hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Menu(segitség)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18527
Oldal: 1 / 2

Szerző:  PiStA99 [2014.12.16. 09:30 ]
Hozzászólás témája:  Menu(segitség)

Hali!
Eszt a plugin-t be raktam a szervere és amikor ki választok egy csómagot akkor ki fagy a szerver miért van ez
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Ezüst Csomag", "100", "siler_pack" },
  14. { "Bronz Csomag", "300", "bronze_pack" },
  15. { "Arany Csomag", "600", "golden_pack" },
  16. { "Karácsonyi Csomag", "Ingyenes", "kara_pack" }
  17. }
  18.  
  19. new const v_models[][] = {
  20. "v_ak47.mdl",
  21. "v_m4a1.mdl",
  22. "v_awp.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_m3.mdl",
  25. "v_c4.mdl",
  26. "v_famas.mdl",
  27. "v_mp5.mdl",
  28. "v_scout.mdl"
  29. }
  30. new const p_models[][] = {
  31. "p_ak47.mdl",
  32. "p_m4a1.mdl",
  33. "p_awp.mdl",
  34. "p_deagle.mdl",
  35. "p_m3.mdl",
  36. "p_c4.mdl",
  37. "p_famas.mdl",
  38. "p_mp5.mdl",
  39. "p_scout.mdl"
  40. }
  41. public plugin_init() {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43.  
  44. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  45. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  46. }
  47.  
  48. public plugin_precache() {
  49. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  50. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  51. new new_v[256]
  52. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  53.  
  54. precache_model(new_v)
  55. }
  56. }
  57. }
  58.  
  59. public client_disconnect(id)
  60. weapon_select[id] = 0
  61.  
  62. public Weapon_Hook(id) {
  63. if(!is_user_alive(id))
  64. return PLUGIN_CONTINUE
  65.  
  66. static model[32]
  67. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  68.  
  69. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  70. new old_v[256]
  71. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  72.  
  73. if(equali(model, old_v)) {
  74. new new_v[256]
  75.  
  76. if(weapon_select[id] > 0)
  77. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  78. else
  79. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  80.  
  81. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  82. break
  83. }
  84. }
  85.  
  86. return PLUGIN_CONTINUE
  87. }
  88.  
  89. public clcmd_menu(id) {
  90. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  91. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^n\rÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  92.  
  93. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  94.  
  95. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  96. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  97. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  98.  
  99. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  100. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dTúl Kevés Ölésed Van)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  101. else
  102. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  103. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  104. }
  105.  
  106. menu_display(id, menu, 0)
  107.  
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110.  
  111. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  112. if(item == MENU_EXIT) {
  113. menu_destroy(menu)
  114. return PLUGIN_HANDLED
  115. }
  116.  
  117. new data[64], szName[64]
  118. new access, callback
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  120.  
  121. new key = str_to_num(data)
  122. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  123.  
  124. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  125. client_print(id, print_chat, "Túl Kevés Ölésed Van", menu_item_names[key][0], convert_num)
  126. return PLUGIN_HANDLED
  127. }
  128.  
  129. else {
  130. weapon_select[id] = key
  131. client_print(id, print_chat, "Te ezt a Csomagot választottad: ^n\r%s", menu_item_names[key][0])
  132. Weapon_Hook(id)
  133. }
  134.  
  135. return PLUGIN_CONTINUE
  136. }
  137.  

Szerző:  xXlederXxHUN [2014.12.16. 11:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

Log?

Szerző:  PiStA99 [2014.12.16. 12:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

Hogy erted?

Szerző:  NuD[!]e [2014.12.16. 15:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

Mit ír a log? -.-" :shock: :o :roll:

Szerző:  PiStA99 [2014.12.16. 16:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

hol tudom meg nézni ?

Szerző:  MeSter [2014.12.16. 17:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

PiStA99 írta:
hol tudom meg nézni ?


Szerver napló magyarul :D

Szerző:  NuD[!]e [2014.12.16. 17:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

Aza baja hogy a p modeleknek nincs meg adva semmi csak oda van lökve..
pl elérési út , mit csináljon velük..

Szerző:  PiStA99 [2014.12.16. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

és akkor mit csináljak ?

Szerző:  RaZzoR [2014.12.16. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

NuD[!]e írta:
Aza baja hogy a p modeleknek nincs meg adva semmi csak oda van lökve..
pl elérési út , mit csináljon velük..

Mert talán a k*cs*g plugin író nem csinálta meg player modellekre? (p_*.mdl)

Szerző:  PiStA99 [2014.12.16. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menu(segitség)

De most akkor mi a baja ?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/