hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 06:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 341 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.05. 19:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Sziasztok!

Hogy kellene az Auto_REstart_Vl plugint átrni hogy ne hudon írja hogy még hány másodperc van restartig hanem say-be és miután restartolt egy üzenetet ír a saybe.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.05. 19:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Itt az sma-ja!!

[code#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Auto Restart vl"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "vato loco [GE-S]"

#define TIMER_TASK 123456
#define RESTART_TASK 789123

new g_counter

new g_autorestart
new g_autoenabled

new g_SyncGameStart
new g_SyncRestartTimer

new bool:g_bRoundStart

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
register_event("TextMsg","RestartTask","a","2&#Game_C")

register_dictionary("auto_restart_vl.txt")

g_autoenabled = register_cvar("amx_autorr_enable","1")
g_autorestart = register_cvar("amx_auto_restart","20.0")

g_SyncGameStart = CreateHudSyncObj()
g_SyncRestartTimer = CreateHudSyncObj()
}

public RoundStart()
{
if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
return PLUGIN_HANDLED

if(g_bRoundStart)
{
set_hudmessage( 0, 255, 0, -1.0, 0.40, 1, 5.0, 8.0, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg( 0, g_SyncGameStart, "%L",LANG_PLAYER, "GAME_STARTED")
}
g_bRoundStart = false

return PLUGIN_CONTINUE
}

public RestartTask()
{
if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
return PLUGIN_HANDLED

set_task(1.0,"TimeCounter",TIMER_TASK,_,_,"a",get_pcvar_num(g_autorestart))
set_task(get_pcvar_float(g_autorestart),"RestartRound",RESTART_TASK)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public TimeCounter()
{
g_counter++

new Float:iRestartTime = get_pcvar_float(g_autorestart) - g_counter
new Float:fSec
fSec = iRestartTime

set_hudmessage( 0, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg( 0, g_SyncRestartTimer, "%L",LANG_PLAYER, "AUTO_RESTART", fSec)

if(g_counter == get_pcvar_num(g_autorestart))
{
g_bRoundStart = true
}
}

public RestartRound()
{
server_cmd("sv_restartround 1")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
][/code]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.05. 23:13 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdv

Próbáld meg ezt:

Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Auto Restart vl"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "vato loco [GE-S]"

#define TIMER_TASK 123456
#define RESTART_TASK 789123

new g_counter

new g_autorestart
new g_autoenabled

new g_SyncGameStart
new g_SyncRestartTimer

new bool:g_bRoundStart

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
register_event("TextMsg","RestartTask","a","2&#Game_C")

register_dictionary("auto_restart_vl.txt")

g_autoenabled = register_cvar("amx_autorr_enable","1")
g_autorestart = register_cvar("amx_auto_restart","20.0")

g_SyncGameStart = CreateHudSyncObj()
g_SyncRestartTimer = CreateHudSyncObj()
}

public RoundStart()
{
if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
return PLUGIN_HANDLED

if(g_bRoundStart)
{
server_cmd("say %L",LANG_PLAYER, "GAME_STARTED")
}
g_bRoundStart = false

return PLUGIN_CONTINUE
}

public RestartTask()
{
if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
return PLUGIN_HANDLED

set_task(1.0,"TimeCounter",TIMER_TASK,_,_,"a",get_pcvar_num(g_autorestart))
set_task(get_pcvar_float(g_autorestart),"RestartRound",RESTART_TASK)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public TimeCounter()
{
g_counter++

new Float:iRestartTime = get_pcvar_float(g_autorestart) - g_counter
new Float:fSec
fSec = iRestartTime


server_cmd("say %i %L",LANG_PLAYER, "AUTO_RESTART", fSec)
if(g_counter == get_pcvar_num(g_autorestart))
{
g_bRoundStart = true
}
}

public RestartRound()
{
server_cmd("sv_restartround 1")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.06. 08:23 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Hali!

Ezt írja játékban.


<[Din4StY] Fun 47/48 @ sunwell.hu> -1 ML_NOTFOUND:




<[Di4StY] Fun 47/48 @ suell.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[Din] Fun 47/48 @ sull.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[DiStY] Fun 47/48 @ suell.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[DiStY] Fun 47/48 @ swell.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[DiY] Fun 47/48 @ suell.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[DStY] Fun 47/48 @ suell.hu> -1 ML_NOTFOUND:
<[DtY] Fun 47/48 @ sunl.hu> <:::[Din4$tY] Fun:::Jo jatekot, mar ELES!!!>


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.06. 10:13 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
ML_NOTFOUND esetén User error. Az SMAból látszik, h kell neki nyelvi file.
A többit hamarosan meglesem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.06. 17:00 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.01.01. 21:15
Hozzászólások:440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Kód:
[en]
AUTO_RESTART = [AMXX] ^n Auto Restart Round In ^n %.f Sec.
GAME_STARTED = [AMXX] Game Started. Go Go Go !!!


Ez van a .txt fájlban.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.06. 17:07 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Alapból igen, de nálam nem, mert átírtam:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.06. 17:51 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor lesd meg ezt pls:
Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Auto Restart vl"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "vato loco [GE-S]"

#define TIMER_TASK 123456
#define RESTART_TASK 789123

new g_counter

new g_autorestart
new g_autoenabled

new bool:g_bRoundStart

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
   register_event("TextMsg","RestartTask","a","2&#Game_C")

   register_dictionary("auto_restart_vl.txt")

   g_autoenabled = register_cvar("amx_autorr_enable","1")
   g_autorestart = register_cvar("amx_auto_restart","20.0")
}

public RoundStart()
{
   if (!get_pcvar_num(g_autoenabled))
      return PLUGIN_HANDLED

   if(g_bRoundStart)
      server_cmd("say %L",LANG_PLAYER, "GAME_STARTED")

   g_bRoundStart = false

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public RestartTask()
{
   if (!get_pcvar_num(g_autoenabled))
      return PLUGIN_HANDLED

   set_task(1.0,"TimeCounter",TIMER_TASK,_,_,"a",get_pcvar_num(g_autorestart))
   set_task(get_pcvar_float(g_autorestart),"RestartRound",RESTART_TASK)

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public TimeCounter()
{
   g_counter++

   new Float:iRestartTime = get_pcvar_float(g_autorestart) - g_counter
   new Float:fSec
   fSec = iRestartTime

   server_cmd("say %i %L",LANG_PLAYER, "AUTO_RESTART", floatround(fSec))

   if(g_counter == get_pcvar_num(g_autorestart))
      g_bRoundStart = true
}

public RestartRound()
{
   server_cmd("sv_restartround 1")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.09. 19:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Hli+

Még mindig ugyanazt írja....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Auto_Restart_Vl
HozzászólásElküldve:2010.06.11. 22:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Hali!!!!

NA ötletek?:DDDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole