hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 20:15 
Eszt a plugint át írtam hogy ne a hozzá tartózó hangokat töltse le hanem újakat !

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. new prepare_sounds[][] =
  18. {
  19. "NoVa/hang"
  20. };
  21.  
  22. public roundcount()
  23. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  24.  
  25. ++g_roundCount
  26.  
  27. new r = random(256)
  28. new g = random(256)
  29. new b = random(256)
  30.  
  31. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  32. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  33.  
  34. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  35. }
  36.  
  37. public reset_counter(){
  38. g_roundCount = 0
  39. }
  40.  
  41. public plugin_precache(){
  42. precache_sound("NoVa/hang.wav")
  43.  
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45. }


A hangot le is tölti de nem játssza le vmi ötlet ?

Jah és a Hiba konzol ezt írta :

Kód:
Warning:  Unable to open sound/NoVa/hang.wav for transfer


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Nemtudja megnyitni a sound/NoVa/hang.wav hangot..
Vagy nemtalálja,
Biztos jóhelyen van? És nem mp3-ban van?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:22 
Tuti jo helyen van és .waw


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:27 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
a 19. sorban nemúgy kellene lennie hogy NoVa/hang.wav ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:29 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
pocok5 írta:
a 19. sorban nemúgy kellene lennie hogy NoVa/hang.wav ?

Dede :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:35 
Ugyan az :(


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára MeSter 2014.11.09. 21:37-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 21:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Mer már talán 1x levan töltve a hang?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 22:29 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.06.23. 10:48
Hozzászólások:221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Próbáld! a sound mappába csinálj egy "kezdohang" nevü mappát és oda húzd bele a hangot! :)


Csatolmányok:
amxmodx-13181-pluginz_plug_roundcount_amx_round_count.sma [1.99KiB]
Letöltve 34 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.10. 05:34 
Chev Chelios írta:
Próbáld! a sound mappába csinálj egy "kezdohang" nevü mappát és oda húzd bele a hangot! :)


Hát ez ugyan az lenne mondom jo hang jó néven van és jó mappába !

És mp3-ba nem menne?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem játssza le a hangot
HozzászólásElküldve:2014.11.10. 11:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ha letölti de nem játssza le akkor rossz a hang vagy a megadott elérési út. Ha 1 hangod van minek a random?
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. public roundcount()
  18. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  19.  
  20. ++g_roundCount
  21.  
  22. new r = random(256)
  23. new g = random(256)
  24. new b = random(256)
  25.  
  26. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  27. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  28.  
  29. client_cmd(0,"spk sound/NoVa/hang.wav");
  30. }
  31.  
  32. public reset_counter(){
  33. g_roundCount = 0
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache(){
  37. precache_sound("NoVa/hang.wav")
  38.  
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole