hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 08:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 536 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.05. 20:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv van egy menüm.Amiben van egy menüpont és az a kérdésem, hogy hogyan tudnám megoldani, hogy ha kiválasza valaki azt a menüpontot akkor lecseréljen 5db modelt?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.05. 20:22 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Ember modelt vagy fegyver skint? :D

De sztem mind1

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
cs_set_user_model(id, "1")
cs_set_user_model(id, "2")
cs_set_user_model(id, "3")
cs_set_user_model(id, "4")
cs_set_user_model(id, "5")[/sma]

és majd a parachute rész :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. precache_model("models/player/1.mdl")
  4. precache_model("models/player/2.mdl")
  5. precache_model("models/player/3.mdl")
  6. precache_model("models/player/4.mdl")
  7. precache_model("models/player/5.mdl")
  8. }


hagyd ez hülyeség xd vki törölheti

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.05. 21:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki valami értelmeset pls.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.05. 21:48 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
és milyen modelt akarsz?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.05. 22:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
fegyver

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.06. 21:22 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Próbáld de nem biztos ezt a caseba meg a parachute rész majd meg tuod csinálni

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  2. {
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/valam/v_kes.mdl")

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.06. 21:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Probáltam így:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public ecw(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(rozsdascsomag[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/os_fegyvercsomagok/v_m4a1_rozsdas.mdl")
}
if(rozsdascsomag[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/os_fegyvercsomagok/v_ak47_rozsdas.mdl")
}
if(rozsdascsomag[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/os_fegyvercsomagok/v_awp_rozsdas.mdl")
}
}

Case-nál:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] case 1:{
if(oles[id] >= 300)
{
rozsdascsomag[id] = 1
ColorChat(id, RED, ".:[ON^1E-S^4HOT]:. ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Rozsdás ^1Csomagot.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs elég ölésed.")
}
}
De nemjó. :( Valami más mód nincs rá? Help. :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 00:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ezt beilleszted a pluginodba.
A casek közül a megfelelő helyre pedig csak annyit írsz, hogy Fegyver[id]=true .
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Model csere"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "demon"
  8.  
  9. new const v_model1[] = "models/v_model1.mdl"
  10. new const v_model2[] = "models/v_model2.mdl"
  11. new const v_model3[] = "models/v_model3.mdl"
  12. new const v_model4[] = "models/v_model4.mdl"
  13. new const v_model5[] = "models/v_model5.mdl"
  14.  
  15. new bool:Fegyver[33] = false;
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache(){
  24. precache_model(v_model1)
  25. precache_model(v_model2)
  26. precache_model(v_model3)
  27. precache_model(v_model4)
  28. precache_model(v_model5)
  29. }
  30.  
  31. public event_curwpn(id)
  32. {
  33. if(Fegyver[id])
  34. {
  35. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_model1)
  37. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_model2)
  39. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_model3)
  41. if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_model4)
  43. if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_model5)
  45. }
  46. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 12:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ha menübe válasza ki akkor, hogy csináljam meg a case-knál, hogy melyk fegyver skint adja?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 16:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Valahogy így? :D

ELEJÉRE!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new modelek[33]


PRECACHEHOZ!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache() {
  2. precache_model("models/skin/v_m4a1_4.mdl")
  3. precache_model("models/skin/v_m4a1_3.mdl")
  4. precache_model("models/skin/v_m4a1_2.mdl")
  5. precache_model("models/skin/v_m4a1_1.mdl")
  6. precache_model("models/v_m4a1.mdl")


EZT A MENÜPONTOKBA!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public menu(id, key) {
  2. switch(key)
  3. {
  4. case 0: adokfegyot(id , 4)
  5. case 1: adokfegyot(id , 2)
  6. case 2: adokfegyot(id , 3)
  7. case 3: adokfegyot(id , 1)
  8. case 4: adokfegyot(id , 0)
  9. default: return PLUGIN_HANDLED
  10. }


Folytatásba!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public adokfegyot(id , Fegyo) {
  2. modelek[id] = Fegyo
  3.  
  4. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  5. if ( Weapon != CSW_M4A1 )
  6. return PLUGIN_HANDLED
  7.  
  8. new vModel[56]
  9.  
  10. switch(Fegyo)
  11. {
  12. case 0: {
  13. format(vModel,55,"models/v_m4a1.mdl")
  14. }
  15. case 1: {
  16. format(vModel,55,"models/skin/v_m4a1_1.mdl")
  17. }
  18. case 2: {
  19. format(vModel,55,"models/skin/v_m4a1_2.mdl")
  20. }
  21. case 3: {
  22. format(vModel,55,"models/skin/v_m4a1_3.mdl")
  23. }
  24. case 4: {
  25. format(vModel,55,"models/skin/v_m4a1_4.mdl")
  26. }
  27. }
  28.  
  29. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  30.  
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32. }


Ha nem megy ÍRJ PM-ben!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole