hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Aim vektor / origin https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=1837 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | ZeN [2010.06.25. 00:05 ] |
Hozzászólás témája: | Aim vektor / origin |
Üdv, még nem nagyon találkozhattunk, mivel most regisztráltam. Plugin írásával kezdtem el foglalkozni( előtte Pawnban már kódoltam ), de most elakadtam; Hogyan kérhetem le azt a vektort, ahova a játékos céloz( azaz ahova kilőtt golyója megy ) lebegőpontos alakba? Mert a get_user_origin ugye integer alakba kéri le. Kérlek segítsetek. |
Szerző: | Metal [2010.06.25. 08:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aim vektor / origin |
Az alábbi fgvek egyikét használd fel szerintem: Kód: Float: get_user_aiming ( index, &id, &body, [ distance = 9999 ] ) Én a 2.at használnám, ott nincsenek felesleges paraméterek. Ott az iVelocity egy konstans szorzó, használd alapesetben 1-et. Remélem sokat segítettem- |
Szerző: | ZeN [2010.06.25. 12:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aim vektor / origin |
Igen, segítettél, köszönöm szépen! ![]() |
Szerző: | Metal [2010.06.26. 07:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aim vektor / origin |
Örülök, hogy segíthettem, de megjegyeznék még valamit: A Kód: get_user_origin parancs egy játékos helyzetét kéri le, nem pedig azt a vektort, ahova éppen néz ![]() |
Szerző: | ZeN [2010.06.26. 10:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aim vektor / origin |
De igen, ha a mode paraméternek 3-mas, vagy 4-es értéket adunk. Idézet: If mode is passed, the origin changes: 0 - current position (Default) 1 - Position from eyes (weapon aiming) 2 - End position from player position 3 - End position from eyes (hit point for weapon) 4 - Position from last bullet hit (only CS) Legalábbis nekem ebből ez jött át, de bocsánat ha tévedek. ![]() |
Szerző: | Metal [2010.06.26. 12:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aim vektor / origin |
Hmm érdekes, nem tudtam. Majd kipróbálom ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |