hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Entity kérdés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17952
Oldal: 1 / 2

Szerző:  RaZzoR [2014.11.04. 14:29 ]
Hozzászólás témája:  Entity kérdés

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy egy adott entity-n átmegy egy játékos?

Én ilyet találtam:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_touch("trigger_once", "player", "FwdPlayerTouchTriggerOnce");
  6. }
  7.  
  8. public FwdPlayerTouchTriggerOnce(entity, id) {
  9. if(is_user_alive(id) && !entity_get_int(entity, EV_INT_iuser1)) {
  10. static targetName[32];
  11. entity_get_string(entity, EV_SZ_targetname, targetName, charsmax(targetName));
  12.  
  13. //set touched
  14. entity_set_int(entity, EV_INT_iuser1, 1);
  15.  
  16. if(equal(targetName, "cdaudio", 7)) {
  17. client_print(id, print_chat, "Touched %s", targetName);
  18. }
  19. }
  20. }

Szerző:  IrOn [2014.11.04. 15:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

ez érintés amit találtál
egy olyan entityt amin át lehet menni, azt nem lehet érinteni, szóval ez így nem megoldható
tedd át olyanra, hogy ne lehessen rajta átmenni, vagy gombként érzékelje, és akkor e betűvel lehet useolni, akkor fut le az a parancs amit érintéskor akarsz

Szerző:  RaZzoR [2014.11.04. 16:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Ilyen entity-t kellene ellenőrizni, és végrehajtani valamit, ha átmegy rajta:
Kép
IrOn123 írta:
ez érintés amit találtál
egy olyan entityt amin át lehet menni, azt nem lehet érinteni, szóval ez így nem megoldható
tedd át olyanra, hogy ne lehessen rajta átmenni, vagy gombként érzékelje, és akkor e betűvel lehet useolni, akkor fut le az a parancs amit érintéskor akarsz

Hogyan lehet olyanra átteni, hogy ne lehessen átmenni rajta? :D

Szerző:  ultraibolya [2014.11.04. 23:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Asszem ezzel itten ni:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(IDEAZENTIDÉIKSZDÉ,pev_solid, SOLID_BBOX)

Szerző:  RaZzoR [2014.11.05. 15:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Ibi, és azt hova tegyem? xdd Entity-khez nagyon nem értek xd

Szerző:  ultraibolya [2014.11.05. 17:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Bence tutjabol nezd ki,de ez fakemeta amit adtam,nem engine.
[TUT] NPC készítése
bár nem hiszem hogy megtudod csinalni a run modot :D pedig fasza lenne.
amugy meg mappot szerintem egyszerubb hogyha beleszerkeztesz egy buttont vagy mit ami erintesre reagal.
(Mint pl dr mappokon az lj.)

Szerző:  RaZzoR [2014.11.05. 17:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Ha megcsinálom (bár amit kétlek xd, amúgy CSO-ban Challenge nek hívják xd ), akkor fasza lenne. Nekem is irtóra tetszik a mód, csak ezek a hülye entity-ket kellene felismertetni amxx-el, hogy átmegyek rajta, és akkor kész lenne. Mert amiket CSO-ban ír, ha egy checkpointhoz érsz, hogy mennyi a különbség a te időd, és a top1 között, az könnyű, de ezek az entity-k :S

Szerző:  ultraibolya [2014.11.05. 17:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

Ha lehet entitynek (mostjonaz,amilehethogyhulyeseg) falon atjarast adni akkor nem gond:D akkor megcsinalod siman csak egy rohadt nagy entity kell.

Szerző:  RaZzoR [2014.11.05. 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

register_touch nem jó rá :S

Szerző:  CrB [2014.11.05. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity kérdés

ha az entity-t info_target ként hozod lédre akkor jó rá a touch akkor is ha átlehet menni rajta. nézd ki a hóesésemből vagy a karácsonyi dobozokból ott úgy van megcsinálva h nem lehet rajta átmenni és ha felveszed eltűnik (tehát hozzáértél.. :D) utóbbi jobb példa rá.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/