hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Nem játssza le a hangot
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18053
Oldal: 1 / 2

Szerző:  MeSter [2014.11.09. 20:15 ]
Hozzászólás témája:  Nem játssza le a hangot

Eszt a plugint át írtam hogy ne a hozzá tartózó hangokat töltse le hanem újakat !

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. new prepare_sounds[][] =
  18. {
  19. "NoVa/hang"
  20. };
  21.  
  22. public roundcount()
  23. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  24.  
  25. ++g_roundCount
  26.  
  27. new r = random(256)
  28. new g = random(256)
  29. new b = random(256)
  30.  
  31. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  32. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  33.  
  34. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  35. }
  36.  
  37. public reset_counter(){
  38. g_roundCount = 0
  39. }
  40.  
  41. public plugin_precache(){
  42. precache_sound("NoVa/hang.wav")
  43.  
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45. }


A hangot le is tölti de nem játssza le vmi ötlet ?

Jah és a Hiba konzol ezt írta :

Kód:
Warning:  Unable to open sound/NoVa/hang.wav for transfer

Szerző:  pocok5 [2014.11.09. 21:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Nemtudja megnyitni a sound/NoVa/hang.wav hangot..
Vagy nemtalálja,
Biztos jóhelyen van? És nem mp3-ban van?

Szerző:  MeSter [2014.11.09. 21:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Tuti jo helyen van és .waw

Szerző:  pocok5 [2014.11.09. 21:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

a 19. sorban nemúgy kellene lennie hogy NoVa/hang.wav ?

Szerző:  RaZzoR [2014.11.09. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

pocok5 írta:
a 19. sorban nemúgy kellene lennie hogy NoVa/hang.wav ?

Dede :D

Szerző:  MeSter [2014.11.09. 21:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Ugyan az :(

Szerző:  pocok5 [2014.11.09. 21:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Mer már talán 1x levan töltve a hang?

Szerző:  Chev Chelios [2014.11.09. 22:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Próbáld! a sound mappába csinálj egy "kezdohang" nevü mappát és oda húzd bele a hangot! :)

Csatolmányok:
amxmodx-13181-pluginz_plug_roundcount_amx_round_count.sma [1.99KiB]
Letöltve 34 alkalommal.

Szerző:  MeSter [2014.11.10. 05:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Chev Chelios írta:
Próbáld! a sound mappába csinálj egy "kezdohang" nevü mappát és oda húzd bele a hangot! :)


Hát ez ugyan az lenne mondom jo hang jó néven van és jó mappába !

És mp3-ba nem menne?

Szerző:  CrB [2014.11.10. 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem játssza le a hangot

Ha letölti de nem játssza le akkor rossz a hang vagy a megadott elérési út. Ha 1 hangod van minek a random?
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. public roundcount()
  18. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  19.  
  20. ++g_roundCount
  21.  
  22. new r = random(256)
  23. new g = random(256)
  24. new b = random(256)
  25.  
  26. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  27. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  28.  
  29. client_cmd(0,"spk sound/NoVa/hang.wav");
  30. }
  31.  
  32. public reset_counter(){
  33. g_roundCount = 0
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache(){
  37. precache_sound("NoVa/hang.wav")
  38.  
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/