hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
MEGVÁLASZOLVA! Egyedi modell hiba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17945 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | ZiT3K [ 2014.11.03. 23:32 ] |
Hozzászólás témája: | MEGVÁLASZOLVA! Egyedi modell hiba |
Hali! Egyedi admin modellt szeretnék csinálni, de valamiért ****-ra nem akar sikerülni ez az 1 perces dolog. Így csináltam: Megnyitottam az Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programot! File->Load Model...->Betallóztam a STEAMES CS1.6 alap "terror" terror modellt(models mappából) ->megnyitottam Textures fül->Export Textures->lementettem az asztalra admin_te néven. Megnyitottam az Adobe Photoshop CS6 programot! Fájl->Új-> és nyitottam egy új projectet CSAK a project nevét és méretét írtam át: 512x512(ekkora a lementett texturák kép mérete) Behúztam a texturákat(1 kép csak ugye tele a modell textúráival). Behúztam az egyedileg elkészített képeket és elhelyeztem a texturán(hátára,felsőtestére,felkarjára) Mentés másként->lementettem az asztalra .BMP kiterjesztésben és admin_te néven.(16,24,32 bit mentéssel is próbáltam) A Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programban(textures fül[itt ugye a "terror" terror modell van megnyitva]) Import texture->betallóztam a photoshopban készített új texturát, DE ezt írja ki!: ERROR loading .BMP texture. MIÉRT?????? Képek: http://kepfeltoltes.hu/141103/model1_ww ... es.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141103/model2_ww ... es.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141103/model3_ww ... es.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141103/model4_ww ... es.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141103/model5_ww ... es.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/141103/model6_ww ... es.hu_.png Előre is köszönöm! |
Szerző: | m0csy652 [ 2014.11.04. 00:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA? |
Modell ráírás használd a keresőt ha ez sem segitett, akkor majd más fog. |
Szerző: | CrB [ 2014.11.04. 16:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA? |
1. a bmp fájlt amit mentettél photoshopban állítsd át RGB színre 2. írd rá ami akarsz 3. állítsd vissza CMYK színre 4. mentsd el (bmp 8 bit) 5. tallózd be 6. save model as. |
Szerző: | DeR0iD [ 2014.11.04. 18:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA? |
Én is hasonló kép csinálok skineket. Alapból betöltöd 8 bittel a képet és utána lemented 24 bitre. Utána Ps-ben megszerkeszted utána elmented. Aztán paint.Netben lemented 8 bites képre. |
Szerző: | ZiT3K [ 2014.11.04. 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA? |
Meglett, köszi szépen a válaszokat! Megoldás: kiEXPORTálod a képet(textúrát); PS-ben megnyitod, szerkeszted, lemented(16 bit a legkisebb, de 24,32-ben is jó); Megnyitod PAINT-ben, lemented: 256 színű bitkép (.bmp .dib) kiterjesztésben. Így ezt már megnyitja a Half Life Moder Viewerben. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |