hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 469 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 16:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki tudná javítani?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "RangMenü"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "V!rusHD"
  9.  
  10. new rangkill[33],szint[33],lvl[33],g_vault
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15.  
  16. #define szamok 13
  17. #define lvlszamok 30
  18.  
  19. new const kill[szamok] = {
  20. 200,
  21. 500,
  22. 750,
  23. 900,
  24. 1150,
  25. 1350,
  26. 1500,
  27. 1600,
  28. 1800,
  29. 2000,
  30. 2300,
  31. 2500,
  32. 3000
  33. }
  34. new const rangok[szamok+1][] = {
  35. "[Pisis]",
  36. "[Taknyos]",
  37. "[Kezdő]",
  38. "[Haladó]",
  39. "[Profi]",
  40. "[LoL]",
  41. "[Aimos]",
  42. "[Fejvadász]",
  43. "[Brutál]",
  44. "[Mester]",
  45. "[NagyMester]",
  46. "[LegenD]",
  47. "[Isten]",
  48. "[Titán]"
  49.  
  50. }
  51. new const lvlkill[lvlszamok] = {
  52. 25,
  53. 50,
  54. 75,
  55. 100,
  56. 125,
  57. 150,
  58. 200,
  59. 300,
  60. 400,
  61. 500,
  62. 600,
  63. 700,
  64. 800,
  65. 900,
  66. 1000,
  67. 1150,
  68. 1300,
  69. 1500,
  70. 1700,
  71. 1800,
  72. 1900,
  73. 2150,
  74. 2300,
  75. 2400,
  76. 2500,
  77. 2600,
  78. 2700,
  79. 2800,
  80. 2900,
  81. 3000
  82. }
  83. new const szintek[lvlszamok+1] = {
  84. 0,
  85. 1,
  86. 2,
  87. 3,
  88. 4,
  89. 5,
  90. 6,
  91. 7,
  92. 8,
  93. 9,
  94. 10,
  95. 11,
  96. 12,
  97. 13,
  98. 14,
  99. 15,
  100. 16,
  101. 17,
  102. 18,
  103. 19,
  104. 20,
  105. 21,
  106. 22,
  107. 23,
  108. 24,
  109. 25,
  110. 26,
  111. 27,
  112. 28,
  113. 29,
  114. 30
  115. }
  116. public plugin_init() {
  117. register_clcmd("say /rangmenu","fomenu")
  118. register_event("DeathMsg","death","a")
  119. register_clcmd("say", "sayhook")
  120. g_vault = nvault_open("Rangok")
  121. }
  122. public death()
  123. {
  124. new killer = read_data(1)
  125. new victim = read_data(2)
  126.  
  127. if(killer == victim)
  128. {
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131. rangkill[killer]++
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. public fomenu(id)
  135. {
  136. new cim[121]
  137. format(cim, charsmax(cim), "RangMenü(By:V!rusHD)^nKILL:%d",rangkill[id])
  138. new menu = menu_create(cim, "rangmenu_handler" )
  139. menu_additem(menu, "\rPisis\y(Megszerezve)", "1", 0);
  140. if(rangkill[id] >= 200)
  141. menu_additem(menu, "\rTaknyos\y(Megszerezve)", "2", 0);
  142. else
  143. menu_additem(menu, "\dTaknyos\y(200 KILL)", "2", 0);
  144. if(rangkill[id] >= 500)
  145. menu_additem(menu, "\rKezdő\y(Megszerezve)", "3", 0);
  146. else
  147. menu_additem(menu, "\dKezdő\y(500 KILL)", "3", 0);
  148. if(rangkill[id] >= 750)
  149. menu_additem(menu, "\rHaladó\y(Megszerezve)", "4", 0);
  150. else
  151. menu_additem(menu, "\dHaladó\y(750 KILL)", "4", 0);
  152. if(rangkill[id] >= 900)
  153. menu_additem(menu, "\rProfi\y(Megszerezve)", "5", 0);
  154. else
  155. menu_additem(menu, "\dProfi\y(900 KILL)", "5", 0);
  156. if(rangkill[id] >= 1150)
  157. menu_additem(menu, "\rLoL\y(Megszerezve)", "6", 0);
  158. else
  159. menu_additem(menu, "\dLoL\y(1150 KILL)", "6", 0);
  160. if(rangkill[id] >= 1350)
  161. menu_additem(menu, "\rAimos\y(Megszerezve)", "7", 0);
  162. else
  163. menu_additem(menu, "\dAimos\y(1350 KILL)", "7", 0);
  164. if(rangkill[id] >= 1500)
  165. menu_additem(menu, "\rFejvadász\y(Megszerezve)", "8", 0);
  166. else
  167. menu_additem(menu, "\dFejvadász\y(1500 KILL)", "8", 0);
  168. if(rangkill[id] >= 1600)
  169. menu_additem(menu, "\rBrutál\y(Megszerezve)", "9", 0);
  170. else
  171. menu_additem(menu, "\dBrutál\y(1600 KILL)", "9", 0);
  172. if(rangkill[id] >= 1800)
  173. menu_additem(menu, "\rMester\y(Megszerezve)", "10", 0);
  174. else
  175. menu_additem(menu, "\dMester\y(1800 KILL)", "10", 0);
  176. if(rangkill[id] >= 2000)
  177. menu_additem(menu, "\rNagyMester\y(Megszerezve)", "11", 0);
  178. else
  179. menu_additem(menu, "\dNagyMester\y(2000 KILL)", "11", 0);
  180. if(rangkill[id] >= 2300)
  181. menu_additem(menu, "\rLegenD\y(Megszerezve)", "12", 0);
  182. else
  183. menu_additem(menu, "\dLegenD\y(2300 KILL)", "12", 0);
  184. if(rangkill[id] >= 2500)
  185. menu_additem(menu, "\rIsten\y(Megszerezve)", "13", 0);
  186. else
  187. menu_additem(menu, "\dIsten\y(2500 KILL)", "13", 0);
  188. if(rangkill[id] >= 3000)
  189. menu_additem(menu, "\rTitán\y(Megszerezve)", "14", 0);
  190. else
  191. menu_additem(menu, "\dTitán\y(3000 KILL)", "14", 0);
  192.  
  193. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  194. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  195.  
  196. menu_display(id, menu, 0);
  197.  
  198. return PLUGIN_HANDLED;
  199. }
  200. public rangmenu_handler(id, menu, item)
  201. {
  202. if(item == MENU_EXIT)
  203. {
  204. menu_cancel(id);
  205. return PLUGIN_HANDLED;
  206. }
  207.  
  208. new command[6], name[64], access, callback;
  209.  
  210. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  211. new key = str_to_num(command);
  212.  
  213. switch(key)
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. if(rangkill[id] >= 0)
  218. {
  219. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  220. }
  221. }
  222. case 2:
  223. {
  224. if(rangkill[id] >= 200)
  225. {
  226. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 200 ^3KILL ^1szükséges.")
  231. }
  232. }
  233. case 3:
  234. {
  235. if(rangkill[id] >= 500)
  236. {
  237. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  238. }
  239. else
  240. {
  241. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 500 ^3KILL ^1szükséges.")
  242. }
  243. }
  244. case 4:
  245. {
  246. if(rangkill[id] >= 750)
  247. {
  248. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  249. }
  250. else
  251. {
  252. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 750 ^3KILL ^1szükséges.")
  253. }
  254. }
  255. case 5:
  256. {
  257. if(rangkill[id] >= 900)
  258. {
  259. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 900 ^3KILL ^1szükséges.")
  264. }
  265. }
  266. case 6:
  267. {
  268. if(rangkill[id] >= 1150)
  269. {
  270. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  271. }
  272. else
  273. {
  274. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1150 ^3KILL ^1szükséges.")
  275. }
  276. }
  277. case 7:
  278. {
  279. if(rangkill[id] >= 1350)
  280. {
  281. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  282. }
  283. else
  284. {
  285. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1350 ^3KILL ^1szükséges.")
  286. }
  287. }
  288. case 8:
  289. {
  290. if(rangkill[id] >= 1500)
  291. {
  292. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  293. }
  294. else
  295. {
  296. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1500 ^3KILL ^1szükséges.")
  297. }
  298. }
  299. case 9:
  300. {
  301. if(rangkill[id] >= 1600)
  302. {
  303. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  304. }
  305. else
  306. {
  307. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1600 ^3KILL ^1szükséges.")
  308. }
  309. }
  310. case 10:
  311. {
  312. if(rangkill[id] >= 1800)
  313. {
  314. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  315. }
  316. else
  317. {
  318. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1800 ^3KILL ^1szükséges.")
  319. }
  320. }
  321. case 11:
  322. {
  323. if(rangkill[id] >= 2000)
  324. {
  325. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  326. }
  327. else
  328. {
  329. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2000 ^3KILL ^1szükséges.")
  330. }
  331. }
  332. case 12:
  333. {
  334. if(rangkill[id] >= 2300)
  335. {
  336. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  337. }
  338. else
  339. {
  340. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2300 ^3KILL ^1szükséges.")
  341. }
  342. }
  343. case 13:
  344. {
  345. if(rangkill[id] >= 2500)
  346. {
  347. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  348. }
  349. else
  350. {
  351. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2500 ^3KILL ^1szükséges.")
  352. }
  353. }
  354. case 14:
  355. {
  356. if(rangkill[id] >= 3000)
  357. {
  358. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  359. }
  360. else
  361. {
  362. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 3000 ^3KILL ^1szükséges.")
  363. }
  364. }
  365. }
  366. menu_destroy(menu);
  367. return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369. public sayhook(id)
  370. {
  371.  
  372. read_args (message, 191)
  373. remove_quotes (message)
  374. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  375. {
  376. return PLUGIN_CONTINUE
  377. }
  378. get_user_name(id, nev, 31)
  379.  
  380. if(is_user_admin(id))
  381. {
  382. if(is_user_alive(id)) {
  383. get_user_team(id, color, 9)
  384. formatex(Temp, 191, "^x03%s^x04%s^x03[Lv%s]^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  385.  
  386. }
  387. else {
  388. get_user_team(id, color, 9)
  389. formatex(Temp, 191, "^x03%s^x04%s^x03[Lv%s]^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  390. }
  391. }else{
  392. if(is_user_alive(id)) {
  393. get_user_team(id, color, 9)
  394. formatex(Temp, 191, "^x04%s^x03%s^x04[Lv%s]^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  395.  
  396. }
  397. else {
  398. get_user_team(id, color, 9)
  399. formatex(Temp, 191, "^x04%s^x03%s^x04[Lv%s]^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  400. }
  401. }
  402. sendmessage(color)
  403. return PLUGIN_HANDLED
  404. }
  405. public sendmessage(color[])
  406. {
  407. new teamName[10]
  408. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  409. {
  410. get_user_team (player, teamName, 9)
  411. teamf (player, color)
  412. elkuldes(player, Temp)
  413. teamf(player, teamName)
  414. }
  415. }
  416. public teamf(player, team[])
  417. {
  418. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  419. write_byte(player)
  420. write_string(team)
  421. message_end()
  422. }
  423. public elkuldes(player, Temp[])
  424. {
  425. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  426. write_byte( player )
  427. write_string( Temp )
  428. message_end()
  429. }
  430. public client_connect(id)
  431. {
  432. LoadData(id)
  433. }
  434. public client_disconnect(id)
  435. {
  436. SaveData(id)
  437. }
  438.  
  439. public SaveData(id)
  440. {
  441. new name[32]
  442. get_user_name(id, name, 31)
  443.  
  444. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  445. format(vaultkey,63,"%s", name)
  446. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  447. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  448. return PLUGIN_CONTINUE
  449. }
  450. public LoadData(id)
  451. {
  452. new name[32]
  453. get_user_name(id, name, 31)
  454. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  455.  
  456. format(vaultkey,63,"%s", name)
  457. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  458.  
  459. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  460. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  461. new lekeres_1[32],lekeres_2[32],lekeres_3[32]
  462. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31, lekeres_3, 31)
  463. rangkill[id] = str_to_num(lekeres_1)
  464. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  465. lvl[id] = str_to_num(lekeres_3)
  466. return PLUGIN_CONTINUE
  467. }
  468. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  469. {
  470. new count = 1, players[32]
  471. static msg[191]
  472. vformat(msg, 190, input, 3)
  473.  
  474. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  475. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  476. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  477. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  478. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  479. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  480. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  481. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  482. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  483. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  484. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  485. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  486. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  487. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  488. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  489. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  490. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  491. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  492. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  493. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  494. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  495.  
  496. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  497. {
  498. for (new i = 0; i < count; i++)
  499. {
  500. if (is_user_connected(players[i]))
  501. {
  502. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  503. write_byte(players[i])
  504. write_string(msg)
  505. message_end()
  506. }
  507. }
  508. }
  509. return PLUGIN_HANDLED
  510. }
  511.  

A lvl-eket nem írja ki.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 16:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
cső!
Használd ezeket ha jóklesznek! :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg","death","a")
  19. register_clcmd("say /rang","menu")
  20. register_clcmd("say /rangok","menu")
  21. register_clcmd("say .rang","menu")
  22. vault = nvault_open("kes_olessert")
  23. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  24. }
  25. public ecw(id)
  26. {
  27. }
  28. public death(){
  29. new killer = read_data(1)
  30. new victim = read_data(2)
  31.  
  32. if(killer == victim)
  33. {
  34. return PLUGIN_HANDLED
  35. }
  36. oles[killer]++
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39. public menu(id) {
  40.  
  41. new cim[121]
  42. format(cim, charsmax(cim), "\y[\wS\dG\y] \rRang\dmenü!^nÖléseid:%d",oles[id])
  43. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  44. menu_additem(menu,"\w[Újonc][LvL1] \w[\dMegszerezve] ","1",0,oles[id])
  45. if(oles[id] >= 150)
  46. menu_additem(menu,"\w[Amatőr][LvL2] \w[\dMegszerezve\w]","2",0,oles[id])
  47. else
  48. menu_additem(menu,"\d[Amatőr][LvL2] [150 Ölés] [Zárva/%d]","2",0,oles[id])
  49. if(oles[id] >= 300)
  50. menu_additem(menu,"\w[\rKezdő\w][\rLv3]\w [\dMegszerezve\w]","3",0,oles[id])
  51. else
  52. menu_additem(menu,"\d[Kezdő][LvL3] [250 Ölés] [Zárva/%d]","3",0)
  53. if(oles[id] >= 500)
  54. menu_additem(menu,"\w[\rHaladó\w][\rLvL4]\w [\dMegszerezve\w]","4",0,oles[id])
  55. else
  56. menu_additem(menu,"\d[Haladó][LvL4] [500 Ölés] [Zárva/%d]","4",0,oles[id])
  57. if(oles[id] >= 700)
  58. menu_additem(menu,"\w[\rProfi\w][\rLvL5]\w [\dMegszerezve\w]","5",0,oles[id])
  59. else
  60. menu_additem(menu,"\d[Profi][LvL5] [1000 Ölés] [Zárva/%d]","5",0,oles[id])
  61. if(oles[id] >= 900)
  62. menu_additem(menu,"\w[\rVeterán\w][\rLvL6]\w [\dMegszerezve\w]","6",0,oles[id])
  63. else
  64. menu_additem(menu,"\d[Veterán][LvL6] [1500 Ölés] [Zárva/%d]","6",0,oles[id])
  65. if(oles[id] >= 1200)
  66. menu_additem(menu,"\w[\rMester\w][\rLvL7]\w [\dMegszerezve\w]","7",0,oles[id])
  67. else
  68. menu_additem(menu,"\d[Mester][LvL7] [2000 Ölés]-[Zárva/%d]","7",0,oles[id])
  69. if(oles[id] >= 1400)
  70. menu_additem(menu,"\w[\rKirály\w][\rLvL8]\w [\dMegszerezve\w]","8",0,oles[id])
  71. else
  72. menu_additem(menu,"\d[Király][LvL8] [4000 Ölés] [Zárva/%d]","8",0,oles[id])
  73. if(oles[id] >= 1800)
  74. menu_additem(menu,"\w[\rIsten\w][\rLvL9]\w [\dMegszerezve\w]","8",0,oles[id])
  75. else
  76. menu_additem(menu,"\d[Isten][LvL9] [6000 Ölés] [Zárva/%d]","8",0,oles[id])
  77. if(oles[id] >= 2000)
  78. menu_additem(menu,"\w[\rLegenda\w][\rLvL10]\w [\dMegszerezve\w]","8",0,oles[id])
  79. else
  80. menu_additem(menu,"\d[Legenda][LvL10\w] [8000 Ölés] [Zárva/%d]^n^n Aki eléri annak 1 hónap ingyen vip jár!","8",0,oles[id])
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82. menu_display(id, menu, 0);
  83. }
  84. public menu_h(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. new data[9], szName[64];
  92. new access, callback;
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94. new key = str_to_num(data);
  95.  
  96. switch(key)
  97. {
  98. case 1:{
  99. if(oles[id] >= 0)
  100. kes[id] = 0
  101. }
  102. case 2:{
  103. if(oles[id] >= 150)
  104. kes[id] = 1
  105. else
  106. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  107. }
  108. case 3:{
  109. if(oles[id] >= 300)
  110. kes[id] = 2
  111. else
  112. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  113. }
  114. case 4:{
  115. if(oles[id] >= 500)
  116. kes[id] = 3
  117. else
  118. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  119. }
  120. case 5:{
  121. if(oles[id] >= 700)
  122. kes[id] = 4
  123. else
  124. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  125. }
  126. case 6:{
  127. if(oles[id] >= 900)
  128. kes[id] = 5
  129. else
  130. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  131. }
  132. case 7:{
  133. if(oles[id] >= 1200)
  134. kes[id] = 6
  135. else
  136. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  137. }
  138. case 8:{
  139. if(oles[id] >= 1400)
  140. kes[id] = 7
  141. else
  142. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  143. }
  144. case 9:{
  145. if(oles[id] >= 1600)
  146. kes[id] = 8
  147. else
  148. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  149. }
  150. case 10:{
  151. if(oles[id] >= 1800)
  152. kes[id] = 9
  153. else
  154. ColorChat(id, print_chat, "^4[SG] » ^3Túl kevés ölésed van!")
  155. }
  156. }
  157. menu_destroy(menu)
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160. public mentes(id)
  161. {
  162. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  163. get_user_name(id, name, 31)
  164. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  165. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
  166. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  167. return PLUGIN_CONTINUE
  168. }
  169. public betoltes(id)
  170. {
  171. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  172. get_user_name(id, name, 31)
  173. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  174. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
  175. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  176. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  177. new m_o[32], k_o[32]
  178. parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  179. oles[id] = str_to_num(m_o)
  180. kes[id] = str_to_num(k_o)
  181. return PLUGIN_CONTINUE
  182. }
  183. public client_disconnect(id)
  184. {
  185. mentes(id)
  186. kes[id]=0;
  187. oles[id]=0;
  188. }
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. kes[id]=0;
  192. oles[id]=0;
  193. betoltes(id)
  194. }
  195.  

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 200,
  29. 400,
  30. 600,
  31. 800,
  32. 1000,
  33. 1200,
  34. 1400,
  35. 1600,
  36. 1800,
  37. 2000,
  38. 2200,
  39. 2400,
  40. 2600,
  41. 2800,
  42. 3000
  43.  
  44. }
  45.  
  46. new const rangok[ASD+1][] = {
  47. "[Nokedli][Lv1]",
  48. "[Haladó][Lv2]",
  49. "[Tag][Lv3]",
  50. "[Beavatott][Lv4]",
  51. "[Tud valamit][Lv5]",
  52. "[Minden6ó][Lv6]",
  53. "[ORJONGO][Lv7]",
  54. "[Rendor][Lv8]",
  55. "[MeStEr][Lv9]",
  56. "[Király][Lv10]",
  57. "[Harcós][Lv11]",
  58. "[Öreg][Lv12]",
  59. "[KOCKA][Lv13]",
  60. "[ASDER][Lv14]",
  61. "[ISTEN][Lv15]",
  62. "[Legyozhetetlen][LvMAX]"
  63. }
  64.  
  65. public plugin_init()
  66. {
  67. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say /xp", "hud")
  70. register_clcmd("say /szint", "hud")
  71. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  72. register_clcmd("say", "sayhook")
  73. register_clcmd("say_team", "tshook")
  74. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75. g_vault = nvault_open("Rang")
  76.  
  77. }
  78. public hud(id)
  79. {
  80. if(szint[id] != ASD+1)
  81. {
  82.  
  83.  
  84. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olések:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85. }
  86. else {
  87.  
  88. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  89. }
  90.  
  91. }
  92. public sayhook(id)
  93. {
  94.  
  95. read_args (message, 191)
  96. remove_quotes (message)
  97. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98. {
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. get_user_name(id, nev, 31)
  102. if(is_user_alive(id)) {
  103. get_user_team(id, color, 9)
  104.  
  105. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  106. formatex(Temp, 191, "^x04*Élo*[TULAJ]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  107. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  108. formatex(Temp, 191, "^x04*Élo*[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  109. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  110. formatex(Temp, 191, "^x04*Élo*[ADMIN]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  112. formatex(Temp, 191, "^x04*Élo*[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  113.  
  114.  
  115.  
  116. else formatex(Temp, 191, "^x04*Élo*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  117.  
  118. }
  119. else {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  122. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[TULAJ]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  123. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  124. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  125. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  126. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[ADMIN]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  127. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.  
  130. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  131. }
  132. sendmessage(color)
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135. public tshook(id)
  136. {
  137. read_args (message, 191)
  138. remove_quotes (message)
  139. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  140. {
  141. return PLUGIN_CONTINUE
  142. }
  143. get_user_name(id, nev, 31)
  144. new playerTeam = get_user_team(id)
  145. new playerTeamName[19]
  146. switch (playerTeam)
  147. {
  148. case 1: {
  149. copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  150.  
  151. }
  152. case 2: {
  153. copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  154.  
  155. }
  156. default:
  157. copy (playerTeamName, 9, "*Nézo*")
  158. }
  159. if(is_user_alive(id))
  160. {
  161. get_user_team(id, color, 9)
  162. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  163. formatex(Temp, 191, "^x04*Él* [TULAJ]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  164. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  165. formatex(Temp, 191, "^x04*Él* [Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  166. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  167. formatex(Temp, 191, "^x04*Él* [ADMIN]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  169. formatex(Temp, 191, "^x04*Él* [VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  170.  
  171.  
  172.  
  173. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  174.  
  175. }
  176. else {
  177. get_user_team(id, color, 9)
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [TULAJ]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [ADMIN]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188. }
  189. sendtmessage(color, playerTeam)
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194. new teamName[10]
  195. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196. {
  197. get_user_team (player, teamName, 9)
  198. teamf (player, color)
  199. elkuldes(player, Temp)
  200. teamf(player, teamName)
  201. }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205. new teamName[10]
  206. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207. {
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209. {
  210. get_user_team (player, teamName, 9)
  211. elkuldes(player, Temp)
  212. teamf (player, teamName)
  213. teamf (player, color)
  214. }
  215. }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220. write_byte(player)
  221. write_string(team)
  222. message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.  
  227. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228. write_byte( player )
  229. write_string( Temp )
  230. message_end()
  231.  
  232. }
  233.  
  234. public client_connect(id)
  235. {
  236. LoadData(id)
  237. }
  238. public client_disconnect(id)
  239. {
  240. SaveData(id)
  241. }
  242.  
  243. public SaveData(id)
  244. {
  245. new name[32]
  246. get_user_name(id, name, 31)
  247.  
  248. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  249. format(vaultkey,63,"%s", name)
  250. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  251. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254. public LoadData(id)
  255. {
  256. new name[32]
  257. get_user_name(id, name, 31)
  258. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  259.  
  260. format(vaultkey,63,"%s", name)
  261. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  262.  
  263. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  264. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  265. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  266. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  267. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  268. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  269. return PLUGIN_CONTINUE
  270. }
  271. public halal()
  272. {
  273. new killer = read_data(1)
  274. new victim = read_data(2)
  275.  
  276. if(killer != victim)
  277. olesek[killer]++
  278.  
  279. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  280. {
  281. szint[killer]++
  282. }
  283. }
  284.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 17:18 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
nem ezt kérte..

-------

Próbáld így!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. formatex(Temp, 191, "^x04%s^x03%s^x04[Lv%s]^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, lvl[id], message)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 19:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 19:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
V!rusHD írta:
A lvl-eket nem írja ki.


Hová szeretnéd hogy írja??

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 19:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
A játékos neve után kellene neki kiírja, de valamiért nem írja ki.Ha megtudod csinálni akkor a játékos neve előtt legyen a rang és a játékos neve után a lvl.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 19:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
jelezd hogy működik-e vagy nem
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. enum Color
  5. {
  6. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  7. GREEN, // Green Color
  8. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  9. GREY, // grey
  10. RED, // Red
  11. BLUE, // Blue
  12. }
  13.  
  14. new TeamName[][] =
  15. {
  16. "",
  17. "TERRORIST",
  18. "CT",
  19. "SPECTATOR"
  20. }
  21.  
  22. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  23. {
  24. static message[256];
  25.  
  26. switch(type)
  27. {
  28. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  29. {
  30. message[0] = 0x01;
  31. }
  32. case GREEN: // Green
  33. {
  34. message[0] = 0x04;
  35. }
  36. default: // White, Red, Blue
  37. {
  38. message[0] = 0x03;
  39. }
  40. }
  41.  
  42. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  43. message[192] = '^0';
  44.  
  45. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  46.  
  47. if(id)
  48. {
  49. MSG_Type = MSG_ONE;
  50. index = id;
  51. } else {
  52. index = FindPlayer();
  53. MSG_Type = MSG_ALL;
  54. }
  55.  
  56. team = get_user_team(index);
  57. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  58.  
  59. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  60.  
  61. if(ColorChange)
  62. {
  63. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  64. }
  65. }
  66.  
  67. ShowColorMessage(id, type, message[])
  68. {
  69. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  70. write_byte(id)
  71. write_string(message);
  72. message_end();
  73. }
  74.  
  75. Team_Info(id, type, team[])
  76. {
  77. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  78. write_byte(id);
  79. write_string(team);
  80. message_end();
  81.  
  82. return 1;
  83. }
  84.  
  85. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  86. {
  87. switch(Type)
  88. {
  89. case RED:
  90. {
  91. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  92. }
  93. case BLUE:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  96. }
  97. case GREY:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  100. }
  101. }
  102.  
  103. return 0;
  104. }
  105.  
  106. FindPlayer()
  107. {
  108. static i;
  109. i = -1;
  110.  
  111. while(i <= get_maxplayers())
  112. {
  113. if(is_user_connected(++i))
  114. {
  115. return i;
  116. }
  117. }
  118.  
  119. return -1;
  120. }
  121.  
  122. #define PLUGIN "RangMenü"
  123. #define VERSION "1.0"
  124. #define AUTHOR "V!rusHD"
  125.  
  126. new rangkill[33],szint[33],lvl[33],g_vault
  127. new message[192]
  128. new nev[32]
  129. new Temp[192]
  130. static color[10]
  131.  
  132. #define szamok 13
  133. #define lvlszamok 30
  134.  
  135. new const kill[szamok] = {
  136. 200,
  137. 500,
  138. 750,
  139. 900,
  140. 1150,
  141. 1350,
  142. 1500,
  143. 1600,
  144. 1800,
  145. 2000,
  146. 2300,
  147. 2500,
  148. 3000
  149. }
  150. new const rangok[szamok+1][] = {
  151. "[Pisis]",
  152. "[Taknyos]",
  153. "[Kezdő]",
  154. "[Haladó]",
  155. "[Profi]",
  156. "[LoL]",
  157. "[Aimos]",
  158. "[Fejvadász]",
  159. "[Brutál]",
  160. "[Mester]",
  161. "[NagyMester]",
  162. "[LegenD]",
  163. "[Isten]",
  164. "[Titán]"
  165.  
  166. }
  167. new const lvlkill[lvlszamok] = {
  168. 25,
  169. 50,
  170. 75,
  171. 100,
  172. 125,
  173. 150,
  174. 200,
  175. 300,
  176. 400,
  177. 500,
  178. 600,
  179. 700,
  180. 800,
  181. 900,
  182. 1000,
  183. 1150,
  184. 1300,
  185. 1500,
  186. 1700,
  187. 1800,
  188. 1900,
  189. 2150,
  190. 2300,
  191. 2400,
  192. 2500,
  193. 2600,
  194. 2700,
  195. 2800,
  196. 2900,
  197. 3000
  198. }
  199. new const szintek[lvlszamok+1] = {
  200. 0,
  201. 1,
  202. 2,
  203. 3,
  204. 4,
  205. 5,
  206. 6,
  207. 7,
  208. 8,
  209. 9,
  210. 10,
  211. 11,
  212. 12,
  213. 13,
  214. 14,
  215. 15,
  216. 16,
  217. 17,
  218. 18,
  219. 19,
  220. 20,
  221. 21,
  222. 22,
  223. 23,
  224. 24,
  225. 25,
  226. 26,
  227. 27,
  228. 28,
  229. 29,
  230. 30
  231. }
  232. public plugin_init() {
  233. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Message_SayText");
  234. register_clcmd("say /rangmenu","fomenu")
  235. register_event("DeathMsg","death","a")
  236. register_clcmd("say", "sayhook")
  237. g_vault = nvault_open("Rangok")
  238. }
  239. public death()
  240. {
  241. new killer = read_data(1)
  242. new victim = read_data(2)
  243.  
  244. if(killer == victim)
  245. {
  246. return PLUGIN_HANDLED
  247. }
  248. rangkill[killer]++
  249. return PLUGIN_HANDLED
  250. }
  251. public fomenu(id)
  252. {
  253. new cim[121]
  254. format(cim, charsmax(cim), "RangMenü(By:V!rusHD)^nKILL:%d",rangkill[id])
  255. new menu = menu_create(cim, "rangmenu_handler" )
  256. menu_additem(menu, "\rPisis\y(Megszerezve)", "1", 0);
  257. if(rangkill[id] >= 200)
  258. menu_additem(menu, "\rTaknyos\y(Megszerezve)", "2", 0);
  259. else
  260. menu_additem(menu, "\dTaknyos\y(200 KILL)", "2", 0);
  261. if(rangkill[id] >= 500)
  262. menu_additem(menu, "\rKezdő\y(Megszerezve)", "3", 0);
  263. else
  264. menu_additem(menu, "\dKezdő\y(500 KILL)", "3", 0);
  265. if(rangkill[id] >= 750)
  266. menu_additem(menu, "\rHaladó\y(Megszerezve)", "4", 0);
  267. else
  268. menu_additem(menu, "\dHaladó\y(750 KILL)", "4", 0);
  269. if(rangkill[id] >= 900)
  270. menu_additem(menu, "\rProfi\y(Megszerezve)", "5", 0);
  271. else
  272. menu_additem(menu, "\dProfi\y(900 KILL)", "5", 0);
  273. if(rangkill[id] >= 1150)
  274. menu_additem(menu, "\rLoL\y(Megszerezve)", "6", 0);
  275. else
  276. menu_additem(menu, "\dLoL\y(1150 KILL)", "6", 0);
  277. if(rangkill[id] >= 1350)
  278. menu_additem(menu, "\rAimos\y(Megszerezve)", "7", 0);
  279. else
  280. menu_additem(menu, "\dAimos\y(1350 KILL)", "7", 0);
  281. if(rangkill[id] >= 1500)
  282. menu_additem(menu, "\rFejvadász\y(Megszerezve)", "8", 0);
  283. else
  284. menu_additem(menu, "\dFejvadász\y(1500 KILL)", "8", 0);
  285. if(rangkill[id] >= 1600)
  286. menu_additem(menu, "\rBrutál\y(Megszerezve)", "9", 0);
  287. else
  288. menu_additem(menu, "\dBrutál\y(1600 KILL)", "9", 0);
  289. if(rangkill[id] >= 1800)
  290. menu_additem(menu, "\rMester\y(Megszerezve)", "10", 0);
  291. else
  292. menu_additem(menu, "\dMester\y(1800 KILL)", "10", 0);
  293. if(rangkill[id] >= 2000)
  294. menu_additem(menu, "\rNagyMester\y(Megszerezve)", "11", 0);
  295. else
  296. menu_additem(menu, "\dNagyMester\y(2000 KILL)", "11", 0);
  297. if(rangkill[id] >= 2300)
  298. menu_additem(menu, "\rLegenD\y(Megszerezve)", "12", 0);
  299. else
  300. menu_additem(menu, "\dLegenD\y(2300 KILL)", "12", 0);
  301. if(rangkill[id] >= 2500)
  302. menu_additem(menu, "\rIsten\y(Megszerezve)", "13", 0);
  303. else
  304. menu_additem(menu, "\dIsten\y(2500 KILL)", "13", 0);
  305. if(rangkill[id] >= 3000)
  306. menu_additem(menu, "\rTitán\y(Megszerezve)", "14", 0);
  307. else
  308. menu_additem(menu, "\dTitán\y(3000 KILL)", "14", 0);
  309.  
  310. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  311. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  312.  
  313. menu_display(id, menu, 0);
  314.  
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317. public rangmenu_handler(id, menu, item)
  318. {
  319. if(item == MENU_EXIT)
  320. {
  321. menu_cancel(id);
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. new command[6], name[64], access, callback;
  326.  
  327. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  328. new key = str_to_num(command);
  329.  
  330. switch(key)
  331. {
  332. case 1:
  333. {
  334. if(rangkill[id] >= 0)
  335. {
  336. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  337. }
  338. }
  339. case 2:
  340. {
  341. if(rangkill[id] >= 200)
  342. {
  343. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  344. }
  345. else
  346. {
  347. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 200 ^3KILL ^1szükséges.")
  348. }
  349. }
  350. case 3:
  351. {
  352. if(rangkill[id] >= 500)
  353. {
  354. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  355. }
  356. else
  357. {
  358. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 500 ^3KILL ^1szükséges.")
  359. }
  360. }
  361. case 4:
  362. {
  363. if(rangkill[id] >= 750)
  364. {
  365. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  366. }
  367. else
  368. {
  369. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 750 ^3KILL ^1szükséges.")
  370. }
  371. }
  372. case 5:
  373. {
  374. if(rangkill[id] >= 900)
  375. {
  376. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  377. }
  378. else
  379. {
  380. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 900 ^3KILL ^1szükséges.")
  381. }
  382. }
  383. case 6:
  384. {
  385. if(rangkill[id] >= 1150)
  386. {
  387. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  388. }
  389. else
  390. {
  391. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1150 ^3KILL ^1szükséges.")
  392. }
  393. }
  394. case 7:
  395. {
  396. if(rangkill[id] >= 1350)
  397. {
  398. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  399. }
  400. else
  401. {
  402. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1350 ^3KILL ^1szükséges.")
  403. }
  404. }
  405. case 8:
  406. {
  407. if(rangkill[id] >= 1500)
  408. {
  409. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  410. }
  411. else
  412. {
  413. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1500 ^3KILL ^1szükséges.")
  414. }
  415. }
  416. case 9:
  417. {
  418. if(rangkill[id] >= 1600)
  419. {
  420. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  421. }
  422. else
  423. {
  424. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1600 ^3KILL ^1szükséges.")
  425. }
  426. }
  427. case 10:
  428. {
  429. if(rangkill[id] >= 1800)
  430. {
  431. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  432. }
  433. else
  434. {
  435. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1800 ^3KILL ^1szükséges.")
  436. }
  437. }
  438. case 11:
  439. {
  440. if(rangkill[id] >= 2000)
  441. {
  442. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  443. }
  444. else
  445. {
  446. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2000 ^3KILL ^1szükséges.")
  447. }
  448. }
  449. case 12:
  450. {
  451. if(rangkill[id] >= 2300)
  452. {
  453. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  454. }
  455. else
  456. {
  457. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2300 ^3KILL ^1szükséges.")
  458. }
  459. }
  460. case 13:
  461. {
  462. if(rangkill[id] >= 2500)
  463. {
  464. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  465. }
  466. else
  467. {
  468. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2500 ^3KILL ^1szükséges.")
  469. }
  470. }
  471. case 14:
  472. {
  473. if(rangkill[id] >= 3000)
  474. {
  475. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  476. }
  477. else
  478. {
  479. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 3000 ^3KILL ^1szükséges.")
  480. }
  481. }
  482. }
  483. menu_destroy(menu);
  484. return PLUGIN_HANDLED;
  485. }
  486. public sayhook(id)
  487. {
  488.  
  489. read_args (message, 191)
  490. remove_quotes (message)
  491. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  492. {
  493. return PLUGIN_CONTINUE
  494. }
  495. get_user_name(id, nev, 31)
  496.  
  497. if(is_user_admin(id))
  498. {
  499. if(is_user_alive(id)) {
  500. get_user_team(id, color, 9)
  501. formatex(Temp, 191, "^x03%s^x04%s^x03[Lv%s]^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  502.  
  503. }
  504. else {
  505. get_user_team(id, color, 9)
  506. formatex(Temp, 191, "^x03%s^x04%s^x03[Lv%s]^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  507. }
  508. }else{
  509. if(is_user_alive(id)) {
  510. get_user_team(id, color, 9)
  511. formatex(Temp, 191, "^x04%s^x03%s^x04[Lv%s]^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  512.  
  513. }
  514. else {
  515. get_user_team(id, color, 9)
  516. formatex(Temp, 191, "^x04%s^x03%s^x04[Lv%s]^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, szintek[lvl[id]], message)
  517. }
  518. }
  519. sendmessage(color)
  520. return PLUGIN_HANDLED
  521. }
  522. public sendmessage(color[])
  523. {
  524. new teamName[10]
  525. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  526. {
  527. get_user_team (player, teamName, 9)
  528. teamf (player, color)
  529. elkuldes(player, Temp)
  530. teamf(player, teamName)
  531. }
  532. }
  533. public teamf(player, team[])
  534. {
  535. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  536. write_byte(player)
  537. write_string(team)
  538. message_end()
  539. }
  540. public elkuldes(player, Temp[])
  541. {
  542. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  543. write_byte( player )
  544. write_string( Temp )
  545. message_end()
  546. }
  547. public client_connect(id)
  548. {
  549. LoadData(id)
  550. }
  551. public client_disconnect(id)
  552. {
  553. SaveData(id)
  554. }
  555.  
  556. public SaveData(id)
  557. {
  558. new name[32]
  559. get_user_name(id, name, 31)
  560.  
  561. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  562. format(vaultkey,63,"%s", name)
  563. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  564. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  565. return PLUGIN_CONTINUE
  566. }
  567. public LoadData(id)
  568. {
  569. new name[32]
  570. get_user_name(id, name, 31)
  571. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  572.  
  573. format(vaultkey,63,"%s", name)
  574. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  575.  
  576. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  577. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  578. new lekeres_1[32],lekeres_2[32],lekeres_3[32]
  579. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31, lekeres_3, 31)
  580. rangkill[id] = str_to_num(lekeres_1)
  581. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  582. lvl[id] = str_to_num(lekeres_3)
  583. return PLUGIN_CONTINUE
  584. }
  585. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  586. {
  587. new count = 1, players[32]
  588. static msg[191]
  589. vformat(msg, 190, input, 3)
  590.  
  591. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  592. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  593. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  594. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  595. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  596. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  597. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  598. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  599. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  600. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  601. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  602. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  603. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  604. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  605. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  606. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  607. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  608. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  609. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  610. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  611. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  612.  
  613. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  614. {
  615. for (new i = 0; i < count; i++)
  616. {
  617. if (is_user_connected(players[i]))
  618. {
  619. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  620. write_byte(players[i])
  621. write_string(msg)
  622. message_end()
  623. }
  624. }
  625. }
  626. return PLUGIN_HANDLED
  627. }
  628. public Message_SayText(msgId,msgDest,msgEnt)
  629. {
  630. new id = get_msg_arg_int(1);
  631. if( is_user_connected(id) )
  632. {
  633. {
  634. new szChannel[64]
  635. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel));
  636.  
  637. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  638. {
  639. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", rangok[szamok])
  640. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  641. }
  642. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  643. {
  644. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", rangok[szamok], szChannel)
  645. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  646. }
  647. return
  648. }
  649. }
  650. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 15:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 15:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. enum Color
  5. {
  6. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  7. GREEN, // Green Color
  8. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  9. GREY, // grey
  10. RED, // Red
  11. BLUE, // Blue
  12. }
  13.  
  14. new TeamName[][] =
  15. {
  16. "",
  17. "TERRORIST",
  18. "CT",
  19. "SPECTATOR"
  20. }
  21.  
  22. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  23. {
  24. static message[256];
  25.  
  26. switch(type)
  27. {
  28. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  29. {
  30. message[0] = 0x01;
  31. }
  32. case GREEN: // Green
  33. {
  34. message[0] = 0x04;
  35. }
  36. default: // White, Red, Blue
  37. {
  38. message[0] = 0x03;
  39. }
  40. }
  41.  
  42. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  43. message[192] = '^0';
  44.  
  45. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  46.  
  47. if(id)
  48. {
  49. MSG_Type = MSG_ONE;
  50. index = id;
  51. } else {
  52. index = FindPlayer();
  53. MSG_Type = MSG_ALL;
  54. }
  55.  
  56. team = get_user_team(index);
  57. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  58.  
  59. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  60.  
  61. if(ColorChange)
  62. {
  63. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  64. }
  65. }
  66.  
  67. ShowColorMessage(id, type, message[])
  68. {
  69. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  70. write_byte(id)
  71. write_string(message);
  72. message_end();
  73. }
  74.  
  75. Team_Info(id, type, team[])
  76. {
  77. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  78. write_byte(id);
  79. write_string(team);
  80. message_end();
  81.  
  82. return 1;
  83. }
  84.  
  85. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  86. {
  87. switch(Type)
  88. {
  89. case RED:
  90. {
  91. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  92. }
  93. case BLUE:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  96. }
  97. case GREY:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  100. }
  101. }
  102.  
  103. return 0;
  104. }
  105.  
  106. FindPlayer()
  107. {
  108. static i;
  109. i = -1;
  110.  
  111. while(i <= get_maxplayers())
  112. {
  113. if(is_user_connected(++i))
  114. {
  115. return i;
  116. }
  117. }
  118.  
  119. return -1;
  120. }
  121.  
  122. #define PLUGIN "RangMenü"
  123. #define VERSION "1.0"
  124. #define AUTHOR "V!rusHD"
  125.  
  126. new rangkill[33],szint[33],lvl[33],g_vault
  127. new message[192]
  128. new nev[32]
  129. new Temp[192]
  130. static color[10]
  131.  
  132. #define szamok 13
  133. #define lvlszamok 30
  134.  
  135. new const kill[szamok] = {
  136. 200,
  137. 500,
  138. 750,
  139. 900,
  140. 1150,
  141. 1350,
  142. 1500,
  143. 1600,
  144. 1800,
  145. 2000,
  146. 2300,
  147. 2500,
  148. 3000
  149. }
  150. new const rangok[szamok+1][] = {
  151. "[Pisis]",
  152. "[Taknyos]",
  153. "[Kezdő]",
  154. "[Haladó]",
  155. "[Profi]",
  156. "[LoL]",
  157. "[Aimos]",
  158. "[Fejvadász]",
  159. "[Brutál]",
  160. "[Mester]",
  161. "[NagyMester]",
  162. "[LegenD]",
  163. "[Isten]",
  164. "[Titán]"
  165.  
  166. }
  167. new const lvlkill[lvlszamok] = {
  168. 25,
  169. 50,
  170. 75,
  171. 100,
  172. 125,
  173. 150,
  174. 200,
  175. 300,
  176. 400,
  177. 500,
  178. 600,
  179. 700,
  180. 800,
  181. 900,
  182. 1000,
  183. 1150,
  184. 1300,
  185. 1500,
  186. 1700,
  187. 1800,
  188. 1900,
  189. 2150,
  190. 2300,
  191. 2400,
  192. 2500,
  193. 2600,
  194. 2700,
  195. 2800,
  196. 2900,
  197. 3000
  198. }
  199. new const szintek[lvlszamok+1] = {
  200. 0,
  201. 1,
  202. 2,
  203. 3,
  204. 4,
  205. 5,
  206. 6,
  207. 7,
  208. 8,
  209. 9,
  210. 10,
  211. 11,
  212. 12,
  213. 13,
  214. 14,
  215. 15,
  216. 16,
  217. 17,
  218. 18,
  219. 19,
  220. 20,
  221. 21,
  222. 22,
  223. 23,
  224. 24,
  225. 25,
  226. 26,
  227. 27,
  228. 28,
  229. 29,
  230. 30
  231. }
  232. public plugin_init() {
  233. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Message_SayText");
  234. register_clcmd("say /rangmenu","fomenu")
  235. register_event("DeathMsg","death","a")
  236. register_clcmd("say", "sayhook")
  237. g_vault = nvault_open("Rangok")
  238. }
  239. public death()
  240. {
  241. new killer = read_data(1)
  242. new victim = read_data(2)
  243.  
  244. if(killer == victim)
  245. {
  246. return PLUGIN_HANDLED
  247. }
  248. rangkill[killer]++
  249. return PLUGIN_HANDLED
  250. }
  251. public fomenu(id)
  252. {
  253. new cim[121]
  254. format(cim, charsmax(cim), "RangMenü(By:V!rusHD)^nKILL:%d",rangkill[id])
  255. new menu = menu_create(cim, "rangmenu_handler" )
  256. menu_additem(menu, "\rPisis\y(Megszerezve)", "1", 0);
  257. if(rangkill[id] >= 200)
  258. menu_additem(menu, "\rTaknyos\y(Megszerezve)", "2", 0);
  259. else
  260. menu_additem(menu, "\dTaknyos\y(200 KILL)", "2", 0);
  261. if(rangkill[id] >= 500)
  262. menu_additem(menu, "\rKezdő\y(Megszerezve)", "3", 0);
  263. else
  264. menu_additem(menu, "\dKezdő\y(500 KILL)", "3", 0);
  265. if(rangkill[id] >= 750)
  266. menu_additem(menu, "\rHaladó\y(Megszerezve)", "4", 0);
  267. else
  268. menu_additem(menu, "\dHaladó\y(750 KILL)", "4", 0);
  269. if(rangkill[id] >= 900)
  270. menu_additem(menu, "\rProfi\y(Megszerezve)", "5", 0);
  271. else
  272. menu_additem(menu, "\dProfi\y(900 KILL)", "5", 0);
  273. if(rangkill[id] >= 1150)
  274. menu_additem(menu, "\rLoL\y(Megszerezve)", "6", 0);
  275. else
  276. menu_additem(menu, "\dLoL\y(1150 KILL)", "6", 0);
  277. if(rangkill[id] >= 1350)
  278. menu_additem(menu, "\rAimos\y(Megszerezve)", "7", 0);
  279. else
  280. menu_additem(menu, "\dAimos\y(1350 KILL)", "7", 0);
  281. if(rangkill[id] >= 1500)
  282. menu_additem(menu, "\rFejvadász\y(Megszerezve)", "8", 0);
  283. else
  284. menu_additem(menu, "\dFejvadász\y(1500 KILL)", "8", 0);
  285. if(rangkill[id] >= 1600)
  286. menu_additem(menu, "\rBrutál\y(Megszerezve)", "9", 0);
  287. else
  288. menu_additem(menu, "\dBrutál\y(1600 KILL)", "9", 0);
  289. if(rangkill[id] >= 1800)
  290. menu_additem(menu, "\rMester\y(Megszerezve)", "10", 0);
  291. else
  292. menu_additem(menu, "\dMester\y(1800 KILL)", "10", 0);
  293. if(rangkill[id] >= 2000)
  294. menu_additem(menu, "\rNagyMester\y(Megszerezve)", "11", 0);
  295. else
  296. menu_additem(menu, "\dNagyMester\y(2000 KILL)", "11", 0);
  297. if(rangkill[id] >= 2300)
  298. menu_additem(menu, "\rLegenD\y(Megszerezve)", "12", 0);
  299. else
  300. menu_additem(menu, "\dLegenD\y(2300 KILL)", "12", 0);
  301. if(rangkill[id] >= 2500)
  302. menu_additem(menu, "\rIsten\y(Megszerezve)", "13", 0);
  303. else
  304. menu_additem(menu, "\dIsten\y(2500 KILL)", "13", 0);
  305. if(rangkill[id] >= 3000)
  306. menu_additem(menu, "\rTitán\y(Megszerezve)", "14", 0);
  307. else
  308. menu_additem(menu, "\dTitán\y(3000 KILL)", "14", 0);
  309.  
  310. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  311. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  312.  
  313. menu_display(id, menu, 0);
  314.  
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317. public rangmenu_handler(id, menu, item)
  318. {
  319. if(item == MENU_EXIT)
  320. {
  321. menu_cancel(id);
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. new command[6], name[64], access, callback;
  326.  
  327. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  328. new key = str_to_num(command);
  329.  
  330. switch(key)
  331. {
  332. case 1:
  333. {
  334. if(rangkill[id] >= 0)
  335. {
  336. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  337. }
  338. }
  339. case 2:
  340. {
  341. if(rangkill[id] >= 200)
  342. {
  343. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  344. }
  345. else
  346. {
  347. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 200 ^3KILL ^1szükséges.")
  348. }
  349. }
  350. case 3:
  351. {
  352. if(rangkill[id] >= 500)
  353. {
  354. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  355. }
  356. else
  357. {
  358. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 500 ^3KILL ^1szükséges.")
  359. }
  360. }
  361. case 4:
  362. {
  363. if(rangkill[id] >= 750)
  364. {
  365. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  366. }
  367. else
  368. {
  369. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 750 ^3KILL ^1szükséges.")
  370. }
  371. }
  372. case 5:
  373. {
  374. if(rangkill[id] >= 900)
  375. {
  376. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  377. }
  378. else
  379. {
  380. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 900 ^3KILL ^1szükséges.")
  381. }
  382. }
  383. case 6:
  384. {
  385. if(rangkill[id] >= 1150)
  386. {
  387. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  388. }
  389. else
  390. {
  391. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1150 ^3KILL ^1szükséges.")
  392. }
  393. }
  394. case 7:
  395. {
  396. if(rangkill[id] >= 1350)
  397. {
  398. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  399. }
  400. else
  401. {
  402. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1350 ^3KILL ^1szükséges.")
  403. }
  404. }
  405. case 8:
  406. {
  407. if(rangkill[id] >= 1500)
  408. {
  409. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  410. }
  411. else
  412. {
  413. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1500 ^3KILL ^1szükséges.")
  414. }
  415. }
  416. case 9:
  417. {
  418. if(rangkill[id] >= 1600)
  419. {
  420. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  421. }
  422. else
  423. {
  424. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1600 ^3KILL ^1szükséges.")
  425. }
  426. }
  427. case 10:
  428. {
  429. if(rangkill[id] >= 1800)
  430. {
  431. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  432. }
  433. else
  434. {
  435. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 1800 ^3KILL ^1szükséges.")
  436. }
  437. }
  438. case 11:
  439. {
  440. if(rangkill[id] >= 2000)
  441. {
  442. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  443. }
  444. else
  445. {
  446. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2000 ^3KILL ^1szükséges.")
  447. }
  448. }
  449. case 12:
  450. {
  451. if(rangkill[id] >= 2300)
  452. {
  453. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  454. }
  455. else
  456. {
  457. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2300 ^3KILL ^1szükséges.")
  458. }
  459. }
  460. case 13:
  461. {
  462. if(rangkill[id] >= 2500)
  463. {
  464. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  465. }
  466. else
  467. {
  468. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 2500 ^3KILL ^1szükséges.")
  469. }
  470. }
  471. case 14:
  472. {
  473. if(rangkill[id] >= 3000)
  474. {
  475. ColorChat(id, GREY, "Ezt a ^4rangot ^1már megszerezted.")
  476. }
  477. else
  478. {
  479. ColorChat(id, GREY, "A ^4rang ^1használatához 3000 ^3KILL ^1szükséges.")
  480. }
  481. }
  482. }
  483. menu_destroy(menu);
  484. return PLUGIN_HANDLED;
  485. }
  486. public client_connect(id)
  487. {
  488. LoadData(id)
  489. }
  490. public client_disconnect(id)
  491. {
  492. SaveData(id)
  493. }
  494.  
  495. public SaveData(id)
  496. {
  497. new name[32]
  498. get_user_name(id, name, 31)
  499.  
  500. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  501. format(vaultkey,63,"%s", name)
  502. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  503. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  504. return PLUGIN_CONTINUE
  505. }
  506. public LoadData(id)
  507. {
  508. new name[32]
  509. get_user_name(id, name, 31)
  510. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  511.  
  512. format(vaultkey,63,"%s", name)
  513. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",rangkill[id],szint[id],lvl[id])
  514.  
  515. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  516. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  517. new lekeres_1[32],lekeres_2[32],lekeres_3[32]
  518. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31, lekeres_3, 31)
  519. rangkill[id] = str_to_num(lekeres_1)
  520. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  521. lvl[id] = str_to_num(lekeres_3)
  522. return PLUGIN_CONTINUE
  523. }
  524. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  525. {
  526. new count = 1, players[32]
  527. static msg[191]
  528. vformat(msg, 190, input, 3)
  529.  
  530. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  531. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  532. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  533. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  534. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  535. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  536. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  537. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  538. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  539. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  540. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  541. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  542. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  543. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  544. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  545. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  546. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  547. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  548. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  549. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  550. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  551.  
  552. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  553. {
  554. for (new i = 0; i < count; i++)
  555. {
  556. if (is_user_connected(players[i]))
  557. {
  558. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  559. write_byte(players[i])
  560. write_string(msg)
  561. message_end()
  562. }
  563. }
  564. }
  565. return PLUGIN_HANDLED
  566. }
  567. public Message_SayText(msgId,msgDest,msgEnt)
  568. {
  569. new id = get_msg_arg_int(1);
  570. if( is_user_connected(id) )
  571. {
  572. {
  573. new szChannel[64]
  574. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel));
  575.  
  576. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  577. {
  578. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", rangok[szamok])
  579. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  580. }
  581. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  582. {
  583. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", rangok[szamok], szChannel)
  584. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  585. }
  586. return
  587. }
  588. }
  589. }
  590. public sayhook(id)
  591. {
  592.  
  593. read_args (message, 191)
  594. remove_quotes (message)
  595. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  596. {
  597. return PLUGIN_CONTINUE
  598. }
  599. get_user_name(id, nev, 31)
  600. if(is_user_alive(id)) {
  601. get_user_team(id, color, 9)
  602. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  603.  
  604. }
  605. else {
  606. get_user_team(id, color, 9)
  607. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  608. }
  609. sendmessage(color)
  610. return PLUGIN_HANDLED
  611. }
  612. public tshook(id)
  613. {
  614. read_args (message, 191)
  615. remove_quotes (message)
  616. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  617. {
  618. return PLUGIN_CONTINUE
  619. }
  620. get_user_name(id, nev, 31)
  621. new playerTeam = get_user_team(id)
  622. new playerTeamName[19]
  623. switch (playerTeam)
  624. {
  625. case 1: {
  626. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  627.  
  628. }
  629. case 2: {
  630. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  631.  
  632. }
  633. default:
  634. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  635. }
  636. if(is_user_alive(id))
  637. {
  638. get_user_team(id, color, 9)
  639. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  640.  
  641. }
  642. else
  643. {
  644. get_user_team(id, color, 9)
  645. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  646. }
  647. sendtmessage(color, playerTeam)
  648. return PLUGIN_HANDLED
  649. }
  650. public sendmessage(color[])
  651. {
  652. new teamName[10]
  653. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  654. {
  655. get_user_team (player, teamName, 9)
  656. teamf (player, color)
  657. elkuldes(player, Temp)
  658. teamf(player, teamName)
  659. }
  660. }
  661. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  662. {
  663. new teamName[10]
  664. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  665. {
  666. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  667. {
  668. get_user_team (player, teamName, 9)
  669. elkuldes(player, Temp)
  670. teamf (player, teamName)
  671. teamf (player, color)
  672. }
  673. }
  674. }
  675. public teamf(player, team[])
  676. {
  677. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  678. write_byte(player)
  679. write_string(team)
  680. message_end()
  681. }
  682. public elkuldes(player, Temp[])
  683. {
  684.  
  685. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  686. write_byte( player )
  687. write_string( Temp )
  688. message_end()
  689.  
  690. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang javítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 15:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Hát öcsém ilyen nagyokost.Kitörli a sayhooko-t és bemásolja egy másik plugin sayhook-ját...Valaki segítsen már aki ért is hozzá pls.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 165 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole