hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés/Usp ölésért+bonusz
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18618
Oldal: 1 / 2

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 13:08 ]
Hozzászólás témája:  Kés/Usp ölésért+bonusz

Sziasztok, van a kés/usp ölésért pluginok azokba hogy lehetne beleírni azt hogy kapjanak + bonuszt pl: +30 sebbeség.

Választokat előre is köszönöm!

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 13:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

pl.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) +30.0)

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 13:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Az lenne a problémám hogy tesztnek megprobáltam berakni 1 kés modeljjét ahányszor kérte, de amikor feltöltöm a plugint meg minden nem indul el a szeró, mi lehet az oka?
modelleket is bele raktam.
A v_-st csak.

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 13:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

ha logban vmi fatal error van akkor azt jelenti nem tetted be az összes modelt, vagy rossz helyre tetted őket

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 13:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Köszönöm a segítséget, rossz helyre töltöttem fel elnéztem a nagy sietségbe:)
Megy a gomb.

1kérdéssem lenne még jó helyre írtam?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/v_razerknife.mdl")
  17. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  18. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife3.mdl")
  19. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife4.mdl")
  20. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife5.mdl")
  21. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife7.mdl")
  22. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife9.mdl")
  23. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife10.mdl")
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /kesek","menu")
  30. register_clcmd("say /knife","menu")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razerknife.mdl")
  40. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) +30.0)
  41. }
  42. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  45. }
  46. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife3.mdl")
  49. }
  50. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife4.mdl")
  53. }
  54. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife5.mdl")
  57. }
  58. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife7.mdl")
  61. }
  62. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  63. {
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife9.mdl")
  65. }
  66. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  67. {
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife10.mdl")
  69. }
  70. }
  71. public death(){
  72.  

És még annyi kérdéssem lenne gravity vagy + ugrás és + damaget hogy tudok hozzá adni?
Ezt leírnád még nekem ha megkérlek?

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 13:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

jó helyen van
gravity:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity(id, 0.8)


damage kicsit bonyolultabb:
kell ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <hamsandwich>


és ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new bool:b_sebzes[33]


ezt a plugin_init-be:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  2.  

ezt pedig valahová:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 1) //a kes[attacker] == 1 az a kes
  4. {
  5. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  6. }
  7. }


aztán pl. 1-es késnél:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  2. {
  3. b_sebzes[id] = true
  4. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  5. }


client_putinserver-nél írd bele b_sebzes[id] = false

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Ezt pontosan hova írjam?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new bool:b_sebzes[33]


Többi megvan már.

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 14:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

samsung1998 írta:
Ezt pontosan hova írjam?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new bool:b_sebzes[33]


Többi megvan már.

mondjuk
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new oles[33], kes[33], vault

alá

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Köszönöm szépen, megnézem, ha usp-vel csinálom akkor is ugyanezeket kell beírni csak?

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 14:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

samsung1998 írta:
Köszönöm szépen, megnézem, ha usp-vel csinálom akkor is ugyanezeket kell beírni csak?

ha usp akkor CSW_KNIFE helyett CSW_USP

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/