hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Aim vektor / origin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=1837
Oldal: 1 / 1

Szerző:  ZeN [2010.06.25. 00:05 ]
Hozzászólás témája:  Aim vektor / origin

Üdv, még nem nagyon találkozhattunk, mivel most regisztráltam. Plugin írásával kezdtem el foglalkozni( előtte Pawnban már kódoltam ), de most elakadtam; Hogyan kérhetem le azt a vektort, ahova a játékos céloz( azaz ahova kilőtt golyója megy ) lebegőpontos alakba? Mert a get_user_origin ugye integer alakba kéri le. Kérlek segítsetek.

Szerző:  Metal [2010.06.25. 08:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aim vektor / origin

Az alábbi fgvek egyikét használd fel szerintem:

Kód:
Float: get_user_aiming ( index, &id, &body, [ distance = 9999 ] )
velocity_by_aim ( iIndex, iVelocity, Float:vRetValue[3] )


Én a 2.at használnám, ott nincsenek felesleges paraméterek.
Ott az iVelocity egy konstans szorzó, használd alapesetben 1-et.
Remélem sokat segítettem-

Szerző:  ZeN [2010.06.25. 12:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aim vektor / origin

Igen, segítettél, köszönöm szépen! :D

Szerző:  Metal [2010.06.26. 07:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aim vektor / origin

Örülök, hogy segíthettem, de megjegyeznék még valamit: A
Kód:
get_user_origin

parancs egy játékos helyzetét kéri le, nem pedig azt a vektort, ahova éppen néz :)

Szerző:  ZeN [2010.06.26. 10:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aim vektor / origin

De igen, ha a mode paraméternek 3-mas, vagy 4-es értéket adunk.

Idézet:
If mode is passed, the origin changes:
0 - current position (Default)
1 - Position from eyes (weapon aiming)
2 - End position from player position
3 - End position from eyes (hit point for weapon)
4 - Position from last bullet hit (only CS)


Legalábbis nekem ebből ez jött át, de bocsánat ha tévedek. :)

Szerző:  Metal [2010.06.26. 12:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aim vektor / origin

Hmm érdekes, nem tudtam. Majd kipróbálom :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/