hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 440 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 438 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 19:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.09. 19:49
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az lenne a kérdésem, hogy azt, hogyan lehet megcsínálni, hogy ha veszünk pl egy pontrendszerből egy itemet azt mentse el és ne keljen megint megveni...nvault-os mentésre gondolok.Ezt meglehet oldani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 20:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Meglehet, pl adsz neki egy értéket és azt elmented
Pl: nincs vödröd akkor vodor[id] = 0
Ha pedig megveszi akkor case-nál adsz neki egy olyat hogy vodor[id] = 1 aztán ha kilép, lekéred hogy a vödör értéke mennyi, és azt elmented
Ha feljön akkor is lekéred mennyi a vödör és ha egy akkor van vödre
XD elég hülyén mondtam el... :/

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 20:51 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
EDIT* HIBÁS TÉMANÉV


Itt egy példa, mentésre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Simple Vault Bank"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Kia Armani"
  11.  
  12. /* .: Credits :.
  13. flyeni6 - For his NVault Tutorial
  14. ConnorMcLeod - For his "Server using this Plugin"-Code */
  15.  
  16. new g_iMoney[33],g_bHasLoaded[33],g_Vault
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","playerSpawn");
  23.  
  24. g_Vault = nvault_open("simplevaultbank")
  25.  
  26. new pCvar = register_cvar("svb_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY);
  27. set_pcvar_string(pCvar, VERSION);
  28. }
  29.  
  30. public client_putinserver(id)
  31. {
  32. g_iMoney[id] = 0
  33. g_bHasLoaded[id] = false
  34.  
  35. load_user_money(id)
  36. }
  37.  
  38. public playerSpawn(id)
  39. {
  40. new money = cs_get_user_money(id)
  41. if(money == 800 || !g_bHasLoaded[id])
  42. {
  43. set_task(1.0,"set_user_saved_money",id)
  44. g_bHasLoaded[id] = true
  45. }
  46. else
  47. {
  48. g_iMoney[id] = money
  49. set_task(1.0,"set_user_saved_money",id)
  50. }
  51. }
  52.  
  53. public client_disconnect(id)
  54. {
  55. g_iMoney[id] = cs_get_user_money(id)
  56. save_user_money(id)
  57. g_iMoney[id] = 0
  58. }
  59.  
  60. public set_user_saved_money(id)
  61. {
  62. cs_set_user_money(id,g_iMoney[id])
  63. }
  64.  
  65. public save_user_money(id)
  66. {
  67. new AuthID[35]
  68. get_user_authid(id,AuthID,34)
  69. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  70.  
  71. format(vaultkey,63,"%s-SVB",AuthID)
  72. format(vaultdata,255,"%i#",g_iMoney[id])
  73.  
  74. nvault_set(g_Vault,vaultkey,vaultdata)
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77.  
  78. public load_user_money(id)
  79. {
  80. new AuthID[35]
  81. get_user_authid(id,AuthID,34)
  82.  
  83. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  84. format(vaultkey,63,"%s-SVB",AuthID)
  85. format(vaultdata,255,"%i#",g_iMoney[id])
  86.  
  87. nvault_get(g_Vault,vaultkey,vaultdata,255)
  88. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  89. new iMoney[32]
  90. parse(vaultdata, iMoney, 31)
  91. g_iMoney[id] = str_to_num(iMoney)
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  


Illetve: http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=module&id=20


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.09.25. 23:16 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.09. 19:49
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nemnagyon értem...Angolúl pedig nemtudok :(.Csak anyit szeretnék, hogy a megvett USP-et mentse le.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 135 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole