mod/dynamite.mdl");
  142. entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
  143.  
  144. drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
  145. }
  146. }
  147. }
  148.  
  149. }
  150.  
  151. public fwSpawn_Dynamit(id)
  152. {
  153. client_disconnect(id);
  154. ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public NowaRunda_Dynamit()
  159. {
  160. new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
  161. while(ent > 0)
  162. {
  163. remove_entity(ent);
  164. ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
  165. }
  166. }
  167.  
  168. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  169. {
  170. new count = 1, players[32]
  171. static msg[191]
  172. vformat(msg, 190, input, 3)
  173.  
  174. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  175. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  176. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  177. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  178. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  179. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  180. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  181. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  182. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  183. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  184. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  185. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  186. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  187. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  188. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  189. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  190. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  191. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  192. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  193. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  194. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  195.  
  196. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  197. {
  198. for (new i = 0; i < count; i++)
  199. {
  200. if (is_user_connected(players[i]))
  201. {
  202. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  203. write_byte(players[i])
  204. write_string(msg)
  205. message_end()
  206. }
  207. }
  208. }
  209. return PLUGIN_HANDLED
  210. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamit kaszt
HozzászólásElküldve: 2014.11.02. 22:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Senki?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole