hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 489 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 489 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:36 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 17:13
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok!

Én még az előző kérdéseimet folytatván, bízván a segítségetekben, megkérdem, hogy kell azt megcsinálni, hogy ha egy pontrendszerben valaki megvesz valamit, akkor le is vonja a pontot(pénzt, credited, aranyt, stb) vagy az akármit..:)


Várom válaszotok..!

_________________
Az én szerverem---->178.248.200.34:27226, ez egy Knife DeathMatch, gyertek minnél többen!:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:46 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
pl.: pont[id] -= 100
ez levon 100-at

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:03 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 17:13
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Alapvetően köszönöm, de nem nem engedi csak így beírni...:Đ

Szóval átírtam az én verziómra, de nem tetszik neki..:'(

_________________
Az én szerverem---->178.248.200.34:27226, ez egy Knife DeathMatch, gyertek minnél többen!:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:04 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
nem fordítja át?

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:06 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 17:13
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sajnos nem..:c


Csatolmányok:
Magyarázat: Megtennéd, hogy ebbe beírod, vagy leg ez alapján elmagyarázod?:)
(Bocsi, csak ehhez nem értek annyira...)

Shop_v2.sma [2.6 KiB]
Letöltve 60 alkalommal.

_________________
Az én szerverem---->178.248.200.34:27226, ez egy Knife DeathMatch, gyertek minnél többen!:)
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:10 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <fun>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <nvault>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plug-In"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "author"
  13.  
  14. new credit[33]
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_clcmd("say /shop","fastmenu")
  19. register_clcmd("say /bolt","fastmenu")
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  22. }
  23. public halal(id)
  24. {
  25. new killer = read_data(1)
  26. new victim = read_data(2)
  27.  
  28. if(killer != victim)
  29. {
  30. credit[killer] += 10
  31. ColorChat(id, RED, "Kaptal 10 ^4credit ^3-et!")
  32. }
  33. }
  34. public fastmenu(id) {
  35.  
  36. new cim[121]
  37. format(cim, charsmax(cim), "\ySzerver Bolt by \wDiv0rce \r^nCrediteid: \w%d",credit[id]) // a pontok[id] helyére a te változód írod.
  38. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  39. menu_additem(menu, "\y10Hp \w150Credit", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y50Armor \w100Credit", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yUsp \w320Credit", "3", 0);
  42. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  43.  
  44. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  46. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  48. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  49.  
  50. menu_display(id, menu, 0);
  51. }
  52.  
  53. public menu_h(id, menu, item)
  54. {
  55. if( item == MENU_EXIT )
  56. {
  57. menu_destroy(menu);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. new data[6], szName[64];
  62. new access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  64. new key = str_to_num(data);
  65. switch(key)
  66. {
  67. case 1: {
  68. if(credit[id] >= 150)
  69. {
  70. set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
  71. ColorChat(id, RED, "Vettel ^4Hp ^3-t!")
  72. credit[id] -= 100
  73. }
  74. else {
  75. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  76. }
  77. }
  78. case 2:{
  79. if(credit[id] >= 100)
  80. {
  81. set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
  82. ColorChat(id, RED, "Vettel ^4Armor ^3-t!")
  83. }
  84. else {
  85. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  86. }
  87. }
  88. case 3: {
  89. if(credit[id] >= 320)
  90. {
  91. give_item(id, "weapon_usp")
  92. ColorChat(id, RED, "Vettel egy ^4Usp ^3-t!")
  93. }
  94. else {
  95. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  96. }
  97. }
  98. }
  99. return PLUGIN_HANDLED
  100. }
  101.  

most már jó lesz ahogy előbb leírtam, annyi volt a baj, hogy így volt a pluginban: new credit[33][1]

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:18 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 17:13
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Oléééééééé:D

Köszönön!:D

_________________
Az én szerverem---->178.248.200.34:27226, ez egy Knife DeathMatch, gyertek minnél többen!:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:40 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 17:13
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
És mégha, de ez már tényleg az utsó, abban tudnál segíteni, hogy elmentse a pontokat..:)

Azt megköszönném...:)

_________________
Az én szerverem---->178.248.200.34:27226, ez egy Knife DeathMatch, gyertek minnél többen!:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 23:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <fun>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <nvault>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plug-In"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "author"
  13.  
  14. new credit[33], vault
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_clcmd("say /shop","fastmenu")
  19. register_clcmd("say /bolt","fastmenu")
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  22. }
  23.  
  24. public client_connect(id){
  25. betoltes(id)
  26. }
  27.  
  28. public client_disconnect(id){
  29. mentes(id)
  30. }
  31.  
  32. public plugin_end(){
  33. nvault_close(vault)
  34. }
  35.  
  36. public mentes(id){
  37. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  38. get_user_name(id, name, 31)
  39. format(vaultkey,63,"%s-credit", name)
  40. format(vaultdata,255,"%d", credit[id])
  41. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43. }
  44.  
  45. public betoltes(id){
  46. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  47. get_user_name(id, name, 31)
  48. format(vaultkey,63,"%s-credit", name)
  49. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  50. credit[id] = str_to_num(vaultdata)
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }
  53.  
  54. public halal(id)
  55. {
  56. new killer = read_data(1)
  57. new victim = read_data(2)
  58.  
  59. if(killer != victim)
  60. {
  61. credit[killer] += 10
  62. ColorChat(id, RED, "Kaptal 10 ^4credit ^3-et!")
  63. }
  64. }
  65. public fastmenu(id) {
  66.  
  67. new cim[121]
  68. format(cim, charsmax(cim), "\ySzerver Bolt by \wDiv0rce \r^nCrediteid: \w%d",credit[id]) // a pontok[id] helyére a te változód írod.
  69. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  70. menu_additem(menu, "\y10Hp \w150Credit", "1", 0);
  71. menu_additem(menu, "\y50Armor \w100Credit", "2", 0);
  72. menu_additem(menu, "\yUsp \w320Credit", "3", 0);
  73. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  74.  
  75. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  76. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  77. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  79. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  80.  
  81. menu_display(id, menu, 0);
  82. }
  83.  
  84. public menu_h(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91.  
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95. new key = str_to_num(data);
  96. switch(key)
  97. {
  98. case 1:{
  99. if(credit[id] >= 150)
  100.  
  101. {
  102. set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
  103. ColorChat(id, RED, "Vettel ^4Hp ^3-t!")
  104. credit[id] -= 100
  105. }
  106. else {
  107. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  108. }
  109. }
  110. case 2:{
  111. if(credit[id] >= 100)
  112. {
  113. set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
  114. ColorChat(id, RED, "Vettel ^4Armor ^3-t!")
  115. }
  116. else {
  117. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  118. }
  119. }
  120. case 3: {
  121. if(credit[id] >= 320)
  122. {
  123. give_item(id, "weapon_usp")
  124. ColorChat(id, RED, "Vettel egy ^4Usp ^3-t!")
  125. }
  126. else {
  127. ColorChat(id, GREY, "Nincs eleg ^4credited!")
  128. }
  129. }
  130. }
  131. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: PontRendszerben pontlevonás!
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 23:30 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
2x tölti be az includeot.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 143 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole