hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.23. 10:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.09.27. 19:51
Hozzászólások:411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Valaki segitene ebben SV_ModelIndex: model /arany/v_awp.mdl not precached
Mindent jól be raktam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "0", "arany" },
  14. }
  15.  
  16. new const v_models[][] = {
  17. "v_ak47.mdl",
  18. "v_awp.mdl"
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  25. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache() {
  29. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  30. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  31. new new_v[256]
  32. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  33.  
  34. precache_model(new_v)
  35. }
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public client_disconnect(id)
  40. weapon_select[id] = 0
  41.  
  42. public Weapon_Hook(id) {
  43. if(!is_user_alive(id))
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45.  
  46. static model[32]
  47. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  48.  
  49. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  50. new old_v[256]
  51. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  52.  
  53. if(equali(model, old_v)) {
  54. new new_v[256]
  55.  
  56. if(weapon_select[id] > 0)
  57. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  58. else
  59. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  60.  
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  62. break
  63. }
  64. }
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67. }
  68.  
  69. public clcmd_menu(id) {
  70. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  71. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  72.  
  73. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  74.  
  75. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  76. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  77. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  78.  
  79. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  80. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  81. else
  82. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  83. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  84. }
  85.  
  86. menu_display(id, menu, 0)
  87.  
  88. return PLUGIN_HANDLED
  89. }
  90.  
  91. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  92. if(item == MENU_EXIT) {
  93. menu_destroy(menu)
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95. }
  96.  
  97. new data[64], szName[64]
  98. new access, callback
  99. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  100.  
  101. new key = str_to_num(data)
  102. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  103.  
  104. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  105. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. else {
  110. weapon_select[id] = key
  111. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  112. Weapon_Hook(id)
  113. }
  114.  
  115. return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.23. 10:27 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const v_models[][] = {
  2. "v_ak47.mdl",
  3. "v_awp.mdl"
  4. }


[s]ide nem kell a v_ (de le is írtam leírásban)[/s]
Ja bocsi, ez még régi verzió :S

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.23. 11:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.09.27. 19:51
Hozzászólások:411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Ha az M4A1 az első a modelnel és az Ak47 a második akkor az M4A1 arany lesz de az ak47 nem lesz mert ki dob avval a hibával de ha az Ak47 az első és az M4A1 a második akkor az Ak47 jó az M4A1 nem jó ki dob avval a hibával


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.23. 12:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Használd azt, amit feltöltöttem, azzal nincs gond.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.23. 14:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.09.27. 19:51
Hozzászólások:411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 21:36 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2014.06.29. 11:49
Hozzászólások:147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache() {
  2. precache_model(" model /arany/v_awp.mdl")
  3. }


Írd bele és elvíleg jó lesz, de Használd RaZzoR a pluginját az legalább jó.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.  
  4. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  5. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  6. }


Ez fölé mehet.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole