hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 06:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 552 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 551 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang[Javítás]
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 11:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Helló!
Valaki ki javítaná eszt a rang rendszert?
És még +bele irná a [Vip]-et Meg a [Tulaj]-t?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 8
  19. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 150,
  25. 300,
  26. 500,
  27. 700,
  28. 900,
  29. 1200,
  30. 1400,
  31. 1800
  32.  
  33.  
  34. }
  35.  
  36. new const rangok[ASD+1][] = {
  37. "Újonc][LvL1",
  38. "Amator][LvL2",
  39. "Kezdo][LvL3",
  40. "Haladó][LvL4",
  41. "Profi][LvL5",
  42. "Veterán][LvL6",
  43. "Mester][LvL7",
  44. "Király][LvL8",
  45. "Isten][LvL9"
  46.  
  47.  
  48. }
  49.  
  50. public plugin_init()
  51. {
  52. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  53. register_clcmd("say /rg", "hud")
  54. register_clcmd("say", "sayhook")
  55. register_clcmd("say_team", "tshook")
  56. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  57. g_vault = nvault_open("namerang")
  58.  
  59. }
  60. public hud(id)
  61. {
  62. if(szint[id] != ASD+1)
  63. {
  64.  
  65.  
  66. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  67. }
  68. else {
  69.  
  70. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  71. }
  72.  
  73. }
  74. public sayhook(id)
  75. {
  76.  
  77. read_args (message, 191)
  78. remove_quotes (message)
  79. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  80. {
  81. return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83. get_user_name(id, nev, 31)
  84. if(is_user_alive(id)) {
  85. get_user_team(id, color, 9)
  86.  
  87. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  88. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90.  
  91. }
  92. else {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  95. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  97. }
  98. sendmessage(color)
  99. return PLUGIN_HANDLED
  100. }
  101. public tshook(id)
  102. {
  103. read_args (message, 191)
  104. remove_quotes (message)
  105. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  106. {
  107. return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109. get_user_name(id, nev, 31)
  110. new playerTeam = get_user_team(id)
  111. new playerTeamName[19]
  112. switch (playerTeam)
  113. {
  114. case 1: {
  115. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  116.  
  117. }
  118. case 2: {
  119. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  120.  
  121. }
  122. default:
  123. copy (playerTeamName, 9, "*Nézo*")
  124. }
  125. if(is_user_alive(id))
  126. {
  127. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129. get_user_team(id, color, 9)
  130. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  131.  
  132. }
  133. else
  134. {
  135. get_user_team(id, color, 9)
  136. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  137. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  138. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  139. }
  140. sendtmessage(color, playerTeam)
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143. public sendmessage(color[])
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. get_user_team (player, teamName, 9)
  149. teamf (player, color)
  150. elkuldes(player, Temp)
  151. teamf(player, teamName)
  152. }
  153. }
  154. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  155. {
  156. new teamName[10]
  157. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  158. {
  159. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  160. {
  161. get_user_team (player, teamName, 9)
  162. elkuldes(player, Temp)
  163. teamf (player, teamName)
  164. teamf (player, color)
  165. }
  166. }
  167. }
  168. public teamf(player, team[])
  169. {
  170. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  171. write_byte(player)
  172. write_string(team)
  173. message_end()
  174. }
  175. public elkuldes(player, Temp[])
  176. {
  177.  
  178. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  179. write_byte( player )
  180. write_string( Temp )
  181. message_end()
  182.  
  183. }
  184.  
  185. public client_connect(id)
  186. {
  187. LoadData(id)
  188. }
  189. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  190.  
  191. public SaveData(id)
  192. {
  193. new name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195.  
  196. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  197. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  198. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  199.  
  200.  
  201. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  202. return PLUGIN_CONTINUE
  203. }
  204. public LoadData(id)
  205. {
  206. new name[32]
  207. get_user_name(id, name, 31)
  208. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  209.  
  210. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  211. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  212.  
  213. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  214. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  215. new oles[32], level[32]
  216. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  217. olesek[id] = str_to_num(oles)
  218. szint[id] = str_to_num(level)
  219. return PLUGIN_CONTINUE
  220. }
  221. public halal()
  222. {
  223. new killer = read_data(1)
  224. new victim = read_data(2)
  225.  
  226. if(killer != victim)
  227. olesek[killer]++
  228.  
  229. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  230. {
  231. szint[killer]++
  232. }
  233. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole