hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 17:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 355 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver rendszer
HozzászólásElküldve:2014.12.17. 11:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Át lehet ez a rendszert úgy írni hogy a menüből a fegyvermodel skinét kapd meg, mert így ide adja a fegyvert de után a model eltűnik!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "USP olestol"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeR0iD'"
  13.  
  14. new fegyverek[33], vault, pont[33]
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/BS/xmas_knife.mdl")
  18. precache_model("models/BS/xmas_deagle.mdl")
  19. precache_model("models/BS/xmas_ak47.mdl")
  20. precache_model("models/BS/xmas_m4a1.mdl")
  21. precache_model("models/BS/xmas_awp.mdl")
  22. }
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_event("DeathMsg","death","a")
  26. register_clcmd("say /karacsony","menu")
  27. vault = nvault_open("kes_olessert")
  28. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(fegyverek[id] == 1 && fegyver == CSW_DEAGLE)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xmas_deagle.mdl")
  36. }
  37. if(fegyverek[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xmas_knife.mdl")
  40. }
  41. if(fegyverek[id] == 3 && fegyver == CSW_AK47)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xmas_ak47.mdl")
  44. if(fegyverek[id] == 4 && fegyver == CSW_M4A1)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xmas_m4a1.mdl")
  47. if(fegyverek[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xmas_awp.mdl")
  50. }
  51. }
  52. }
  53. }
  54. public death(){
  55. new killer = read_data(1)
  56. new victim = read_data(2)
  57.  
  58. if(killer == victim)
  59. {
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. pont[killer] += 2 // Mennyi pontot kapjon egy ölésért
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. public menu(id) {
  66. new cim[121]
  67. format(cim, charsmax(cim), "\r[BS] \yKarácsonyi menü: ^n\rPontjaid: \y%d", pont[id])
  68. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  69. if(pont[id] >= 100)
  70. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi DEAGLE \r[Feloldva]","1",0)
  71. else
  72. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi DEAGLE \w[100 Pont]","0",0)
  73. if(pont[id] >= 150)
  74. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi KÉS \r[Feloldva]","2",0)
  75. else
  76. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi KÉS \w[150 Pont]","0",0)
  77. if(pont[id] >= 250)
  78. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi AK47 \r[Feloldva]","3",0)
  79. else
  80. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi AK47 \w[250 Pont]","0",0)
  81. if(pont[id] >= 200)
  82. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi M4A1 \r[Feloldva]","4",0)
  83. else
  84. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi M4A1 \w[200 Pont]","0",0)
  85. if(pont[id] >= 250)
  86. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi AWP \r[Feloldva]","5",0)
  87. else
  88. menu_additem(menu,"\yKarácsonyi AWP \w[300 Pont]","0",0)
  89. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  90. menu_display(id, menu, 0);
  91. }
  92. public menu_h(id, menu, item)
  93. {
  94. if( item == MENU_EXIT )
  95. {
  96. menu_destroy(menu);
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99. new data[9], szName[64];
  100. new access, callback;
  101. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  102. new key = str_to_num(data);
  103.  
  104. switch(key)
  105. {
  106. case 0: ColorChat(id, GREEN, "[BS] ^1 Sajnálom, nincs elég pontod.")
  107. case 1:{
  108. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 100)
  109. {
  110. pont[id] -= 100
  111. strip_user_weapons(id)
  112. give_item(id, "weapon_knife")
  113. give_item(id, "weapon_deagle")
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. fegyverek[id] = 1
  118. ColorChat(id, GREEN, "[BS]^1 Sikeres várárlás!")
  119. }
  120. }
  121. case 2:{
  122. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 150)
  123. {
  124. pont[id] -= 150
  125. strip_user_weapons(id)
  126. give_item(id, "weapon_knife")
  127. fegyverek[id] = 2
  128. ColorChat(id, GREEN, "[BS]^1 Sikeres várárlás!")
  129. }
  130. }
  131. case 3:{
  132. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 250)
  133. {
  134. pont[id] -= 250
  135. strip_user_weapons(id)
  136. give_item(id, "weapon_ak47")
  137. give_item(id, "ammo_762nato");
  138. give_item(id, "ammo_762nato");
  139. give_item(id, "ammo_762nato");
  140. fegyverek[id] = 3
  141. ColorChat(id, GREEN, "[BS]^1 Sikeres várárlás!")
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 200)
  146. {
  147. pont[id] -= 200
  148. strip_user_weapons(id)
  149. give_item(id, "weapon_m4a1")
  150. give_item(id, "ammo_556nato");
  151. give_item(id, "ammo_556nato");
  152. give_item(id, "ammo_556nato");
  153. fegyverek[id] = 4
  154. ColorChat(id, GREEN, "[BS]^1 Sikeres várárlás!")
  155. }
  156. }
  157. case 5:{
  158. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 300)
  159. {
  160. pont[id] -= 300
  161. strip_user_weapons(id)
  162. give_item(id, "weapon_awp")
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. fegyverek[id] = 5
  167. ColorChat(id, GREEN, "[BS]^1 Sikeres várárlás!")
  168. }
  169. }
  170. }
  171. menu_destroy(menu)
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174. public mentes(id)
  175. {
  176. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  177. get_user_name(id, name, 31)
  178. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  179. format(vaultdata,255,"%i#%i", pont[id], fegyverek[id])
  180. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  181. return PLUGIN_CONTINUE
  182. }
  183. public betoltes(id)
  184. {
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  186. get_user_name(id, name, 31)
  187. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  188. format(vaultdata,255,"%i#%i", pont[id], fegyverek[id])
  189. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  190. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  191. new m_o[32], u_o[32]
  192. parse(vaultdata, m_o, 31, u_o, 31)
  193. pont[id] = str_to_num(m_o)
  194. fegyverek[id] = str_to_num(u_o)
  195.  
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198. public client_disconnect(id)
  199. {
  200. mentes(id)
  201. }
  202. public client_connect(id)
  203. {
  204. betoltes(id)
  205. }
  206.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole