hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.09. 02:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 543 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 543 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 19:50 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki ehhez a fegyó menühöz írna még 1 csomagot? meg annyi hogy az ölésem ne menjen el ha nullázom a statom aki megcsinálja megy a kéz :D köszi4 :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Arany Csomag", "150", "arany_fegyverek" }
  20. }
  21.  
  22. new const models_name[][] = {
  23. "m4a1.mdl",
  24. "ak47.mdl",
  25. "awp.mdl"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31. register_dictionary(DICTIONARY)
  32.  
  33. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  34. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  35.  
  36. #if defined HOOK_W_MODELS
  37. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  38. #endif
  39. }
  40.  
  41. public plugin_precache() {
  42. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  43. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  44. #if defined HOOK_P_MODELS
  45. new precache_p[256]
  46. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  47.  
  48. precache_model(precache_p)
  49. #endif
  50.  
  51. #if defined HOOK_V_MODELS
  52. new precache_v[256]
  53. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  54.  
  55. precache_model(precache_v)
  56. #endif
  57.  
  58. }
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public client_disconnect(id)
  63. weapon_select[id] = 0
  64.  
  65. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  66. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  67.  
  68. new owner = pev(ent, pev_owner)
  69.  
  70. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  71. new old_w[256]
  72. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  73.  
  74. new new_w[256]
  75. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  76.  
  77. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  78. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  79. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  80.  
  81. return FMRES_SUPERCEDE
  82. }
  83. }
  84.  
  85. return FMRES_IGNORED
  86. }
  87.  
  88. public Hook_P_V_Model(id) {
  89. if(!is_user_alive(id))
  90. return PLUGIN_CONTINUE
  91.  
  92. static v_model[32], p_model[32]
  93. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  94. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  95.  
  96. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  97. #if defined HOOK_V_MODELS
  98. new old_v[256]
  99. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  100.  
  101. new new_v[256]
  102. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  103.  
  104. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  105. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  106. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  107.  
  108. break
  109. }
  110. #endif
  111.  
  112. #if defined HOOK_P_MODELS
  113. new old_p[256]
  114. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  115.  
  116. new new_p[256]
  117. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  118.  
  119. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  120. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  121. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  122.  
  123. break
  124. }
  125. #endif
  126. }
  127.  
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130.  
  131. public clcmd_menu(id) {
  132. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  133. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  134.  
  135. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  136.  
  137. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  138. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  139. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  140.  
  141. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  142. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  143. else
  144. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  145. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  146. }
  147.  
  148. menu_display(id, menu, 0)
  149.  
  150. return PLUGIN_HANDLED
  151. }
  152.  
  153. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  154. if(item == MENU_EXIT) {
  155. menu_destroy(menu)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158.  
  159. new data[64], szName[64]
  160. new access, callback
  161. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  162.  
  163. new key = str_to_num(data)
  164. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  165.  
  166. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  167. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. else {
  172. weapon_select[id] = key
  173. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  174. Hook_P_V_Model(id)
  175. }
  176.  
  177. return PLUGIN_CONTINUE
  178. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 19:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
1.
Min meg próbálom :)

2.
Ne rakj be statisztika nullázót :D

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 19:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Atom írta:
1.
Min meg próbálom :)

2.
Ne rakj be statisztika nullázót :D

xd köszi az 1. de kell stat nullázó !! :D xdd

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 20:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Arany Csomag", "150", "arany_fegyverek" },
  20. { "Kek Csomag", "150", "kek" }
  21.  
  22. }
  23.  
  24. new const models_name[][] = {
  25. "m4a1.mdl",
  26. "ak47.mdl",
  27. "awp.mdl"
  28. }
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_dictionary(DICTIONARY)
  34.  
  35. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  36. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  37.  
  38. #if defined HOOK_W_MODELS
  39. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  40. #endif
  41. }
  42.  
  43. public plugin_precache() {
  44. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  45. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  46. #if defined HOOK_P_MODELS
  47. new precache_p[256]
  48. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  49.  
  50. precache_model(precache_p)
  51. #endif
  52.  
  53. #if defined HOOK_V_MODELS
  54. new precache_v[256]
  55. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  56.  
  57. precache_model(precache_v)
  58. #endif
  59.  
  60. }
  61. }
  62. }
  63.  
  64. public client_disconnect(id)
  65. weapon_select[id] = 0
  66.  
  67. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  68. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  69.  
  70. new owner = pev(ent, pev_owner)
  71.  
  72. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  73. new old_w[256]
  74. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  75.  
  76. new new_w[256]
  77. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  78.  
  79. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  80. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  81. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  82.  
  83. return FMRES_SUPERCEDE
  84. }
  85. }
  86.  
  87. return FMRES_IGNORED
  88. }
  89.  
  90. public Hook_P_V_Model(id) {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93.  
  94. static v_model[32], p_model[32]
  95. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  96. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  97.  
  98. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  99. #if defined HOOK_V_MODELS
  100. new old_v[256]
  101. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  102.  
  103. new new_v[256]
  104. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  105.  
  106. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  107. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  108. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  109.  
  110. break
  111. }
  112. #endif
  113.  
  114. #if defined HOOK_P_MODELS
  115. new old_p[256]
  116. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  117.  
  118. new new_p[256]
  119. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  120.  
  121. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  122. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  123. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  124.  
  125. break
  126. }
  127. #endif
  128. }
  129.  
  130. return PLUGIN_CONTINUE
  131. }
  132.  
  133. public clcmd_menu(id) {
  134. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  135. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  136.  
  137. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  138.  
  139. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  140. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  141. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  142.  
  143. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  144. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  145. else
  146. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  147. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  148. }
  149.  
  150. menu_display(id, menu, 0)
  151.  
  152. return PLUGIN_HANDLED
  153. }
  154.  
  155. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  156. if(item == MENU_EXIT) {
  157. menu_destroy(menu)
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160.  
  161. new data[64], szName[64]
  162. new access, callback
  163. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  164.  
  165. new key = str_to_num(data)
  166. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  167.  
  168. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  169. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  170. return PLUGIN_HANDLED
  171. }
  172.  
  173. else {
  174. weapon_select[id] = key
  175. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  176. Hook_P_V_Model(id)
  177. }
  178.  
  179. return PLUGIN_CONTINUE
  180. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 85 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole