hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 05:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 518 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 517 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu ", "handler");
  39. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 M4A1^x01 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AK47^x01 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  120. {
  121.  
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170. }
  171. else
  172. {
  173. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 5v5 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  174. fegyvermenu(id)
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 MachineGun^x01 packot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AUG^x01 packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Famas^x01 packot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Galil^x01 packot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 SMG^x01 packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AutoShotgun^x01 packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Shotgun^x01 packot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Scout^x01 packot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "item_thighpack");
  308. give_item(index, "item_assaultsuit");
  309. }
  310.  

5v5 felett nem adja a WP-t... Miért?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 20;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  50. new string[200];
  51.  
  52. if(g_showsec[id] <= 20)
  53. {
  54. if(g_showsec[id] != 0)
  55. {
  56. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  57. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  58. g_showsec[id]--;
  59. }
  60. else
  61. {
  62. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. }
  66.  
  67. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  68. {
  69.  
  70. formatex(string, charsmax(string), "\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu [%d]", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  82. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84.  
  85. menu_display(id, menu);
  86. }
  87. else
  88. {
  89. formatex(string, charsmax(string), "\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu [%d]", g_showsec[id]);
  90. new menu = menu_create(string, "handler")
  91. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu);
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public handler(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. already[id] = true;
  117. new data[6], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121. switch(key)
  122. {
  123.  
  124. case 1:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4M4A1 ^1Csomagot valasztottad.");
  138. }
  139. case 2:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4AK47 ^1Csomagot valasztottad.");
  153. }
  154. case 3:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 5)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. ColorChat(id, RED, ".[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4AWP ^1Csomagot valasztottad.");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Csak ^42 ^1ember ^3wpzhet ^1csapatonkent!");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  182. {
  183. if(gWPTE < 5)
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4AWP ^1Csomagot valasztottad.");
  197. gWPTE++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Csak ^42 ^1ember ^3wpzhet ^1csapatonkent!");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 4:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Machinegun ^1Csomagot valasztottad.");
  221. }
  222. case 5:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Aug ^1Csomagot valasztottad.");
  236. }
  237. case 6:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Famas ^1Csomagot valasztottad.");
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_galil");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Galil ^1Csomagot valasztottad.");
  266. }
  267. case 8:
  268. {
  269.  
  270. give_player_grenades(id);
  271. give_item(id, "weapon_knife");
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4SMG ^1Csomagot valasztottad.");
  281. }
  282. case 9:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "weapon_xm1014");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Autoshotgun ^1Csomagot valasztottad.");
  296. }
  297. case 10:
  298. {
  299.  
  300. give_player_grenades(id);
  301. give_item(id, "weapon_knife");
  302. give_item(id, "weapon_deagle");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae")
  306. give_item(id, "weapon_m3");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Shotgun ^1Csomagot valasztottad.");
  311. }
  312. case 11:
  313. {
  314.  
  315. give_player_grenades(id);
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317. give_item(id, "weapon_deagle");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320. give_item(id, "ammo_50ae")
  321. give_item(id, "weapon_scout");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot] ^1Te az ^4Scout ^1Csomagot valasztottad.");
  326. }
  327. }
  328. return PLUGIN_HANDLED;
  329. }
  330.  
  331. stock give_player_grenades(index)
  332. {
  333. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "weapon_flashbang");
  336. give_item(index, "item_thighpack");
  337. give_item(index, "item_assaultsuit");
  338. }

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára babapiskóta.~ 2014.11.01. 10:25-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:19 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Próbáld! http://data.hu/get/8181999/fegyvermenu.sma


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Ugyan az.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Applee írta:
Ugyan az.

Probáld most az enyémmel, szerkesztve.

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:27 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Egyáltalán nem ugyanaz de m1 :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:30 
Teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 5;
  26. gWPTE = 5;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu ", "handler");
  39. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 M4A1^x01 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AK47^x01 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  120. {
  121.  
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 5)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170. }
  171. else
  172. {
  173. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 5v5 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  174. fegyvermenu(id)
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 MachineGun^x01 packot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AUG^x01 packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Famas^x01 packot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Galil^x01 packot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 SMG^x01 packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AutoShotgun^x01 packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Shotgun^x01 packot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Scout^x01 packot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "item_thighpack");
  308. give_item(index, "item_assaultsuit");
  309. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 10:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
MeSter írta:
Teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 5;
  26. gWPTE = 5;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu ", "handler");
  39. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\r[#0ne.Shoot]\y - Fegyvermenu", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 2 ember)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 M4A1^x01 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AK47^x01 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  120. {
  121.  
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 5)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AWP^x01 packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170. }
  171. else
  172. {
  173. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 5v5 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  174. fegyvermenu(id)
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 MachineGun^x01 packot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AUG^x01 packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Famas^x01 packot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Galil^x01 packot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 SMG^x01 packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 AutoShotgun^x01 packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Shotgun^x01 packot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, RED, "[#0ne.Shoot]^x01 Kaptal egy^x04 Scout^x01 packot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "item_thighpack");
  308. give_item(index, "item_assaultsuit");
  309. }


gWPCT = 5;
gWPTE = 5;
Ez nem azt csinálja.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 70 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole