hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 21:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 548 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 547 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 18:49 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok! Bent van a szerveremen egy fegyvermenü,de nem tudom azt hogy lehet megoldani hogy például egy awp vagy kés mappon ahol nem kellenek ilyen fegyverek, ez a menü ne jöjjön elő. Ilyen lehetséges?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 18:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
az egy plugin,minden mappon elé jőn én nem vagyok valami profi de aszt hiszem hogy meg lehet oldani! :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
attila2660 írta:
Sziasztok! Bent van a szerveremen egy fegyvermenü,de nem tudom azt hogy lehet megoldani hogy például egy awp vagy kés mappon ahol nem kellenek ilyen fegyverek, ez a menü ne jöjjön elő. Ilyen lehetséges?


mapconfigal meglehet oldani :)

pl
PályaKonfig

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
vagy pluginba beleírsz egy hasonló részt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new szMapName[ 64 ];
  2. get_mapname( szMapName, 63 );
  3.  
  4. if( contain( szMapName, "deathrun_" ) != -1 ) {

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
És ha több mappot akarok? pl. 3-at akkor?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64], Msg[64]
  2. get_mapname(map, 63)
  3.  
  4. if(equal(map, "mapnev") || equal(map, "mapnev") || equal(map, "mapnev"))
  5. {

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 22:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Simán írhatom a végébe?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 22:25 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ciklussal szebb lenne :S

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 22:50 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
PályaKonfig
-letöltöd, telepíted.
-Hozz létre egy maps mappát: amxmodx-> configs mappába,
-készíts egy pályanév.cfg-t, pl csinálsz egy awp_india.cfg-t.
-ebbe beírod: amx_pausecfg pause fegyver_menu.amxx =a leálítani kívánt plugin neve szerepeljen az amx_pausecfg pause után!
minden mapra külön kell cfg fájl.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermnü kérdés
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 22:52 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Alap amxx is tudja a mapkonfigot..

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole