hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 22:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 303 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 303 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: menü készítés megtanulása
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 15:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
6almasok írta:
ha meg skinre akarod:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public plugin_precache()
{
precache_model("models/awpskin/v_awp.mdl")
}
public awp(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
 
if(awpskin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awpskin/v_awp.mdl")
}
case 1: {
if(pont[id] >= 600)
awpskin[id] = 1
client_print(id, print_chat, "Megvetted az AWP-t!");
{
else
}
client_print(id, print_chat, "Nincs eleg penzed!");
}
}
 
remélem ebből ki tudod szűrni a lényeget és betudod építeni a pluginodba



olyat hogy kell csinálni, hogy meg van szabva, hogy pl: Arany ak47 [250] öléstől van és ha van annyi ölésed ( mármint összesen az eddigi kill és persze nem von le ölést :)) )

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü készítés megtanulása
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 15:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
.:[KR!$Z]:. írta:
6almasok írta:
ha meg skinre akarod:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public plugin_precache()
{
precache_model("models/awpskin/v_awp.mdl")
}
public awp(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
 
if(awpskin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awpskin/v_awp.mdl")
}
case 1: {
if(pont[id] >= 600)
awpskin[id] = 1
client_print(id, print_chat, "Megvetted az AWP-t!");
{
else
}
client_print(id, print_chat, "Nincs eleg penzed!");
}
}
 
remélem ebből ki tudod szűrni a lényeget és betudod építeni a pluginodba



olyat hogy kell csinálni, hogy meg van szabva, hogy pl: Arany ak47 [250] öléstől van és ha van annyi ölésed ( mármint összesen az eddigi kill és persze nem von le ölést :)) )


Hát nagyjából kiszedtem egy pluginbol ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public valami(id)
  2. {
  3. new fegyver = get_user_weapon(id)
  4. if(ak47_oles[id] >= 250 && fegyver == CSW_AK47) // ha az ak47_oles nagyobb vagy egyenlő 250 el akkot használhasa ezt a modelt:
  5. {
  6. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  7. }
  8.  
  9. public valami1()
  10. {
  11. new attacker = read_data(1)
  12. new victim = read_data(2)
  13.  
  14. if(attacker == victim)
  15. {
  16. return PLUGIN_HANDLED;
  17. }
  18. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47) // ha Ak-val ol akkor az ak47_oles-hez hozá add 1-et.
  19. {
  20. ak47_oles[attacker]++ // itt add hozzá 1-et.
  21. }
  22. return PLUGIN_HANDLED
  23. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü készítés megtanulása
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 16:00 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Quantum írta:
.:[KR!$Z]:. írta:
6almasok írta:
ha meg skinre akarod:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public plugin_precache()
{
precache_model("models/awpskin/v_awp.mdl")
}
public awp(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
 
if(awpskin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awpskin/v_awp.mdl")
}
case 1: {
if(pont[id] >= 600)
awpskin[id] = 1
client_print(id, print_chat, "Megvetted az AWP-t!");
{
else
}
client_print(id, print_chat, "Nincs eleg penzed!");
}
}
 
remélem ebből ki tudod szűrni a lényeget és betudod építeni a pluginodba



olyat hogy kell csinálni, hogy meg van szabva, hogy pl: Arany ak47 [250] öléstől van és ha van annyi ölésed ( mármint összesen az eddigi kill és persze nem von le ölést :)) )


Hát nagyjából kiszedtem egy pluginbol ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public valami(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(ak47_oles[id] >= 250 && fegyver == CSW_AK47) // ha az ak47_oles nagyobb vagy egyenlő 250 el akkot használhasa ezt a modelt:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
}
 
public valami1()
{
new attacker = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(attacker == victim)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47) // ha Ak-val ol akkor az ak47_oles-hez hozá add 1-et.
{
ak47_oles[attacker]++ // itt add hozzá 1-et.
}
return PLUGIN_HANDLED
}




ha jól tudom akkor ez az arany fegyverek öléstől plugin lenne :) akkor autómatikusan a kezében lesz a skin???
persze ha eléri az adott mennyiségű ölést... :)

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü készítés megtanulása
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 16:00 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
.:[KR!$Z]:. írta:
ha jól tudom akkor ez az arany fegyverek öléstől plugin lenne :) akkor autómatikusan a kezében lesz a skin???
persze ha eléri az adott mennyiségű ölést... :)


Igen :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole