hlmod.hu
https://hlmod.hu/

MEGVÁLASZOLVA! Egyedi modell hiba
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17945
Oldal: 1 / 1

Szerző:  ZiT3K [ 2014.11.03. 23:32 ]
Hozzászólás témája:  MEGVÁLASZOLVA! Egyedi modell hiba

Hali!
Egyedi admin modellt szeretnék csinálni, de valamiért ****-ra nem akar sikerülni ez az 1 perces dolog. Így csináltam:
Megnyitottam az Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programot!
File->Load Model...->Betallóztam a STEAMES CS1.6 alap "terror" terror modellt(models mappából)
->megnyitottam
Textures fül->Export Textures->lementettem az asztalra admin_te néven.
Megnyitottam az Adobe Photoshop CS6 programot!
Fájl->Új-> és nyitottam egy új projectet CSAK a project nevét és méretét írtam át: 512x512(ekkora a lementett texturák kép mérete)
Behúztam a texturákat(1 kép csak ugye tele a modell textúráival).
Behúztam az egyedileg elkészített képeket és elhelyeztem a texturán(hátára,felsőtestére,felkarjára)
Mentés másként->lementettem az asztalra .BMP kiterjesztésben és admin_te néven.(16,24,32 bit mentéssel is próbáltam)
A Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programban(textures fül[itt ugye a "terror" terror modell van megnyitva])
Import texture->betallóztam a photoshopban készített új texturát, DE ezt írja ki!: ERROR loading .BMP texture. MIÉRT??????
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/141103/model1_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model2_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model3_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model4_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model5_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model6_ww ... es.hu_.png
Előre is köszönöm!

Szerző:  m0csy652 [ 2014.11.04. 00:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?

Modell ráírás
használd a keresőt :)
ha ez sem segitett, akkor majd más fog.

Szerző:  CrB [ 2014.11.04. 16:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?

1. a bmp fájlt amit mentettél photoshopban állítsd át RGB színre
2. írd rá ami akarsz
3. állítsd vissza CMYK színre
4. mentsd el (bmp 8 bit)
5. tallózd be
6. save model as.

Szerző:  DeR0iD [ 2014.11.04. 18:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?

Én is hasonló kép csinálok skineket.
Alapból betöltöd 8 bittel a képet és utána lemented 24 bitre.
Utána Ps-ben megszerkeszted utána elmented.
Aztán paint.Netben lemented 8 bites képre.

Szerző:  ZiT3K [ 2014.11.04. 20:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?

Meglett, köszi szépen a válaszokat!
Megoldás:
kiEXPORTálod a képet(textúrát);
PS-ben megnyitod, szerkeszted, lemented(16 bit a legkisebb, de 24,32-ben is jó);
Megnyitod PAINT-ben, lemented: 256 színű bitkép (.bmp .dib) kiterjesztésben.
Így ezt már megnyitja a Half Life Moder Viewerben.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/