hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 470 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: fiatalveteran az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 14:29 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy egy adott entity-n átmegy egy játékos?

Én ilyet találtam:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_touch("trigger_once", "player", "FwdPlayerTouchTriggerOnce");
  6. }
  7.  
  8. public FwdPlayerTouchTriggerOnce(entity, id) {
  9. if(is_user_alive(id) && !entity_get_int(entity, EV_INT_iuser1)) {
  10. static targetName[32];
  11. entity_get_string(entity, EV_SZ_targetname, targetName, charsmax(targetName));
  12.  
  13. //set touched
  14. entity_set_int(entity, EV_INT_iuser1, 1);
  15.  
  16. if(equal(targetName, "cdaudio", 7)) {
  17. client_print(id, print_chat, "Touched %s", targetName);
  18. }
  19. }
  20. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 15:55 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ez érintés amit találtál
egy olyan entityt amin át lehet menni, azt nem lehet érinteni, szóval ez így nem megoldható
tedd át olyanra, hogy ne lehessen rajta átmenni, vagy gombként érzékelje, és akkor e betűvel lehet useolni, akkor fut le az a parancs amit érintéskor akarsz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 16:28 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ilyen entity-t kellene ellenőrizni, és végrehajtani valamit, ha átmegy rajta:
Kép
IrOn123 írta:
ez érintés amit találtál
egy olyan entityt amin át lehet menni, azt nem lehet érinteni, szóval ez így nem megoldható
tedd át olyanra, hogy ne lehessen rajta átmenni, vagy gombként érzékelje, és akkor e betűvel lehet useolni, akkor fut le az a parancs amit érintéskor akarsz

Hogyan lehet olyanra átteni, hogy ne lehessen átmenni rajta? :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2014.11.05. 10:29-kor.
Dupla posztot kerüld!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 23:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Asszem ezzel itten ni:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(IDEAZENTIDÉIKSZDÉ,pev_solid, SOLID_BBOX)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 15:55 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ibi, és azt hova tegyem? xdd Entity-khez nagyon nem értek xd

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 17:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Bence tutjabol nezd ki,de ez fakemeta amit adtam,nem engine.
[TUT] NPC készítése
bár nem hiszem hogy megtudod csinalni a run modot :D pedig fasza lenne.
amugy meg mappot szerintem egyszerubb hogyha beleszerkeztesz egy buttont vagy mit ami erintesre reagal.
(Mint pl dr mappokon az lj.)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 17:28 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ha megcsinálom (bár amit kétlek xd, amúgy CSO-ban Challenge nek hívják xd ), akkor fasza lenne. Nekem is irtóra tetszik a mód, csak ezek a hülye entity-ket kellene felismertetni amxx-el, hogy átmegyek rajta, és akkor kész lenne. Mert amiket CSO-ban ír, ha egy checkpointhoz érsz, hogy mennyi a különbség a te időd, és a top1 között, az könnyű, de ezek az entity-k :S

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 17:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ha lehet entitynek (mostjonaz,amilehethogyhulyeseg) falon atjarast adni akkor nem gond:D akkor megcsinalod siman csak egy rohadt nagy entity kell.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:35 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
register_touch nem jó rá :S

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ha az entity-t info_target ként hozod lédre akkor jó rá a touch akkor is ha átlehet menni rajta. nézd ki a hóesésemből vagy a karácsonyi dobozokból ott úgy van megcsinálva h nem lehet rajta átmenni és ha felveszed eltűnik (tehát hozzáértél.. :D) utóbbi jobb példa rá.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 156 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole