hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 08:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 204 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 201 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Ebben a fegyver skin menüben ha lemegyek, akkor miért tűnik el az öléseim?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "RaZzoR"
  9.  
  10. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14. #define HOOK_W_MODELS
  15.  
  16. new weapon_select[33]
  17.  
  18. new const menu_item_names[][][] = {
  19. { "Alap Csomag", "0", "" },
  20. { "Arany Csomag", "350", "BS" }
  21. }
  22.  
  23. new const models_name[][] = {
  24. "ak47.mdl",
  25. "aug.mdl",
  26. "awp.mdl",
  27. "c4.mdl",
  28. "deagle.mdl",
  29. "m4a1.mdl",
  30. "scout.mdl",
  31. "knife.mdl",
  32. "famas.mdl"
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.  
  38. register_dictionary(DICTIONARY)
  39.  
  40. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  41. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  42.  
  43. #if defined HOOK_W_MODELS
  44. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  45. #endif
  46. }
  47.  
  48. public plugin_precache() {
  49. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  50. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  51. #if defined HOOK_P_MODELS
  52. new precache_p[256]
  53. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  54.  
  55. precache_model(precache_p)
  56. #endif
  57.  
  58. #if defined HOOK_V_MODELS
  59. new precache_v[256]
  60. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  61.  
  62. precache_model(precache_v)
  63. #endif
  64.  
  65. #if defined HOOK_W_MODELS
  66. new precache_w[256]
  67. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  68.  
  69. precache_model(precache_w)
  70. #endif
  71. }
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_disconnect(id)
  76. weapon_select[id] = 0
  77.  
  78. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  79. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  80.  
  81. new owner = pev(ent, pev_owner)
  82.  
  83. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  84. new old_w[256]
  85. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  86.  
  87. new new_w[256]
  88. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  89.  
  90. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  91. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  92. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  93.  
  94. return FMRES_SUPERCEDE
  95. }
  96. }
  97.  
  98. return FMRES_IGNORED
  99. }
  100.  
  101. public Hook_P_V_Model(id) {
  102. if(!is_user_alive(id))
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104.  
  105. static v_model[32], p_model[32]
  106. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  107. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  108.  
  109. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  110. #if defined HOOK_V_MODELS
  111. new old_v[256]
  112. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  113.  
  114. new new_v[256]
  115. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  116.  
  117. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  118. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  119. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  120.  
  121. break
  122. }
  123. #endif
  124.  
  125. #if defined HOOK_P_MODELS
  126. new old_p[256]
  127. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  128.  
  129. new new_p[256]
  130. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  131.  
  132. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  133. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  134. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  135.  
  136. break
  137. }
  138. #endif
  139. }
  140.  
  141. return PLUGIN_CONTINUE
  142. }
  143.  
  144. public clcmd_menu(id) {
  145. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  146. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  147.  
  148. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  149.  
  150. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  151. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  152. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  153.  
  154. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  155. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  156. else
  157. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  158. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  159. }
  160.  
  161. menu_display(id, menu, 0)
  162.  
  163. return PLUGIN_HANDLED
  164. }
  165.  
  166. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  167. if(item == MENU_EXIT) {
  168. menu_destroy(menu)
  169. return PLUGIN_HANDLED
  170. }
  171.  
  172. new data[64], szName[64]
  173. new access, callback
  174. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  175.  
  176. new key = str_to_num(data)
  177. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  178.  
  179. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  180. ColorChat(id,GREEN,"[BS] ^1Ezt a csomagot ^4(%s) ^1nem használhatod, mert nincs ^4%i ^1ölésed!", menu_item_names[key][0], convert_num)
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183.  
  184. else {
  185. weapon_select[id] = key
  186. ColorChat(id,GREEN,"[BS] ^1Ezt a csomagot választottad: ^4%s^1!", menu_item_names[key][0])
  187. Hook_P_V_Model(id)
  188. }
  189.  
  190. return PLUGIN_CONTINUE
  191. }
  192.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
mert nem ment? :D

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:24 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.26. 16:12
Hozzászólások: 25
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Azért tűnik el, mert alapból eltűnik a plugin nem támogasa a frag mentés funkciót.

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN [] = "New Plug-In"
  2. new const VERSION [] = "1.0"
  3. new const AUTHOR [] = "E.Clown"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára E.Clown 2015.01.28. 18:29-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:27 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
nem támogassa :D:D:D

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nem támogati? :D :D
Valaki beleírná, hogy mentse.

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 13:51 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
hülyeség ha a fragot akarod elmenteni..

mondjuk van a játékosnak 5000fragja akkor feljön azt ilyen statja lessz 500 | 0 nagyon jó, szerintem többet érsz ha mással mented.. nem fragokkal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole