hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 07:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 91 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 91 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Skin Pack
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 08:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. Nem értem ezt a plugint. Úgy kellene ,hogy berakom olyan nevő mappába őket külön külön és úgy nyitja meg?? models-siler_pack
models-bronze_pack

Így kellene???

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Ezüst Csomag", "100", "siler_pack" },
  14. { "Bronz Csomag", "300", "bronze_pack" },
  15. { "Arany Csomag", "600", "golden_pack" },
  16. { "Karácsonyi Csomag", "Ingyenes", "kara_pack" }
  17. }
  18.  
  19. new const v_models[][] = {
  20. "v_ak47.mdl",
  21. "v_m4a1.mdl",
  22. "v_awp.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_m3.mdl",
  25. "v_c4.mdl",
  26. "v_famas.mdl",
  27. "v_mp5.mdl",
  28. "v_scout.mdl"
  29. }
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  34. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  39. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  40. new new_v[256]
  41. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  42.  
  43. precache_model(new_v)
  44. }
  45. }
  46. }
  47.  
  48. public client_disconnect(id)
  49. weapon_select[id] = 0
  50.  
  51. public Weapon_Hook(id) {
  52. if(!is_user_alive(id))
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. static model[32]
  56. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  57.  
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. new old_v[256]
  60. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  61.  
  62. if(equali(model, old_v)) {
  63. new new_v[256]
  64.  
  65. if(weapon_select[id] > 0)
  66. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  67. else
  68. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  69.  
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  71. break
  72. }
  73. }
  74.  
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77.  
  78. public clcmd_menu(id) {
  79. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  80. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^n\rÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  81.  
  82. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  83.  
  84. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  85. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  86. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  87.  
  88. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  89. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dTúl Kevés Ölésed Van)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  90. else
  91. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  92. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  93. }
  94.  
  95. menu_display(id, menu, 0)
  96.  
  97. return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99.  
  100. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  101. if(item == MENU_EXIT) {
  102. menu_destroy(menu)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105.  
  106. new data[64], szName[64]
  107. new access, callback
  108. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  109.  
  110. new key = str_to_num(data)
  111. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  112.  
  113. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  114. client_print(id, print_chat, "Túl Kevés Ölésed Van", menu_item_names[key][0], convert_num)
  115. return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117.  
  118. else {
  119. weapon_select[id] = key
  120. client_print(id, print_chat, "Te ezt a Csomagot választottad: ^n\r%s", menu_item_names[key][0])
  121. Weapon_Hook(id)
  122. }
  123.  
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Pack
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 17:12 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Először is használd ezt, mert abban figyelmetlenséget követtem el, futási hiba lesz (runtime error):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  14. { "EzĂĽst Csomag", "8", "silver_pack" },
  15. { "Bronz Csomag", "10", "bronze_pack" }
  16. }
  17.  
  18. new const v_models[][] = {
  19. "v_ak47.mdl",
  20. "v_aug.mdl",
  21. "v_awp.mdl",
  22. "v_c4.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_elite.mdl",
  25. "v_famas.mdl",
  26. "v_fiveseven.mdl",
  27. "v_flashbang.mdl",
  28. "v_g3sg1.mdl",
  29. "v_galil.mdl",
  30. "v_glock18.mdl",
  31. "v_hegrenade.mdl",
  32. "v_knife.mdl",
  33. "v_m3.mdl",
  34. "v_m4a1.mdl",
  35. "v_m249.mdl",
  36. "v_mac10.mdl",
  37. "v_mp5.mdl",
  38. "v_p90.mdl",
  39. "v_p228.mdl",
  40. "v_scout.mdl",
  41. "v_sg550.mdl",
  42. "v_sg552.mdl",
  43. "v_smokegrenade.mdl",
  44. "v_tmp.mdl",
  45. "v_usp.mdl",
  46. "v_ump45.mdl",
  47. "v_xm1014.mdl"
  48. }
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  54. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache() {
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  60. new new_v[256]
  61. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  62.  
  63. precache_model(new_v)
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id)
  69. weapon_select[id] = 0
  70.  
  71. public Weapon_Hook(id) {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75. static model[32]
  76. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  79. new old_v[256]
  80. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  81.  
  82. if(equali(model, old_v)) {
  83. new new_v[256]
  84.  
  85. if(weapon_select[id] > 0)
  86. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  87. else
  88. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  89.  
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  91. break
  92. }
  93. }
  94.  
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public clcmd_menu(id) {
  99. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  100. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  101.  
  102. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  103.  
  104. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  105. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  106. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  107.  
  108. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  109. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  110. else
  111. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  112. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  113. }
  114.  
  115. menu_display(id, menu, 0)
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  121. if(item == MENU_EXIT) {
  122. menu_destroy(menu)
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126. new data[64], szName[64]
  127. new access, callback
  128. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  129.  
  130. new key = str_to_num(data)
  131. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  132.  
  133. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  134. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. else {
  139. weapon_select[id] = key
  140. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  141. Weapon_Hook(id)
  142. }
  143.  
  144. return PLUGIN_CONTINUE
  145. }
  146.  


Hányszor magyarázzam el gyerekek? De most télleg :S

menu_item_names Tömben 1. oszlopban helyezkednek el a csomagok nevei(ami menüben is található. 2. oszlopban, hogy mennyi ölés kell a feloldásához (Ha 0-át írsz, akkor egyértelmű, hogy ingyenes). 3. oszlopban a mappa nevei található, amibe másolod azokat a modelleket, amiknek a neveit megadtad a v_models tömben (Értelemszerűen a mappákat a cstrike/models mappában kell létrehozni).

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Pack
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 12:46 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.05.17. 18:20
Hozzászólások: 44
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
De hogyha pl leakarom cserélni az fegyvereket?..

_________________
Amíg nem adod fel legyőzhetetlen vagy!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Pack
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 13:14 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Ott van hogy
Kód:
{ "Karácsonyi Csomag", "Ingyenes", "kara_pack <- ez a mappa" }
abba bele rakod az összes skint ezeket

Kód:
"v_ak47.mdl",
"v_m4a1.mdl",
"v_awp.mdl",
"v_deagle.mdl",
"v_m3.mdl",
"v_c4.mdl",
"v_famas.mdl",
"v_mp5.mdl",
"v_scout.mdl"
<-- ezeket a te modeljeid alapján.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole